Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Grudziądz: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO - sprawa nr 38/2012
Numer ogłoszenia: 222700 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO - sprawa nr 38/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego w ilości i zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ, na zasadach i warunkach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ następująco: Zadanie nr 1: Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego w asortymencie: Płyn dezynfekujący do rąk, środek do mycia i dezynfekcji sprzętu i wyposażenia używanego w pomieszczeniach kuchennych, nabłyszczacz do zmywarek, środek do szorowania garnków, proszek do szorowania z aktywnym tlenem, papier pakowy - biały w arkuszach, środek do maszynowego mycia naczyń w bloku, sól kostkowana, płyn do mycia pieca konwekcyjno - parowego, żel (płyn) do zatłuszczeń i przypaleń sprzętu kuchennego, mleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych, środek do osadów mineralnych -odkamieniacz, proszek do usuwania osadów po herbacie i kawie, Uniwersalny płyn do mycia powierzchni roboczych i podłóg, płyn do ręcznego mycia naczyń, gąbka do ręcznego mycia naczyń, ścierka kuchenna, ścierka do podłóg, ścierka kuchenna ostra. Zadanie nr 2: Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego w asortymencie: wysokopołyskowa emulsja akrylowo - polimerowa do podłóg, środek do ochrony i pielęgnacji wyrobów z drewna, kostka do muszli ustępowej z koszyczkiem, mydło w płynie, papier toaletowy, pasta bezbarwna do podłóg, pasta mahoń do podłóg, płyn do ręcznego czyszczenia, dezynfekcji i wybielania wewnętrznych ścian muszli klozetowych, wanien, łaźni i umywalek, płyn przeznaczony do mycia ręcznego i dezynfekcji powierzchni ceramicznych, płyn bez atomizera do mycia ręcznego powierzchni szklanych, płyn z atomizerem do mycia ręcznego powierzchni szklanych. preparat przeznaczony do regularnego mycia ręcznego i utrzymania w czystości powierzchni ścian i podłóg, preparat do ręcznego utrzymania czystości paneli podłogowych i ściennych. preparat do ręcznego czyszczenia i pielęgnacji elastycznych wykładzin podłogowych, posadzek, preparat do ręcznego mycia urządzeń sanitarnych, preparat do udrożniania rur odpływowych i syfonów w zlewozmywakach i wannach, proszek do ręcznego mycia urządzeń sanitarnych (muszle ustępowe, umywalki, pisuary), ręcznik papierowy kuchenny, ścierka do mycia podłóg, ścierka do kurzu flanelowa, ścierka do mycia wiskozowa, wkład odświeżająco - myjący do pisuarów, worki na odpady, żel do ręcznego mycia urządzeń sanitarnych (muszle ustępowe, umywalki, pisuary) Zadanie nr 3: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego w asortymencie: Uchwyt do papieru toaletowego z klapką, wiadra, wycieraczki, szufelka bez gumy ze zmiotką, łopata do piasku, zasłona prysznicowa z drążkiem rozprężnym, kłódka trzpieniowa, lustro łazienkowe, przedłużacz 4 gniazdowy z uziemieniem, uchwyt do papieru toaletowego z klapką. Zadanie nr 4: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego w asortymencie: Końcówki do MOPA, rękawice gumowe gospodarcze, szczotka do zamiatania, trzonek do szpadla ogrodowego, trzonki drewniane, trzonek ogólnego zastosowania, zmiotka, szczotka ryżowa, szczotka do zamiatania ulic, szczotka do WC, mata łazienkowe, uszczelka do okien..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.20.00-3, 39.81.30.00-4, 39.83.21.00-4, 37.82.33.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.12.20-4, 39.83.12.00-8, 39.83.20.00-3, 39.83.21.00-4, 39.52.56.00-4, 39.51.42.00-0, 39.80.00.00-0, 33.71.19.00-6, 33.76.10.00-2, 33.76.10.00-2, 39.80.00.00-0, 33.76.30.00-6, 39.51.42.00-0, 39.52.51.00-9, 39.52.50.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca przedłoży dokumenty:Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy; Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Załącznik Nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Załącznik Nr 5 - Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Załącznik Nr 6 - Informacja o Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie dotyczącym: 1) zmiany urzędowej stawki podatku VAT; 2) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 3) zmiany formy dostawy poprzez realizację dostawy w jej jednej części w okresie obowiązywania umowy, o ile będzie to korzystne dla Zamawiającego lub będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy lub będzie to wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy jednak niezawinionych przez jego działanie lub zaniechanie; 4) zmiany miejsca tj. dostawy przedmiotu zamówienia pod warunkiem, iż nowo wskazane miejsce dostawy będzie znajdować się na terenie miasta Grudziądza i miejscowości Grupa. Zmiany jak powyżej pkt. 1, 2, 4 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak powyżej ze strony internetowej bezpłatnie, z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz-7zł, na wniosek- wysyłka 14,15 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 07:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz(pom.7, bud.1)-osobiście lub przesyłka, Wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dotarcie bezpośrednio do kancelarii.