Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Częstochowa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Numer ogłoszenia: 222496 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wstrząsarki laboratoryjnej dla Instytutu Inżynierii Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Przedmiotem zamówienia jest dostawa młynka laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Przedmiotem zamówienia jest dostawa testera pH dla Wydziału inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Przedmiotem zamówienia jest dostawa penetrometrów- 2 sztuki do porozymetru rtęciowego Auto Pore IV Seria 9500 dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego analizatora biogazu dla Instytutu Inżynierii Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.21.00-3, 38.43.68.00-8, 38.00.00.00-5, 38.40.00.00-9, 38.41.60.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na potwierdzenie, że oferowany produkt zgodny jest z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną oferowanego produktu. Specyfikacja techniczna musi zawierać dane odnośnie każdego z parametrów, funkcji, oprogramowania, wyposażenia dodatkowego, parametrów podzespołów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany typ, model, marka oferowanego produktu w przypadku podzespołów posiadających takie oznaczenia.;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 34.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 28 (Sekretaria Kanclerza).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wstrząsarki laboratoryjnej dla Instytutu Inżynierii Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wstrząsarki laboratoryjnej dla Instytutu Inżynierii Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ Specyfikacja wstrząsarki laboratoryjna - Wstrząsarka - ruch orbitalny. - Zakres regulacji amplitudy - 1÷25 mm (dłuższa oś elipsy) - Zakres regulacja częstotliwości - od 100 do 300 obr/min - Zakres nastawy czasu od 1 min do 60 h - Zasilanie 230 V - Cyfrowe sterowanie częstotliwości i czasu - Stoły z uchwytami do naczyń Erlenmeyer-a o pojemności: 0,25 dm3 i 0,5 dm3. - Minimalna ilość miejsc na stole w przypadku naczyń Erlenmeyer-a o pojemności 0,25 dm3 - 15 - Wytrząsarka powinna mieć wymiary nie większe niż 450 x 450 mm. Gwarancja minimum 12 miesięcy kod CPV 38000000-5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa młynka laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa młynka laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ SPECYFIKACJA MŁYNKA LABORATORYJNEGO Młynek do mielenia udarowego twardych, kruchych materiałów o twardości 6 wg skali Mohsa: - ostrze kruszące ze stali szlachetnej, - naczynie mielące wykonane z ETFE fluoropolimer, wzmocniony włóknem szklanym, z wnętrzem ze stali szlachetnej, pojemność 80 ml, - prędkość 28 000 obr./min, - możliwość mielenia próbek bezpośrednio w ciekłym azocie, - klasa ochronności IP 43, - masa do 2 kg, - gwarancja 12 miesięcy, - instrukcja w języku polskim. Przedmiotem zamówienia jest dostawa młynka laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.68.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa testera pH dla Wydziału inżynierii i Ochrony Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testera pH dla Wydziału inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ Tester Ph - Specyfikacja: do pomiarów pH i temperatury wód z niewielką ilością zawiesiny, wymienna elektroda w osłonie plastikowej dostosowana do przyrządu, kalibracja dwupunktowa, automatyczna, z wykrywaniem wartości 3 buforów (pH 4, 7 i 9), automatyczna kompensacja temperatury, wodoszczelny, utrzymujący się na powierzchni wody, zasilanie bateryjne, automatyczne wyłączanie zabezpieczające przypadkowe rozładowanie baterii, gwarancja 24 miesiące. Przedmiotem zamówienia jest dostawa testera pH dla Wydziału inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.60.