eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólRemont budynku przy ulicy Arciszewskiego 10 w Nowej Soli - I etap remont wnętrza budynku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Nowa Sól: Remont budynku przy ulicy Arciszewskiego 10 w Nowej Soli - I etap remont wnętrza budynku.
Numer ogłoszenia: 222566 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164176 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "EKO-PRZYSZŁOŚĆ", ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4751870, faks 68 4751871.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku przy ulicy Arciszewskiego 10 w Nowej Soli - I etap remont wnętrza budynku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku przy ulicy Arciszewskiego 10 w Nowej Soli - I etap polegający na wyremontowaniu wnętrza budynku wraz z instalacjami, na zewnątrz planowany jest jedynie remont tych elementów, które zagrażają bezpieczeństwu użytkowników. 2. Budynek jest obiektem rezydencjonalnym, wybudowany w końcu XIX stulecia. Budynek wpisany do rejestru zabytków województwa lubuskiego. Zestawienie powierzchni i kubatury: - powierzchnia zabudowy: 208,06 m2, - powierzchnia użytkowa: 307,51 m2, - powierzchnia piwnic: 152,12 m2, - powierzchnia poddasza: 161,02 m2, - powierzchnia całkowita: 839,48 m2, - kubatura: 2330,50 m3, - wymiary zewnętrzne (AxBxHmax): 16,90 m x 15,01 m x 11,60 m. 3. I etap remontu budynku obejmuje następujące roboty: - wymianę centralnego ogrzewania wraz z kotłem gazowym, - uzupełnienie oświetlenia wewnętrznego (montaż opraw oświetleniowych), - wykonanie instalacji strukturalnych (słaboprądowych, informatycznych, alarmowych oraz telefonicznych), - wykonanie instalacji elektrycznych zasilania gwarantowanego komputerów, serwera, wykonanie nowego zasilania elektrycznego poddasza z instalacja odbiorcza w części pomieszczeń socjalnych, - wykonanie zasilania elektrycznego klimatyzacji i wentylacji mechanicznej na obiekcie, - wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach budynku, - wykonanie klimatyzacji - wentylacji pomieszczenia serwerowi na parterze i pomieszczenia technicznego w piwnicy (pom. agregatów klimatyzacji), - wymiana i uzupełnienie urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, - malowanie ścian i sufitów pomieszczeń w budynku - 2.365,36 m2, - malowanie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych pierwotnych oraz malowanie okien i uzupełnienie oszklenia, - wymianę okładzin podłogowych oraz remont pierwotnych podłóg drewnianych białych nadających sie do użytku, - wymianę i uzupełnienie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych wtórnych, - uszczelnienie tarasu nad wejściem do budynku - 9,36 m2, - uzupełnienie tynków zewnętrznych przy wejściu do budynku i tymczasowe pomalowanie ich w istniejącej kolorystyce - 109,84 m2, - wyłożenie kostka granitową (wzór istniejącej kostki na chodniku) dojścia do budynku - 13,50 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WEHR I WEHR sp. j. Wiesław Wehr, Urszula Wehr, ul. Szermiercza 11, 66-004 Drzonków, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 439776,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 529595,26

  • Oferta z najniższą ceną: 529595,26 / Oferta z najwyższą ceną: 613397,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.