eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaZamówienie z wolnej ręki 06/ZW/U/13 na świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznejanalizatory laboratoryjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Ruda Śląska: Zamówienie z wolnej ręki 06/ZW/U/13 na świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznej: analizatory laboratoryjne
Numer ogłoszenia: 222519 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12 , strona internetowa www.szpitalruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie z wolnej ręki 06/ZW/U/13 na świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznej: analizatory laboratoryjne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury medycznej: analizatory laboratoryjne Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do zaproszenia. 2. Obowiązek serwisowania aparatury medycznej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 z póź. zm.). 3. Przedmiotowa usługa obejmuje: - wykonanie:kwartalnych,półrocznych,rocznych czynności konserwacyjno - przeglądowych z uwzględnieniem kontroli zużycia części mechanicznych, wymiany części zużywalnych czy materiałów eksploatacyjnych ( m.in. żarówka, bateria, bezpiecznik),- nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem,- wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu o treści: wykonano przegląd serwisowy, urządzenie sprawne. Zalecany kolejny przegląd w dniu ( paszportu technicznego) wykonanych czynności,- legalizację w przypadku urządzeń, które podlegają legalizacji,- kalibrację jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek,- sprawdzenie instalacji (bezpieczeństwa mechanicznego, sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego z uwzględnieniem skuteczności zerowania lub uziemienia),- ustawienie ( regulację) wymaganych przez producenta parametrów,- w ramach ceny sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy,- zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa, - w miarę potrzeby w ramach przeglądów mogą być prowadzone w ramach ceny instruktaże dla użytkownika.4. Ponadto przeglądy techniczne obejmują sprawdzenie prawidłowości działania poszczególnych podzespołów danego aparatu lub urządzenia medycznego i stwierdzenie jego sprawności, co warunkuje dopuszczeniem do dalszego użytkowania. 5. Zakres czynności i czasookres przeglądów technicznych urządzenia medycznego lub aparatu medycznego określa producent w dokumentacji techniczno ruchowej urządzenia.6. Propozycja harmonogramu przeglądów zostanie przedstawiona przez Wykonawcę na piśmie w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy serwisowej, po przedyskutowaniu z Zamawiającym najbardziej dogodnych terminów. Każdy termin określony w harmonogramie winien być ostatecznie potwierdzony przez obie strony najpóźniej na tydzień przed wyznaczonym terminem.7. Termin wykonania przeglądu (rozumiany jako data) musi być każdorazowo uzgodniony z komórką organizacyjną Szpitala z uwagi na zapewnienie ciągłości jego pracy. 8. Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie do 14 dni roboczych od dnia ustalonego w harmonogramie. 9. W przypadku wyłączenia aparatu(urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie) urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne- nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy- nie używać.10. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd lub koszt transportu (koszt przesyłki) aparatury. 11. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta (instrukcje, standardy, norma) aparatury, sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. POŻ. . Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatów i sprzętu ma być wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów wysyłki. 12. Wynikłe w czasie przeglądu naprawy (przekraczające zakres przeglądu technicznego) związane z koniecznością wymiany jakiejkolwiek części lub podzespołu (jeśli nie zostały ujęte w harmonogramie przeglądu) mogą być dokonane wyłącznie odrębnym zleceniem zgodnie z zapisem raportu serwisowego. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Sekcją Aparatury Medycznej z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez osoby reprezentujące Zamawiającego, Głównego Księgowego z uwzględnieniem kosztów roboczogodziny i dojazdu podanych w ofercie.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających przeglądom technicznym, w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych. 14. Wykonawca zapewnia stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Z uwagi na fakt, iż w prowadzonych kolejno dwóch postępowaniach przetargowych nie zostały złożone żadne oferty na ww. przedmiot zamówienia, Zamawiający zmuszony jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 udzielić zamówienia z wolnej ręki

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   Nazwa: Pakiet I

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Bio-Maxima S.A., ul. Mireckiego 29-31, 20-460 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

Część NR: 2   Nazwa: Pakiet II

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Bio-Maxima S.A., ul. Mireckiego 29-31, 20-460 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

Część NR: 3   Nazwa: Pakiet III

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Bio-Maxima S.A., ul. Mireckiego 29-31, 20-460 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.