Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Elbląg: Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Skarbowego w Elblągu
Numer ogłoszenia: 222652 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Elblągu, ul. Adama Mickiewicza 43, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 611 56 00, faks 55 611 57 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Skarbowego w Elblągu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Skarbowego w Elblągu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.85.10.00 - Skoroszyty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Skarbowego w Elblągu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe JUREX Jerzy Jeziorski, Al. Grunwaldzka 2/B11, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17685,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20569,91
Oferta z najniższą ceną: 20569,91 / Oferta z najwyższą ceną: 21474,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Skarbowego w Elblągu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE ALFA Katarzyna Dziurzyńska
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE ALFA Katarzyna Dziurzyńska
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ALFA Katarzyna Dziurzyńska, ul. Korczaka 5/1, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29521,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32645,44
Oferta z najniższą ceną: 32645,44 / Oferta z najwyższą ceną: 34056,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawa materiałów biurowych jest powszechnie dostępna, dotyczy materiałów popularnych, oferowanych przez liczne podmioty. Jest związana z powszechną konsumpcją. Wiele firm na rynku może wykonać zamówienie bez żadnych problemów. Materiały biurowe są dokładnie określone, zamówienie nie zawiera specyficznych wymagań (brak indywidualnego podejścia) - są więc dostawą o ustalonych standardach jakościowych. Istotną cechą zamawianej dostawy materiałów biurowych w trybie zapytania o cenę jest ich typowość. Gwarantuje to zamawiającemu porównanie cen takich samych produktów, oferowanych przez różnych wykonawców.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- "Sukcesywny zakup bez dostawy masy mineralno-asfaltowej na gorąco do wbudowania na drogach miasta Elbląga, w ramach prac wykonywanych dla Gminy Miasto Elbląg w 2025 roku".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- Rozbudowa ulicy 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego w Elblągu
- Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci w dwóch pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 24 miesięcy
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek (2 części)
- Dostawa materiałów biurowych
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.