eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek ŚląskiPrzedmiotem zamówienia jest doradztwo podatkowe w zakresie zwrotu nadpłaty podatku VAT za okres od 01.01.2009 roku do 31.12.2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Lwówek Śląski: Przedmiotem zamówienia jest doradztwo podatkowe w zakresie zwrotu nadpłaty podatku VAT za okres od 01.01.2009 roku do 31.12.2013 roku
Numer ogłoszenia: 222717 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184165 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 6477888, faks 075 6477889.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest doradztwo podatkowe w zakresie zwrotu nadpłaty podatku VAT za okres od 01.01.2009 roku do 31.12.2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług doradztwa podatkowego i prawnego, w tym usług zastępstwa procesowego w postępowaniu o odzyskanie podatku od towarów i usług (zwanego dalej podatkiem VAT) zapłaconego przez Gminę i Miasto Lwówek Śląski poprzedzone kompleksowym przeglądem podatkowym podatku VAT i wskazaniem obszarów optymalizacji rozliczeń podatku VAT przez Zamawiającego, obejmujące m.in.: 1.1. analizę rozliczeń podatku od towarów i usług , w tym analiza wydatków majątkowych i bieżących wykonanych przez Zamawiającego w latach 2009-2013 pod kątem możliwości zakwalifikowania ich do wydatków, od których podatek VAT może podlegać odliczeniu, 1.2.analizę opłacalności prowadzenia postępowań o zwrot podatku VAT, w tym w zakresie projektów unijnych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, w których podatek VAT był kwalifikowany, 1.3. analizę umów o dofinansowanie realizacji zadań majątkowych Gminy pod kątem możliwości odzyskania podatku VAT oraz ewentualnej konieczności zwrotu otrzymanego dofinansowania, 1.4. realizację prac związanych bezpośrednio z procedurą rozliczania podatku VAT, w tym sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę powstania czynności opodatkowanych, sporządzanie korekt deklaracji podatku od towarów i usług (łącznie ze sporządzeniem na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego dokumentów rejestrów VAT), 1.5. udzielanie wyjaśnień i porad zamawiającemu oraz organom kontrolnym w zakresie: podatku VAT, ewidencji księgowej dot. podatku i ewidencji środków trwałych, ujmowania w budżecie zwrotów podatku VAT. 1.6. w przypadku, gdy możliwość odliczenia podatku będzie budziła wątpliwości i będzie wymagała potwierdzenia Wykonawca przygotuje wniosek o indywidualną interpretację prawa podatkowego do odpowiednich organów opiniodawczych (Izba Skarbowa, Urząd Marszałkowski, instytucja zarządzająca środkami unijnymi itp.). 1.7.reprezentowanie Gminy, w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego 79.22.20.00 - Usługi przygotowawcze do zwrotu podatku 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Doradztwa Podatkowego Janusz Wyrzykowski, ul.Rychtera 5/10, 03-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 436500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369570,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 581030,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.