Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Kowal: Dostawa fabrycznie nowego autobusu z ilością miejsc 37 plus kierowca, oraz 1 miejsca przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej
na wózku inwalidzkim.
Numer ogłoszenia: 222561 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kowal , ul. Piwna 33, 87-820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2842252, fax. 054 2842363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkowal.bip.net.pl lub www.gminakowal.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego autobusu z ilością miejsc 37 plus kierowca, oraz 1 miejsca przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1) rok produkcji: autobus fabrycznie nowy - rok produkcji 2008. 2) kolor nadwozia: biały 3) ilość miejsc pasażerskich: 37 miejsc siedzących +1 kierowca + 1 miejsce do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim po demontażu odpowiednich foteli pasażerskich. 4) silnik (umiejscowienie z przodu lub z tyłu): - 6 cylindrowy o mocy powyżej 150 kW - pojemność powyżej 5000 cm3 spełniający normy EURO 4 w zakresie emisji spalin i hałasu. 5) skrzynia biegów : - manualna 6-cio biegowa zsynchronizowana , plus bieg wsteczny. 6) hamulce : - pneumatyczne dwuobwodowe, przodu i tyłu tarczowe. - ABS system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania. 7) układ kierowniczy: - przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydraulicznym. - kolumna kierownicza regulowana. 8) ogumienie : - komplet opon bezdętkowych, - pełnowymiarowe koło zapasowe 9) drzwi: - pasażerskie - przednie - jednoskrzydłowe sterowane pneumatycznie ze stanowiska kierowcy (umiejscowione przed przednią osią). - pasażerskie - tylne - jednoskrzydłowe mechaniczne służące do wprowadzania wózków inwalidzkich (umiejscowione za tylną osią). - drzwi kierowcy mechaniczne. 10) instalacja elektryczna: - napięcie znamionowe 24V - dwa akumulatory o pojemności minimum 140 Ah każdy. - lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie. - zestaw radiowy( radioodtwarzacz CD, wzmacniacz, zestaw głośników, mikrofon) 11) przedział kierowcy: - fotel kierowcy z poduszką pneumatyczną - kabina kierowcy typu otwartego - szyba w drzwiach kierowcy sterowana elektrycznie 12) inne wyposażenie: - ogrzewanie - wodne niezależne o mocy nie mniejszej niż 24 kW - podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej, wyłożona wykładziną gładką, antypoślizgowa, szczelna, zapewniająca możliwość mycia urządzeniami mechanicznymi - podłoga wzmocniona na całej długości autobusu, - instalacja nagłaśniająca przestrzeni pasażerskiej w systemie stereo z mikrofonem dla kierowcy, - firanki w oknach - fotele miękkie tapicerowane z podłokietnikiem od strony przejścia - szkielet podwozia i szkielet nadwozia zabezpieczony antykorozyjnie - poszycie wewnętrzne ścian i sufitu wykonane z płyty laminowanej - ściany i dach pojazdu izolowane termicznie - bagażniki wewnętrzne - bagażnik zewnętrzny o pojemności min. 1m3 - okna - szyby boczne wklejane do nadwozia - wycieraczki z przodu autobusu - w podłodze szyny do bezpiecznego mocowania wózka inwalidzkiego - pasy do mocowania wózka inwalidzkiego - komplet biodrowych pasów bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim - podjazd/szyny/podest ułatwiające wjazd - zjazd wózka inwalidzkiego 13.) wyposażenie dodatkowe : - dwie gaśnice 6 kg - apteczka - ogranicznik prędkości - tachograf cyfrowy dla dwóch kierowców - trójkąt ostrzegawczy - uchwyty do mocowania tablic (uwaga dzieci) 14.) wymagania gwarancyjne: - gwarancja mechaniczne na okres min. 24 miesięcy. W pierwszym roku gwarancja powinna obejmować cały pojazd, w drugim roku układ napędowy i nadwozie - gwarancja na perforację elementów nadwozia na okres min. 36 miesięcy od daty wydania - odbioru przedmiotu zamówienia - gwarancja na lakier na okres min. 36 miesięcy od daty wydania - odbioru przedmiotu zamówienia Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Odbiór pojazdu nastąpi w siedzibie Wykonawcy 2. Wraz z pojazdem Wykonawca winien dostarczyć: a) instrukcję obsługi w języku polskim b) świadectwo homologacji c) karty gwarancyjne d) inne dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji pojazdu e) Zamawiający nie dopuszcza autobusu z serii próbnej (produkcja mini. 10 szt. ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty i uiszczenie wadium w wysokości 3000 pln. 2.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej formie i kwocie spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 u.p.z.p. 3. Zasady wnoszenia wadium 1) Przy wnoszeniu wadium należy podać znak sprawy: ZP7350/03/08 2) Wadium stosownie do art. 45 ust. 6 u.p.z.p. może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3) Wadium wniesione w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy -konto BS Kowal 6495 5700 0600 0026 5520 0000 02 z opisem czego dotyczy lub wpłaty pieniężne w kasie Urzędu Gminy Kowal ul Piwna 33, Kowal. 4) W przypadku wnoszenia wadium w innych formach, wniesienie wadium następuje przez złożenie oryginału stosownego dokumentu w kasie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Kowal, pokój Nr 11 - przed upływem terminu składania ofert. 5) Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia, 2. Dołączyli do oferty wymagane dokumenty, zgodnie z punktem Wymagane dokumenty. 3. Udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 4. Wykonawca, który nie złoży wymaganych oświadczeń i nie przedstawi żądanych dokumentów oraz nie spełni wymogów wskazanych w s.i.w.z. zostanie wykluczony z postępowania (na podstawie art. 24 ust 1 i 2 upzp). 5. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne (art. 24 ust. 3 u.p.z.p.). 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 u.p.z.p.)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., w którym oświadcza, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także potencjał techniczny oraz że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -druk załącznik Nr 3.1 2. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć oświadczenie w sprawie stosowania się do postanowień s.i.w.z - druk załącznik Nr 3.2 Wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 u.p.z.p. Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, pkt 1, 3, 4 niniejszego paragrafu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, pkt 2 niniejszego rozdziału XI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkowal.bip.net.pl lub www.gminakowal.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kowalu
ul. Piwna 33
87-820 Kowal
pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kowalu ul. Piwna 33 87-820 Kowal pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu 24 osób
- Dostawa do MZK w Gorlicach w formie leasingu operacyjnego (na 3 lata) z opcją wykupu dwóch używanych autobusów do zbiorowego transportu publicznego
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.