eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryDOSTAWA JAŁOWYCH JEDNORAZOWYCH ZESTAWÓW MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW NIEZBĘDNYCH DO OPERACJI WITREKTOMII ORAZ DO OPERACJI ZAĆMY METODĄ FAKOEMULSYFIKACJI NA APARATACH BĘDĄCYCH W POSIADANIU SZPITALA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Tarnowskie Góry: DOSTAWA JAŁOWYCH JEDNORAZOWYCH ZESTAWÓW MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW NIEZBĘDNYCH DO OPERACJI WITREKTOMII ORAZ DO OPERACJI ZAĆMY METODĄ FAKOEMULSYFIKACJI NA APARATACH BĘDĄCYCH W POSIADANIU SZPITALA
Numer ogłoszenia: 2224 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 494916 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna, ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA JAŁOWYCH JEDNORAZOWYCH ZESTAWÓW MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW NIEZBĘDNYCH DO OPERACJI WITREKTOMII ORAZ DO OPERACJI ZAĆMY METODĄ FAKOEMULSYFIKACJI NA APARATACH BĘDĄCYCH W POSIADANIU SZPITALA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy jałowych jednorazowych zbiorczo zapakowanych zestawów wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii (65 sztuk) oraz do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji (450 sztuk) na aparatach będących w posiadaniu Szpitala. Zamawiający jest w posiadaniu urządzeń Infiniti Visio Systems oraz ACURRUS firmy Alcon. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment i ilość- zawarte są w załączniku [D] SIWZ Formularz cenowy. 1. Zestaw do fakoemulsyfikacji Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw/ pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji. 450 2. Zestaw do witrektomii rozm. 23G Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw/ pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii aparatem posiadanym przez Szpital 15 3. Zestaw do witrektomii rozm. 23G Combi Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw/ pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do wykonania operacji fako witrektomii aparatem posiadanym przez Szpital 20 4. Zestaw do witrektomii rozm. 23G z pęsetą Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw/ pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii aparatem posiadanym przez Szpital 15 5. Zestaw do witrektomii rozm. 25G+ z pęsetą Jałowy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw/ pakiet wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji witrektomii aparatem posiadanym przez Szpital 15 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach asortymentu, zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy a Wykonawca wyraża na to zgodę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alcon Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 257512,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 264870,00

  • Oferta z najniższą ceną: 264870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 264870,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.