Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Stalowa Wola: Kompleksowa termomodernizacja obiektów stanowiących własność Powiatu Stalowowolskiego - I etap
Numer ogłoszenia: 222700 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stalowowolski , ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 643 37 09, faks 015 643 36 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja obiektów stanowiących własność Powiatu Stalowowolskiego - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa termomodernizacja obiektów stanowiących własność Powiatu Stalowowolskiego - I etap tj: -Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Stalowej Woli ul. Staszica 5 -Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul.Orzeszkowej 2 -Zespołu Szkół Nr 3 w Stalowej Woli przy ul. Polnej 15 -Zespołu Szkół Nr 4 w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1 Zamówienie będzie realizowane w czterech częściach. Część I. Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Stalowej Woli przy ul. Staszica 5 -zakres prac polega na wymianie 50 sztuk okien drewnianych na okna PCV - w kolorze białym, pięciokomorowe, o współczynniku przenikania ciepła U max.1,1 W/m2 x K wraz z rozbiórką zewnętrznych parapetów blaszanych, montażem nowych parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,55 mm w kolorze szarym. Przy wykonaniu i montażu parapetów należy uwzględnić planowane w kolejnym etapie docieplenie obiektu styropianem gr. 13 cm. Zakres prac obejmuje również reperacje i malowanie ościeży wewnętrznych uszkodzonych w trakcie wymiany stolarki okiennej. Część II. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Zespole Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. Orzeszkowej 2- Zakres prac polega na wymianie 50 szt. okien drewnianych na okna PCV - w kolorze białym, pięciokomorowe, o współczynniku przenikania ciepła U max.1,1 W/m2 x K, w tym demontażu istniejących ścian z luksferów, przymurowaniem otworów po demontażu luksferów oraz wstawieniu okien w miejsce luksferów. Ponadto należy zdemontować zewnętrzne parapety z blachy i zamontować nowe parapety z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr. 0,55 mm, w kolorze grafitowym RAL 7016. Szerokość parapetów powinna uwzględniać planowane docieplenie obiektu styropianem gr. 13 cm . W ramach zamówienia należy również dokonać wymiany 3 sztuk drzwi drewnianych zewnętrznych na drzwi PCV - ocieplone. Zakres prac obejmuje również reperacje i malowanie ościeży wewnętrznych uszkodzonych w trakcie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej. Część III. Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 3 w Stalowej Woli przy ul. Polnej 15. Zakres prac polega na wymianie 26 sztuk okien drewnianych na okna PCV - w kolorze białym, pięciokomorowe, o współczynniku przenikania ciepła U max.1,1 W/m2 x K wraz z rozbiórką zewnętrznych parapetów blaszanych, montażem nowych parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,55 mm RAL 6005 lub RAL 6028. Przy wykonaniu i montażu parapetów należy uwzględnić planowane w kolejnym etapie docieplenie obiektu styropianem gr. 13 cm. Zakres prac obejmuje demontaż wypełnienia z luksferów, zamurowanie otworu po demontażu luksferów i montaż jednego okna. Część IV. Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkól Nr 4 w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1 -zakres prac będzie polegał na wymianie 25 szt. okien drewnianych o wymiarach 2,43mx2,06m na okna PCV - w kolorze białym, pięciokomorowe, o współczynniku przenikania ciepła U max.1,1 W/m2 x K, wraz z demontażem parapetów zewnętrznych z blachy i montażem nowych parapetów z blachy stalowej powlekanych gr. 0,55 mm. Zakres prac obejmuje również reperacje i malowanie ościeży wewnętrznych uszkodzonych w trakcie wymiany stolarki okiennej oraz reperacje uszkodzonych przy montażu ościeży zewnętrznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i wyszczególnionych w SIWZ, dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605) i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( DZ.U. Nr 188 poz.1155) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1.W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: - ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, - zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, - pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączanych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem - jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2.Składając ofertę wspólnie ( art. 23 ustawy) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: 2.1. następujące dokumenty i oświadczenia: - oferta - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust.1pkt.1-3 ustawy Pzp ( Załącznik Nr 2 do SIWZ podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum 2.2. następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp ( Załącznik Nr 3 do SIWZ), - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiatstalowa.bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli, ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, pokój 310.