Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Łódź: Dostawa siatek chirurgicznych, koncentratów do dializ, leków, płynów infuzyjnych, materiałów szewnych i farmakopealnych substancji do receptur z podziałem na 18 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
ZP/67/2012
Numer ogłoszenia: 222533 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pirogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa siatek chirurgicznych, koncentratów do dializ, leków, płynów infuzyjnych, materiałów szewnych i farmakopealnych substancji do receptur z podziałem na 18 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/67/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatek chirurgicznych, koncentratów do dializ, leków, płynów infuzyjnych, materiałów szewnych i farmakopealnych substancji do receptur z podziałem na 18 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/67/2012 Nr Pakietu Nazwa Pakiet I Siatki do zaopatrywania przepuklin Pakiet II Siatki do zaopatrywania przepuklin Pakiet III Siatki do zaopatrywania przepuklin Pakiet IV Koncentraty do dializ Pakiet V Szwy wchłaniane Pakiet VI Szwy niewchłanialne Pakiet VII Szwy wchłaniane Pakiet VIII Szwy niewchłanialne Pakiet IX Produkty lecznicze Pakiet X Leki Pakiet XI Płyny infuzyjne Pakiet XII Środki do receptury farmakopealne Pakiet XIII Substancje do receptury farmakopealne Pakiet XIV Leki Pakiet XV Leki p/nowotworowe Pakiet XVI Leki p/nowotworowe Pakiet XVII Leki p/nowotworowe Pakiet XVIII Leki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik od nr 2 do nr 19 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.63.25.00-2, 33.14.11.21-4, 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. zezwolenie koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta zezwolenia na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa w tym ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm. dotyczy pakietu IX do XVIII
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami: Ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm. dotyczy pakietów IX do XVIII Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 dotyczy pakietów I do VIII. Oświadczenie, że oferowane substancje są farmakopealne dotyczy pakietu XII do XIII Materiały informacyjne ulotki itp. potwierdzające numer katalogowy, opisy i parametry dotyczące proponowanego asortymentu dotyczy pakietu I do VIII potwierdzające skład oferowanego koncentratu dotyczy pakietu IV. Instrukcje użytkowania z opakowań handlowych na każdy rodzaj nici w języku polskim dotyczy pakietu V do VIII. Dokumenty winny być wyraźnie oznaczone której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą i załączone do każdego formularza ofertowego w danym pakiecie do którego przystępuje Wykonawca.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach, co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany numeru katalogowego produktu pojawienia się na rynku produktu, o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy: zmiana cen urzędowych produktów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zmiana stawek podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37 Pałacyk I piętro Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37 Pałacyk I piętro Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik od nr 2 do nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.25.00-2, 33.14.11.21-4, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet V - VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik od nr 6 do nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.25.00-2, 33.14.11.21-4, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet IX - X, XIV - XVIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik: od nr 10 do nr 11, od nr 15 do nr 19 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.25.00-2, 33.14.11.21-4, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet XI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.25.00-2, 33.14.11.21-4, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet XII - XIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik od nr 13 do nr 14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.25.00-2, 33.14.11.21-4, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Dostawa totemów cyfrowych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Dostawa echokardiografu w ramach realizacji projektu "Doskonalenie i zwiększenie potencjału naukowo-badawczego istniejących Centrów Wsparcia Badań Klinicznych przy Uniwersytecie Medycznym w Łodzi....
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawy leków
- Dostawy fartuchów chirurgicznych
- Dostawy zestawów do PCS-2, cytrynianu sodu i igieł 16G
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawa leków różnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.