eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Kraków: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble
Numer ogłoszenia: 222703 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190178 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie, ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 411 41 21, faks 12 410 56 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble 1)biurko - lada - szt. 2, 2)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi i wiszącymi - kpl. 1, 3)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi - kpl. 1, 4)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi i wiszącymi - kpl 2, 5)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi i wiszącymi - kpl 1, 6)lada - szt. 1, 7)Szafka kuchenna - szt. 1, 8)Szafa z nadstawką - szt. 1, 9)Szafa z nadstawką - szt. 1, 10)półka wisząca - szt. 1, 11)zabudowa wnęki - szt. 1, 12)Zabudowa wnęki szafą z drzwiami przesuwnymi - szt. 1, 13)Zabudowa wnęki drzwiami przesuwnymi - szt. 1, 14)Szafka schowkowa - szt. 1, 15)Tapczan jednoosobowy - szt. 1, 16)Wieszak ubraniowy z lustrem - szt. 13, 17)Biurko - kpl. 1, 18)komoda z dostawką - szt. 1, 19)szafa ubraniowa - szt. 1, 20)biurko - kpl 2, 21)szafa ubraniowa - szt. 1, 22)Sofa - szt. 1, 23)Biurko z kontenerkiem - kpl. 5, 24)Kontenerek na kółkach - szt. 11, 25)stolik - szt. 1, 26)stolik elipsa - szt. 1, 27)Szafa biurowa z nadstawką i narożnikiem - szt. 1, 28)Szafa biurowa z nadstawką - szt. 1, 29)Biurko komputerowe narożne - kpl. 1, 30)Biurko komputerowe narożne - kpl. 1, 31)Półka ścienna otwarta - szt. 2, 32)Szafa na książki typu biblioteka - szt. 1, 33)Listwa magnetyczna 5x100 cm - szt. 8, 34)Stół o wymiarach 180 cm dł/ 80 cm szer/ 80 cm. wys - szt. 4, 35)Stolik - ława o wymiarach 60 cm dł/60 cm szer./50 cm.wys. szt. 6, 36)Szafa biurowa o wymiarach 90 cm szer./47 cm głęb./210 cm. wys.- szt. 3, 37)Szafa ubraniowa o wymiarach 90 cm szer./55 cm głęb./210 cm. wys-szt.1, 38)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi i wiszącymi o długości 275 cm - szt. 1, 39)Fotele biurowe - szt. 26. Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1) dostawa i montaż wyposażenia nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z uruchomieniem, 2) czas reakcji na zgłoszoną awarię nie może być dłuższy niż - 3 dni kalendarzowe, 3) gwarancja dla każdej pozycji wyposażenia nie może być krótsza niż - 24 miesiące, 4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla każdego elementu wyposażenia. 5) wyposażenie powinno odpowiadać wszelkim normom oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach leczenia zbiorowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HIDAS J.i W. Musiał spółka jawna, ul. Braci Saków 5, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63166,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66260,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93864,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.