Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Celestynów: Dostawa leków i materiałów medycznych /weterynaryjnych/ - sprawa 134/2008
Numer ogłoszenia: 222571 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej , ul. Wojska Polskiego 57, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897906 w. 317, fax. 022 7898291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wofitm.eu.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i materiałów medycznych /weterynaryjnych/ - sprawa 134/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment [Nazwa handlowa] J.m. Ilośc do zakupu Wadium [PLN] Gwarancja Uwagi 1 Duramune max 10 szt. 100 75,00 Data ważn. do końca 2010r 2 Aniprazol a 60 tabl. op. 40 192,00 Data ważn. do końca 2010r 3 Metacam a 100 ml op. 2 7,00 Data ważn. do końca 2010r 4 Tolfine a 50 ml op. 2 5,00 Data ważn. do końca 2010r 5 Panolog 7,5 ml op. 10 7,00 Data ważn. do końca 2010r 6 Enroxil 5% inj 100 ml op. 2 1,90 Data ważn. do końca 2010r 7 Enroxil tabl 150 mg op. 40 68,00 Data ważn. do końca 2010r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Oryginalny kod CPV: 24.45.13.00 - Przeciwgrzybiczne środki bakteryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.13.00 - Przeciwgrzybiczne środki bakteryjne Oryginalny kod CPV: 24.43.21.00 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.21.00 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne Oryginalny kod CPV: 24.49.12.00 - Środki przeciwko robakom Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.12.00 - Środki przeciwko robakom Oryginalny kod CPV: 24.45.16.90 - Szczepionki dla medycyny weterynaryjnej Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.16.90 - Szczepionki dla medycyny weterynaryjnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium na te części zamówienia (pozycje) na które składa ofertę. Kwoty wadiów na poszczególne części zamówienia (pozycje) przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ. Łączna kwota wadium na wszystkie pozycje wynosi 355,90 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy w: 1) Pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 38 1010 1010 0020 3313 9120 0000. Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł:Wadium przetarg: sprawa nr 134/2008 część nr ............ 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium niezależnie od formy musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą; 2) zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego; 3) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia. 7. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie wniosku o zwrot wadium przez Wykonawcę wykluczonego lub którego oferta została odrzucona, jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Kopię dokumentu potwierdzającego złożenie wadium Wykonawca załącza do oferty. Oryginał złożenia wadium Wykonawca składa do Głównego Księgowego WOFiTM, który dokonuje jego weryfikacji.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1) wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1; 2) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, załącznik nr 2; 3) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3; 4) zaakceptowany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- załączniki nr 4; 5) zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym); 2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą --za zgodność z oryginałem-- przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 4. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania . Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający może także w wyznaczonym terminie wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. 6. Wykonawca zagraniczny A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wofitm.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów
05-430 Celestynów, ul. Wojska Polskiego 57.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 07:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Wojskowym Ośrodku Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów w Celestynowie ul. Wojska Polskiego 57 (kancelaria jawna lub biuro przepustek).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Duramune max 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Duramune max 10 szt. 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.90-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aniprazol a 60 tabl..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aniprazol a 60 tabl. op. 40.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Metacam a 100 ml.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Metacam a 100 ml op. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tolfine a 50 ml.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tolfine a 50 ml op. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Panolog 7,5 ml.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Panolog 7,5 ml op. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Enroxil 5% inj 100 ml.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Enroxil 5% inj 100 ml op. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Enroxil tabl 150 mg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Enroxil tabl 150 mg op.40.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- OBSŁUGA I KONSERWACJA CENTRALNYCH STACJI PODCIŚNIENIOWYCH I TŁOCZNYCH WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACYJNĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- BIEŻĄCA OBSŁUGA I KONSERWACJA STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z ISTNIEJĄCĄ SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- dostawa leków.
- Dostawa wyrobów medycznych i laboratoryjnych, sprzęt jednorazowego użytku, szwy chirurgiczne, opatrunki, folie, materiały opatrunkowe, zastawki serca, oksygenatory, kompresy.
- Dostawa produktów leczniczych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.