eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa obłożeń, pieluch, fartuchów oraz ręczników i prześcieradeł jednorazowych z możliwością składania ofert częściowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Lublin: Dostawa obłożeń, pieluch, fartuchów oraz ręczników i prześcieradeł jednorazowych z możliwością składania ofert częściowych.
Numer ogłoszenia: 222669 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Al. Kraśnicka 100, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5374655, fax. 081 5374624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lublin.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obłożeń, pieluch, fartuchów oraz ręczników i prześcieradeł jednorazowych z możliwością składania ofert częściowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obłożeń, pieluch, fartuchów oraz ręczników i prześcieradeł jednorazowych z możliwością składania ofert częściowych.Pakiety nr 1-4..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.19.90.00 - 33.19.90.00 39.51.82.00 - 39.51.82.00 33.77.12.00 - 33.77.12.00 33.76.30.00 - 33.76.30.00 33.77.20.00 - 33.77.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych, Dokumenty : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.C. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe : 1. Prawidłowo wypełniony Formularz oferty oraz Formularze cenowe, stanowiące załączniki do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące terminu dostawy - do ...... dni od daty otrzymania zamówienia 3. Oświadczenie dotyczące terminu płatności - min. 30 dni od daty otrzymania faktury 4. Oświadczenie o utrzymaniu stałości cen przez okres obowiązywania umowy 5. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy 6. Oświadczenie, że Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia dla którego przeprowadzono procedurę oceny zgodności z wymogami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych . Dodatkowo należy wypełnić odpowiednią kolumnę formularza cenowego 7. Oświadczenie, że na dostarczany asortyment, który zaliczany jest do kategorii produktowi wyrobów medycznych została przeprowadzona odpowiednia dla oferowanego przedmiotu zamówienia procedura oceny zgodności z wymogami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych. W przypadku pozostałego asortymentu, który nie jest zaliczany do kategorii produktów i wyrobów medycznych oświadczamy, że oferowany przez nas asortyment poosiada dokumenty potwierdzające jakość oraz zgodność oferowanych wyrobów z normami, co potwierdzają certyfikaty jakości tkanin i karta parametrów użytkowych. 8. Oświadczenie, że dostarczany asortyment będzie oznakowany zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 roku (Dz.U. nr 93 poz. 896) o wyrobach medycznych 9. Oświadczenie, że dostarczany asortyment będzie posiadał termin ważności - min. 2/3 pełnego okresu 10. Oświadczenie, że Wykonawca zapewni ciągłość dostawy asortymentu wymienionego w załączniku cenowym, z wyjątkiem okoliczności niezależnych od niego ( np. zaprzestanie produkcji, brak importu do kraju przez dystrybutorów) 11. Oświadczenie o złożonych próbkach ( podać nazwę, rozmiar i ilość dostarczonego asortymentu próbek ) . Wymagane ilości próbek wyszczególnione są w formularzach cenowych . Wymóg dostarczenia próbek dotyczy jedynie pakietu nr 1 i 4. Na podstawie dostarczonych próbek Zamawiający będzie oceniał czy oferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Oferta Wykonawcy, której próbki nie spełniają wymagań Zamawiającego będzie odrzucona jako nie odpowiadająca treści SIWZ na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy prawo zamówień publicznych . Próbki Wykonawca przekazuje bezpłatnie i nie podlegają one zwrotowi ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 20 -718 Lublin; al. Kraśnicka 100 Blok H, pok. 104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 20 -718 Lublin; al. Kraśnicka 100 Blok H, pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sterylne zestawy do koronografii, Fartuchy, obłozenia, czepki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne zestawy do koronografii, Fartuchy, obłozenia, czepki.Pozycji1-22..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1, 39.51.82.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieluchy, podkłady, przescieradła, serwety..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchy, podkłady, przescieradła, serwety.Pozycji 1-16..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7, 39.51.82.00-8, 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieluchy jednorazowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchy jednorazowe. pozycji 1-5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ręczniki papierowe oraz prześcieradła jednorazowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki papierowe oraz prześcieradła jednorazowe. Pozycji 1-2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.77.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.