Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Kędzierzyn-Koźle: Droga dojazdowa do sortowni odpadów
Numer ogłoszenia: 222616 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Składowisko Odpadów , ul. Naftowa 7, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4886850, faks 0-77 4886047.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Droga dojazdowa do sortowni odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie drogi dojazdowej do sortowni odpadów zgodnie z załączonym projektem i specyfikacją. Zamówienie obejmuje: 1.Wykonanie kanalizacji zgodnie z załączonym projektem i opisem. 2.Wykonanie drogi dojazdowej w istniejącym korycie bez nawierzchni asfaltowej. 3.Wykonanie chodnika wzdłuż drogi wraz z krawężnikami. 4.Rozbiórka kręgu betonowego wraz z podstawą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN) 1)Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.07.2009r. do godz. 12:00 2)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 65 1540 1229 2946 4690 1662 0001 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3)Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 4)Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 2 b-e zostaje złożone w oryginale w kasie Zamawiającego a pokwitowanie złożenia w kasie załączone powinno być do oferty. 5)Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 1, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp. 6)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1)Nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy 2)Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie nie dłuższym niż 60 dni roboczych od daty przekazania placu budowy. 4)Udzielenie na wykonanie roboty minimum 24 miesięcy gwarancji. 5)Wykonanie siłami własnymi minimum 50 % wartości całego zamówienia. 6)Dysponowanie niezbędną wiedzą, potencjałem ludzkim i technicznym poprzez posiadanie doświadczenia w wykonawstwie robót - w okresie ostatnich pięciu lat tj. od 01-07-2004 do 01-07-2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, wykonawca powinien legitymować się wykonaniem w wyżej wymienionym okresie robót o charakterze ogólnobudowlanym przynajmniej na wartość 150.000,00 zł. 7)Przystąpienie do usuwania wad usterek awarii, nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania informacji od zamawiającego. 8)Akceptowanie częstotliwości fakturowania ( w przypadku fakturowania częściami )w cyklu nie mniejszym niż 1 faktura , co 30 dni. 9)Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 10)Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy. 11)Przeprowadzenie wizji lokalnej terenu lub obiektu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem. CENA 100%.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty sporządzony ściśle wg załączonego wzoru i zawierający wszystkie podane w nim niezbędne dane i oświadczenia. 2)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy . 3)Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy z kopią uprawnień oraz ważnym na czas złożenia oferty zaświadczeniem właściwej Izby Samorządu Zawodowego o wpisie na listę członków . 7)Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie od 01-07-2004 do 01-07-2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem na wykazie lub załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8)Aktualny dokument ubezpieczenia na kwotę 150,000,00 zł, obowiązujący, co najmniej do dnia zakończenia zadania i potwierdzający jednoznacznym zapisem w przedkładanym dokumencie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczenia dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. 9)Akceptowany przez Wykonawcę projekt umowy, bez zastrzeżeń i poprawek. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie w projekcie umowy miejsc wykropkowanych, oznaczonych znakiem **). 10)Pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi wyznaczonemu do reprezentowania wykonawców wspólników (załączyć do ofert składanych przez wykonawców występujących.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msokkozle@interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Składowisko Odpadów ul. Naftowa 7 , 47-230 Kędzierzyn-Koźle.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Składowisko Odpadów ul. Naftowa 7 , 47-230 Kędzierzyn-Koźle.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Utrzymanie oznakowania pionowego dróg w latach 2025 - 2027
- Dostawa materiałów biurowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 4 zadania częściowe
- Budowa ul. Astrów w Kędzierzynie-Koźlu.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Marii na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu (odcinek od studni D24 do studni D31)
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrowie Wielkopolskim
- Przebudowa ulicy Potulickiej w Bydgoszczy wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej na działkach o nr ewid. 235 i 237 w obr. 42
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Przebudowa drogi gminnej nr 271218K Listówki w km od 0+038,00 do km 0+126,30 w miejscowości Ropa, Gmina Ropa.
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.