eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pod nazwąRealizacja nakazów Państwowej Straży Pożarnej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Pabian-Med w Pabianicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Pabianice: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pod nazwą: Realizacja nakazów Państwowej Straży Pożarnej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Pabian-Med w Pabianicach
Numer ogłoszenia: 222501 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Pabian Med w Pabianicach , ul. Kilińskiego 10/12, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2121921, 2121925.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pabianmed.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pod nazwą: Realizacja nakazów Państwowej Straży Pożarnej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Pabian-Med w Pabianicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Realizacja nakazów Państwowej Straży Pożarnej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Pabian-Med w Pabianicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety: Pakiet Nr I Wykonanie wodociągowej przeciwpożarowej instalacji hydrantowej wewnętrznej wraz z wyposażeniem. Pakiet Nr II Wykonanie montażu przeciwpożarowego wyłącznika prądu zawierającego w swoim zakresie: wymianę złącza kablowego w pomieszczeniu Głównej Rozdzielni Elektrycznej, wymianę rozdzielni głównych RG - 1 i RG - 2, wymianę układu SZR, montaż kompletnych tablic rozdzielczych T-7, T-6, T-5, T-3, T-4, T-apteka wykonanie niezbędnych pomiarów, roboty budowlane i towarzyszące przy wykonywaniu instalacji elektrycznej wyłącznika przeciwpożarowego oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zawierającego w swoim zakresie: wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ewakuacyjnego na korytarzach I, II piętra budynek A, montaż lamp oświetlenia ewakuacyjnego w konstrukcji sufitu podwieszanego, roboty budowlane i towarzyszące przy wykonywaniu instalacji oświetlenia ewakuacyjnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.57.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie składanego przez Wykonawców oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie składanego przez Wykonawców oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunków dysponowania potencjałem technicznym oraz osobowym Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji zamówienia (odpowiednio do składanej oferty pakiet I / pakiet II) poprzez złożenie oświadczenia według wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunków dysponowania potencjałem technicznym oraz osobowym Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji zamówienia (odpowiednio do składanej oferty pakiet I / pakiet II) poprzez złożenie oświadczenia według wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie składanego przez Wykonawców oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pabianmed.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 95-200 Pabianice, ul. Kilińskiego 10/12, pokój 207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Pabian-Med w Pabianicach 95-200 Pabianice, ul. Kilińskiego 10/12, pokój 226.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wodociągowej przeciwpożarowej instalacji hydrantowej wewnętrznej wraz z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wodociągowej przeciwpożarowej instalacji hydrantowej wewnętrznej wraz z wyposażeniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie montażu przeciwpożarowego wyłącznika prądu oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie montażu przeciwpożarowego wyłącznika prądu zawierającego w swoim zakresie: wymianę złącza kablowego w pomieszczeniu Głównej Rozdzielni Elektrycznej, wymianę rozdzielni głównych RG - 1 i RG - 2, wymianę układu SZR, montaż kompletnych tablic rozdzielczych T-7, T-6, T-5, T-3, T-4, T-apteka wykonanie niezbędnych pomiarów, roboty budowlane i towarzyszące przy wykonywaniu instalacji elektrycznej wyłącznika przeciwpożarowego oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zawierającego w swoim zakresie: wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ewakuacyjnego na korytarzach I, II piętra budynek A, montaż lamp oświetlenia ewakuacyjnego w konstrukcji sufitu podwieszanego, roboty budowlane i towarzyszące przy wykonywaniu instalacji oświetlenia ewakuacyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.57.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.