To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Lublin: Dostawa oprogramowań specjalistycznych
Numer ogłoszenia: 222515 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192317 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowań specjalistycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania specjalistycznego oraz przedłużenie licencji. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia będzie realizowany w trzynastu następujących zadaniach: Zad. 1. oprogramowanie Statistica Pakiet Zaawansowany + Automatyczne Sieci Neuronowe+Zestaw Medyczny+Zestaw Skoringowy 10PL lub równoważny, Zad. 2. zestawy slajdów BiologyToolkit oraz Immunology lub równoważny firmy MOTIFOLIO lub równoważny, Zad. 3. Pixel Flux w wersji Scientific, Zad. 4. modernizacja systemu dokumentacji cyfrowej obrazu mikroskopowego - współpraca kamery cyfrowej uCAM i oprogramowania MultiScan Base, Zad. 5. przedłużenie licencji Sybyl Molecular Modeling Software Access firmy Tripos na jedno stanowisko, Zad. 6. przedłużenie licencji Discovery Studio Poland Countrywide license fees 2012/2013 firmy Accelrys, Zad. 7. rozbudowa licencji Schradinger od 01.11.2012 r. na 2 stanowiska oraz z 20 do 30 tokenów, Zad. 8. przedłużenie licencji Yasara Structure firmy Yasara Biosciences na trzy lata, Zad. 9. przedłużenie licencji Molegro Virtual Docker firmy Molegro Aps. C.F. na trzy lata, Zad. 10. przedłużenie licencji open programu Statistica, Zad. 11. aktualizacja programu DBS WIN z wersji 3.2.2.E do wersji 5.3 z jednoczesną zmianą licencji z jednostanowiskowej do 15 stanowisk, Zad. 12. FCAP Array v 3.0, Zad. 13. ChemDraw Std 12.0 Suite, 1 licencja lub równoważny. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalności - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. W zakresie zadań 1, 2 i 13 Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. 3.1. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie: Zad. 1. Oprogramowanie powinno spełniać wszystkie warunki podane w opisie przedmiotu zamówienia który stanowi załącznik do SIWZ; Zad. 2. Zestaw slajdów powinien być w formacie PowerPoint i zawierać przynajmniej wszystkie slajdy zawarte w zestawach Biology Toolkit oraz Immunology firmy Motifolio; Zad. 13. Funkcjonalny pakiet programowy służący do wizualizacji struktur chemicznych i redagowania obrazów. Pozwalający importować różnorodne formaty obrazów, które można redagować i zmieniać, włączając formaty CML, GIF, BMP, JPEG, ISIS, MDL, TIFF, a także pliki spektrów Galactic i Jcamp. Wbudowanie formantów ActiveX umożliwiających korzystanie z Internetowych publikacji online. Przeglądanie i publikowanie struktur 3D. Kompatybilność i integracja z pakietem MS Office umożliwiająca m. in. zamieszczanie rysunków w innych dokumentach pakietu MS Office. Możliwość rysowania łańcuchów zarówno alifatycznych, jak i snaking. Możliwość dodawania dowolnego znaku z dowolnej czcionki do dokumentów tworzonych przez aplikację. Możliwość tworzenia wielostronicowych dokumentów w jednym pliku. Możliwość automatycznego wyświetlania wiązań wodorowych w widoku 3D. 3.2. W zakresie zadań 1, 2 i 13 wskazanie przez Zamawiającego nazwy produktu lub nazwy producenta ma na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu; nie wskazuje natomiast, na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 5. W zadaniach 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych, gdyż mamy do czynienia, bądź to z rozbudową działającego już u Zamawiającego wcześniej zakupionego oprogramowania, bądź z przedłużeniem licencji do zakupionych wcześniej oprogramowań. Żadne inne (obce) licencje oraz aktualizacje innymi (obcymi) programami nie są w stanie zapewnić poprawnego działania oprogramowania używanego przez Zamawiającego. W zadaniach nr 3 oraz 12 wybór programów spowodowany jest porównywaniem wyników otrzymanych w programach z wynikami otrzymanymi na innych komputerach z tych samych programów, zarówno w jednostce Zamawiającego, jak z innych zewnętrznych jednostek, ze względu na tożsamy algorytm obróbki danych. Wówczas, porównywanie wyników ma sens; 6. Oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie / przedłużenie licencji musi spełniać parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, odpowiednio dla zadań na które jest składane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48.21.80.00 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Quad Pro Sp. z o.o., Ul. F. Koniecznego 4/12U, 31-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22764,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27060,00
Oferta z najniższą ceną: 27060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27060,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- Restor P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka Jawna, Ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 984,00
Oferta z najniższą ceną: 984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1435,16
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadamie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- Restor P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka Jawna, Ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7749,00
Oferta z najniższą ceną: 7749,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10578,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- mikroLAB Tadeusz Gągała, ul. Puławska 21 U5, 20-051 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1992,60
Oferta z najniższą ceną: 1992,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1992,60
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Koma Nord Sp. z o.o., Ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4220,62
Oferta z najniższą ceną: 4220,62 / Oferta z najwyższą ceną: 4220,62
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- Restor P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka Jawna, Ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7318,50
Oferta z najniższą ceną: 7318,50 / Oferta z najwyższą ceną: 14370,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Quad Pro Sp. z o.o., Ul. F. Koniecznego 4/12U, 31-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49200,00
Oferta z najniższą ceną: 49200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Denteq s.c. B. Szpakowski, R. Wydorski, Ul. Łukowa 1/33, 02-767 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7128,00
Oferta z najniższą ceną: 7128,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7128,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- Restor P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka Jawna, Ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5930,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6137,70
Oferta z najniższą ceną: 6137,70 / Oferta z najwyższą ceną: 7293,90
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie nr 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- Restor P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka Jawna, Ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3414,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 615,00
Oferta z najniższą ceną: 615,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6009,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Boguchwale
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz laserów przemysłowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.