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO - sprawa nr 38/2012 nie otwierać do dnia 11.07.2012 r. do godziny 8.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego w asortymencie: Płyn dezynfekujący do rąk, środek do mycia i dezynfekcji sprzętu i wyposażenia używanego w pomieszczeniach kuchennych, nabłyszczacz do zmywarek, środek do szorowania garnków, proszek do szorowania z aktywnym tlenem, papier pakowy - biały w arkuszach, środek do maszynowego mycia naczyń w bloku, sól kostkowana, płyn do mycia pieca konwekcyjno - parowego, żel (płyn) do zatłuszczeń i przypaleń sprzętu kuchennego, mleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych, środek do osadów mineralnych -odkamieniacz, proszek do usuwania osadów po herbacie i kawie, Uniwersalny płyn do mycia powierzchni roboczych i podłóg, płyn do ręcznego mycia naczyń, gąbka do ręcznego mycia naczyń, ścierka kuchenna, ścierka do podłóg, ścierka kuchenna ostra..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.20.00-3, 39.81.30.00-4, 39.83.21.00-4, 37.82.33.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.12.20-4, 39.83.12.00-8, 39.83.21.00-4, 39.52.56.00-4, 39.51.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego w asortymencie: wysokopołyskowa emulsja akrylowo - polimerowa do podłóg, środek do ochrony i pielęgnacji wyrobów z drewna, kostka do muszli ustępowej z koszyczkiem, mydło w płynie, papier toaletowy, pasta bezbarwna do podłóg, pasta mahoń do podłóg, płyn do ręcznego czyszczenia, dezynfekcji i wybielania wewnętrznych ścian muszli klozetowych, wanien, łaźni i umywalek, płyn przeznaczony do mycia ręcznego i dezynfekcji powierzchni ceramicznych, płyn bez atomizera do mycia ręcznego powierzchni szklanych, płyn z atomizerem do mycia ręcznego powierzchni szklanych. preparat przeznaczony do regularnego mycia ręcznego i utrzymania w czystości powierzchni ścian i podłóg, preparat do ręcznego utrzymania czystości paneli podłogowych i ściennych. preparat do ręcznego czyszczenia i pielęgnacji elastycznych wykładzin podłogowych, posadzek, preparat do ręcznego mycia urządzeń sanitarnych, preparat do udrożniania rur odpływowych i syfonów w zlewozmywakach i wannach, proszek do ręcznego mycia urządzeń sanitarnych (muszle ustępowe, umywalki, pisuary), ręcznik papierowy kuchenny, ścierka do mycia podłóg, ścierka do kurzu flanelowa, ścierka do mycia wiskozowa, wkład odświeżająco - myjący do pisuarów, worki na odpady, żel do ręcznego mycia urządzeń sanitarnych (muszle ustępowe, umywalki, pisuary)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 33.71.19.00-6, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.51.42.00-0, 39.52.51.00-9, 39.52.50.00-8, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego w asortymencie: Uchwyt do papieru toaletowego z klapką, wiadra, wycieraczki, szufelka bez gumy ze zmiotką, łopata do piasku, zasłona prysznicowa z drążkiem rozprężnym, kłódka trzpieniowa, lustro łazienkowe, przedłużacz 4 gniazdowy z uziemieniem, uchwyt do papieru toaletowego z klapką..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7, 39.22.43.30-0, 19.51.20.00-8, 19.52.00.00-7, 39.51.00.00-0, 39.22.40.00-8, 44.51.11.10-9, 44.31.64.00-2, 31.22.48.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego w asortymencie: Końcówki do MOPA, rękawice gumowe gospodarcze, szczotka do zamiatania, trzonek do szpadla ogrodowego, trzonki drewniane, trzonek ogólnego zastosowania, zmiotka, szczotka ryżowa, szczotka do zamiatania ulic, szczotka do WC, mata łazienkowe, uszczelka do okien..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 18.14.10.00-9, 44.51.40.00-6, 39.22.40.00-8, 39.22.43.10-4, 44.41.00.00-7, 34.31.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 24/2025
- Remont instalacji parowej oraz spływu kondensatu dla remontu kuchni w budynku nr 94 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 25/2025
- Realizacja robót budowlanych, dostawa, montaż oraz wykonanie prac związanych z instalacją pomp ciepła-Etap I
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew- 26/2025
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego w 2025 r.
- Dostawa środków czystości
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego, tabletki do zmywarek, płyn do zmywarek z podziałem na pakiety"
- Dostawa urządzeń i środków czystości
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.