Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Olsztyn: Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania 7 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego
Numer ogłoszenia: 222665 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania 7 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby 7 jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego, wskazanych w pkt. 2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia holowania i parkowania obejmuje: a) przyjęcie (pisemnie, faxem, telefonicznie) zlecenia przyjazdu pojazdu holującego (wezwania) i udokumentowanie go przez Wykonawcę. Wymagana jest całodobowa dyspozycyjność Wykonawcy przez 7 dni w tygodniu. b) niezwłoczny nie dłuższy niż do 60 min dojazd zestawu holującego (w niezbędnym, wymaganym zestawieniu dla realizacji zamówienia) do wskazanego w zleceniu miejsca postoju pojazdu (części). c) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne. d) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję. e) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję. f) parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, obejmujące: - przyjmowanie pojazdów i części, - ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, - ochronę, - nadzór, - udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Policję, - wydawanie pojazdów (części) na podstawie zlecenia. Wszystkie wykonane czynności musza być każdorazowo na bieżąco dokumentowane przez służbę dyspozytorską parkingu Wykonawcy. 2 Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na oddzielnych 7 zadań, obejmujących realizację przedmiotu zamówienia na potrzeby: Zadanie Nr 1 - Komendy Miejskiej Policji w Elblągu, Zadanie Nr 2 - Komendy Powiatowej Policji w Ełku, Zadanie Nr 3 - Komendy Powiatowej Policji w Kętrzynie, Zadanie Nr 4 - Komendy Powiatowej Policji w Olecku, Zadanie Nr 5 - Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie - Komisariat w Morągu, Zadanie Nr 6 - Komendy Powiatowej Policji w Piszu, Zadanie Nr 7 - Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie. 3 Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.81.10 - Usługi holownicze Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - 98.35.11.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, w tym posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia i uzyskali licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, określoną w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371 ze zm.); 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponują parkingiem , który będzie: a)zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta lub w odległości do 5 km od granic administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba jednostki Policji odpowiednio dla danego zadania; b) posiadał nawierzchnię utwardzoną (asfaltową, betonową, grysową lub żużlową) - nie dopuszcza się podłoża trawiastego i piaszczystego; c) liczył 10 wydzielonych miejsc -stanowisk parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiających identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co najmniej 2 miejsca dla pojazdów członowych (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusów; d) oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym (zewnętrznym i wewnętrznym) na całej długości w sposób zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; e) posiadał oświetlenie zewnętrzne rozmieszczone na całym terenie, f) posiadł zamknięte pomieszczenie (magazyn, wiatę, garaż) umożliwiający przechowywanie wskazanych przez Zamawiającego pojazdów - samochodów osobowych lub dostawczych; części pojazdów; urządzeń itp. oraz ich odpowiednie zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich, g) dozorowany całodobowo, h) wyposażony w środki łączności (telefon i telefax) oraz prowadzona będzie pełna dokumentacja ewidencyjna przechowywanych pojazdów, i) posiadał wjazd umożliwiający parkowanie pojazdów członowych (holownik +ciągnik siodłowy + naczepa) i zestawem pojazdów niezbędnych do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2 w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, określoną w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371 ze zm.); 3. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 2 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Wykaz pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie (pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5t i powyżej 3,5t oraz pojazdy członowe), zgodnie z formularzem załączonym do SIWZ - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; 4 w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 2 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Opis parkingu przeznaczonego do realizacji zamówienia zgodnie z formularzem załączonym do SIWZ - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; 5. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 3 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, aktualny na dzień składania ofert, wraz z pisemnym zobowiązaniem do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotowego zamówienia i dostarczenia jego kopii Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed upływem tego terminu; 6 w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 1 - 4, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Oświadczenie, określone w art. 44 ustawy P.z.p. - zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy zobowiązani są załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne - zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki). Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Do dnia podpisania umowy z Zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę o współdziałaniu podmiotu wspólnego (dla spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne może to być umowa spółki cywilnej). Umowa nie może być zawarta na czas krótszy, niż okres realizacji umowy z Zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest złożyć dokumenty, określone w pkt. 1, 2 i 5. Pozostałe dokumenty muszą wskazywać na wspólne spełnienie wymagań SIWZ. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane podmiotu wspólnego, a nie dane pełnomocnika (lidera). Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest również dostępna za opłatą w siedzibie Zamawiającego w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6-8. Opłata za 1 egzemplarz kopii SIWZ wynosi: 7,00 zł brutto + koszty przesyłki..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn Blok 27 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w Elblągu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części) na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w Elblągu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Ełku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części) na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Ełku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Kętrzynie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części) na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Kętrzynie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Olecku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części) na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Olecku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie - Komisariat w Morągu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części) na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie - Komisariat w Morągu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Piszu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części) na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Piszu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części) na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa wyrobów diagnostycznych wraz z dzierżawą analizatorów na potrzeby Zakładu Bakteriologii - powtórzenie
- świadczenie usług cateringowych w Olsztynie na potrzeby 12 spotkań w ramach projektu własnego inwestycji KPO A3.1.1.
- Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby MOPS w Olsztynie
- Świadczenie usług konferencyjno-hotelowych na potrzeby Sympozjum pt. "Postęp techniczny w przetwórstwie mleka TECHMILK 2025"
- Zakup energii elektrycznej do 16 punktów poboru energii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- Świadczenie usług polegających na przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg Gminy Olsztyn wg art. 50a i 130a ustawy z dnia 20.06.97 r. Prawo o ruchu drogowym.
- "Usuwanie i przechowywanie pojazdów, odstąpienia" - zamówienie podzielone na dwie części
- Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- Przedmiotem zamówienia jest całodobowe usuwanie pojazdów z dróg terenu Powiatu Gorzowskiego.
- Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Kościana
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.