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli, ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, pokój 108 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa termomodernizacja obiektów stanowiących własność Powiatu Stalowowolskiego - I etap Część I Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Stalowej Woli przy ul. Staszica 5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac polega na wymianie 50 sztuk okien drewnianych na okna PCV - w kolorze białym, pięciokomorowe, o współczynniku przenikania ciepła U max.1,1 W/m2 x K w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących wraz z rozbiórką zewnętrznych parapetów blaszanych, montażem nowych parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,55 mm w kolorze szarym. Przy wykonaniu i montażu parapetów należy uwzględnić planowane w kolejnym etapie docieplenie obiektu styropianem gr. 13 cm. Zakres prac obejmuje również reperacje i malowanie ościeży wewnętrznych uszkodzonych w trakcie wymiany stolarki okiennej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa termomodernizacja obiektów stanowiących własność Powiatu Stalowowolskiego - I etap Część II Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Zespole Placówek Oświatowo- Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. Orzeszkowej 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac polega na wymianie 50 szt. okien drewnianych na okna PCV - w kolorze białym, pięciokomorowe, o współczynniku przenikania ciepła U max.1,1 W/m2 x K, w tym demontażu istniejących ścian z luksferów, przymurowaniem otworów po demontażu luksferów oraz wstawieniu okien w miejsce luksferów. Ponadto należy zdemontować zewnętrzne parapety z blachy i zamontować nowe parapety z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr. 0,55 mm, w kolorze grafitowym RAL 7016. Szerokość parapetów powinna uwzględniać planowane docieplenie obiektu styropianem gr. 13 cm . W ramach zamówienia należy również dokonać wymiany 3 sztuk drzwi drewnianych zewnętrznych na drzwi PCV - ocieplone. Zakres prac obejmuje również reperacje i malowanie ościeży wewnętrznych uszkodzonych w trakcie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowa termomodernizacja obiektów stanowiących własność Powiatu Stalowowolskiego - I etap, Część III. Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 3 w Stalowej Woli przy ul. Polnej 15..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac polega na wymianie 26 sztuk okien drewnianych na okna PCV - w kolorze białym, pięciokomorowe, o współczynniku przenikania ciepła U max.1,1 W/m2 x K w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Stalowej Woli ul. Polna 15 wraz z rozbiórką zewnętrznych parapetów blaszanych, montażem nowych parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,55 mm RAL 6005 lub RAL 6028. Przy wykonaniu i montażu parapetów należy uwzględnić planowane w kolejnym etapie docieplenie obiektu styropianem gr. 13 cm. Zakres prac obejmuje demontaż wypełnienia z luksferów, zamurowanie otworu po demontażu luksferów i montaż jednego okna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompleksowa termomodernizacja obiektów stanowiących własność Powiatu Stalowowolskiego- I etap, Część IV. Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkól Nr 4 w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac będzie polegał na wymianie 25 szt. okien drewnianych o wymiarach 2,43mx2,06m na okna PCV - w kolorze białym, pięciokomorowe, o współczynniku przenikania ciepła U max.1,1 W/m2 x K, wraz z demontażem parapetów zewnętrznych z blachy i montażem nowych parapetów z blachy stalowej powlekanych gr. 0,55 mm. Zakres prac obejmuje również reperacje i malowanie ościeży wewnętrznych uszkodzonych w trakcie wymiany stolarki okiennej oraz reperacje uszkodzonych przy montażu ościeży zewnętrznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Cykliczne dostawy mięsa i jego przetworów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola"
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Utrzymanie pasów zieleni w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Stalowa Wola oraz koszenie traw i chwastów w ciągu dróg powiatowych na terenie pozostałych gmin Powiatu Stalowowolskiego
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Stalowowolskiego w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- Roboty remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w zasobie własnym i zarządzanym przez Szczecińskie TBS, w podziale na części: część 1, część 2, część 3
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w placówkach oświatowych na terenie gminy Konopnica
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Bagno 5 m 128, część nr 2: Wspólna 27 m 15
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową PCV w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.