Ogłoszenie z dnia 2013-10-24
Wejherowo: SUKCESYWNE DOSTAWY TUSZY, TONERÓW ORAZ TAŚM, PŁYT CD/DVD, KASET I DYSKIETEK
Numer ogłoszenia: 222799 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY TUSZY, TONERÓW ORAZ TAŚM, PŁYT CD/DVD, KASET I DYSKIETEK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy nieregenerowanych tuszy, tonerów, oraz taśm, płyt CD/DVD, kaset i dyskietek w ilości i rodzaju określonej w SIWZ przez okres 12 miesięcy. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 30.19.21.13-6 Wkłady drukujące 30.19.23.20-0 Taśmy do drukarek 30.23.44.00-2 Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.43.00-1 Płyty kompaktowe (CD) 30.23.73.20-8 Dyskietki 2. Szczegółowy opis i ilość przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wymagania techniczne: - wydajność tuszy zgodna z normą ISO/IEC 24712 lub ISO/IEC 24711 lub równoważna - wydajność tonerów zgodna z normą ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 19798 lub równoważna - wydajność zgodna z produktami zalecanymi przez producenta urządzeń drukujących/kopiujących (kolumna 4 tabeli - załącznik nr 2 do SIWZ) liczona przy 5% pokrycia dla tonerów oraz 5% dla czerni i 15% dla koloru w przypadku wkładów atramentowych - zamienniki dopuszczalne tylko w przypadku, gdy zapewniają tą samą jakość i wydajność jak produkty oryginalne - składając ofertę Wykonawca oświadcza , że gwarantuje pokrycie kosztów naprawy urządzenia, jeśli jego uszkodzenie zostało spowodowane w sposób bezpośredni użyciem materiału eksploatacyjnego (tusz, toner, taśma barwiąca, płyty CD/DVD, kasety, dyskietki). - wydajność materiału eksploatacyjnego powinna być nie mniejsza niż podano w kolumnie 4 tabeli w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku braku wartości w kolumnie 4 minimalna wydajność oferowanego materiału nie może być mniejsza od wydajności zalecanego typu materiału eksploatacyjnego, zgodnie z normą ISO/IEC 24712 oraz ISO/IEC 24711 lub równoważną oraz zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 19798 lub równoważną - poprzez oryginalny produkt rozumie się materiał wyprodukowany przez producenta urządzenia drukującego/kopiującego - produkty nieoryginalne muszą być składane od nowa z nowych komponentów (bębny, rolki itp.). Niedopuszczalne jest stosowanie materiałów regenerowanych. - Zamawiający żąda od Wykonawcy odbierania zużytych materiałów eksploatacyjnych w celu ich utylizacji (w tym folii do faksów).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.73.20 - Dyskietki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: SUKCESYWNE DOSTAWY TUSZY, TONERÓW ORAZ TAŚM, PŁYT CD/DVD, KASET I DYSKIETEK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SZULC SERWIS, ul. Witolda 46A, 81-532 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 332602,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 290718,51
Oferta z najniższą ceną: 290718,51 / Oferta z najwyższą ceną: 388599,57
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 70 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę, postępowanie o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, od których uzależniony jest obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach na dostawy lub usługi. Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z krytą pływalnią przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
- Sukcesywna dostawa materiałów brukarskich i płyt betonowych ażurowych drogowych w podziale na części: Część I: Sukc. dostawa mater. brukarskich. Część II: Sukc. dostawa płyt beton. ażurowych drogow.
- Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo w podziale na 11 części.
- Konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 670 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap II)"
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ, URZĄDZEŃ SPORTOWYCH ORAZ ODZIEŻY DO PRZETRWANIA W EKSTREMALNYM ŚRODOWISKU (SERE)
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Komputery 2025
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.