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa penetrometrów- 2 sztuki do porozymetru rtęciowego Auto Pore IV Seria 9500 dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa penetrometrów- 2 sztuki do porozymetru rtęciowego Auto Pore IV Seria 9500 dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ CPV - 38400000-9 I. Penetrometr Charakterystyka ogólna: - Objętość bańki 3 cm3 - Przeznaczony do analizy materiałów proszkowych - Maksymalna mierzona objętość 0,387 cm3 - Całkowita objętość stemu 0,412 cm3 - Maksymalne wysokie ciśnienie 4,68 psia (32,3 kPa) - Stała penetrometru 10,79 uL/pF - Wymiary: I=227 mm, H=242 mm, D=1,473 mm II. Penetrometr Charakterystyka ogólna: - Objętość bańki 3 cm3 - Przeznaczony do analizy materiałów proszkowych - Maksymalna mierzona objętość 1,116 cm3 - Całkowita objętość stemu 1,190 cm3 - Maksymalne wysokie ciśnienie 4,68 psia (32,3 kPa) - Stała penetrometru 21,63 uL/pF - Wymiary: I=227 mm, H=242 mm, D=2,502 mm Penetrometry powinny być kompatybilne z urządzeniem Auto Pore IV Seria 9500. Termin realizacji - 30 dni od podpisania umowy. W przypadku dostarczenia wadliwego towaru zwrot do Wykonawcy. Zakres zamówienia obejmuje transport. Gwarancja 12 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa przenośnego analizatora biogazu dla Instytutu Inżynierii Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego analizatora biogazu dla Instytutu Inżynierii Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ Przenośny analizator biogazu - Pomiar stężenia do 6 składników biogazu: CH4 (0-100%) i CO2 (0-100%) metodą absorpcji w podczerwieni oraz O2 (0-100%), H2S (0-200 ppm), NH3(0 -1000 ppm) i CO z kompensacją H2 (0 - 2000 ppm). - Zasilanie: akumulatorek, bateria hybrydowa do wielokrotnego ładowania. Czas pełnego ładowania do 4 godzin. - Czas pracy na baterii: minimum 7 godzin pracy - Zapis odczytu: Maksimum i ustabilizowana wartość odczytu CH4 jest automatycznie pokazywana i odczytywana. - Wyświetlacz: kolorowy wyświetlacz o przekątnej min. 4 cale. - Wyświetlanie poziomu CH4: w % obj. lub % DGW - Obudowa: szczelna obudowa - Zapis warunków pomiaru: zapis w pamięci urządzenia warunków pomiaru min. temperatury i ciśnienia. - Klawiatura: alfanumeryczna klawiatura, powinna umożliwiać szybki dostęp do wszystkich opcji analizatora pokazanych na ekranie - Kalibracja: Możliwość wykonania szybkiej kalibracji również w warunkach polowych przy użyciu tylko jednego gazu. - Automatyczny przedmuch: funkcja automatycznego przedmuchiwania sensorów po każdej analizie. - Pompa: Pozwala na pracę w warunkach ekstrakcji. - Protokoły: Przy każdej studni lub odwiercie sposób pomiaru może być zaprogramowany. - Pamięć pomiarów: pojemność minimum 800 kompletnych wyników pomiarów. - Logowanie danych: z częstością zaprogramowaną przez operatora. - Temperatura pracy: od -10°C do +50°C - Waga: poniżej 2 kg - Wymiary: 200x155x60mm z tolerancją +/- 15% - Możliwość rozbudowy o elementy dodatkowe: Pomiar temperatury: możliwy za pomocą sondy na kablu, Pomiar przepływu: czujnik lub anemometr. Ponadto w komplecie: certyfikat producenta, wężyki do poboru prób, urządzenie do ładowania akumulatorów oraz zwiększona ilość pułapki wilgoci. Analizator wyposażony w torbę do przenoszenia. Gwarancja zestawu minimum 2 lata..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług w zakresie budowy, wdrożenia wraz z cykliczną obsługą modelu controllingu, z udostępnieniem narzędzia analitycznego
- Zakup 1 sztuki samochodu ciężarowego wywrotki dla PZD w Częstochowie.
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
- Dostawa urządzeń oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Zakup sprzętu na doposażenia Biobanku w ramach projektu Uruchomienie Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej przy PIM MSWiA- uzupełnienie
- Dostawa wyparki obrotowej z pompą membranową, kontrolerem próżni i termostatem chłodzącym
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.