Ogłoszenie z dnia 2017-02-09
Ogłoszenie nr 22280 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.
Rumia: Remont kondygnacji "0" w budynku Urzędu Miasta Rumi przy ul. Sobieskiego 7 - zamówienie uzupełniające
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361427
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, krajowy numer identyfikacyjny
52525700000, ul.
ul. Sobieskiego
7,
84230
Rumia, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 719 410, faks
586 796 517, e-mail
zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.rumia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kondygnacji "0" w budynku Urzędu Miasta Rumi przy ul. Sobieskiego 7 - zamówienie uzupełniające
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.40.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające dot. remontu kondygnacji "0" w budynku Urzędu Miasta Rumi przy ul. Sobieskiego 7 (postępowanie nr ZP.271.30.2016). Przedmiot umowy opisany jest w pkt 2 lit. a protokołu nr 02/2016 z dnia 21.11.2016 r., który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do OWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45400000-1,
45320000-6,
45410000-4,
45430000-0,
45442100-8,
45311200-2,
45331100-7,
45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28001.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 34441.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówieniaz wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z zalaniem pomieszczeń znajdujących się na kondygnacji "0" budynku Urzędu Miasta Rumi przy ul. Sobieskiego 7 oraz kotłowni zlokalizowanej w sąsiednim budynku, wszczęto postepowanie nr ZP.271.30.2016, w wyniku którego w dniu 5.10.2016 r. zawarto umowę z firma Nanotechbud Sp. z o. o. z siedzibą w ul. Gnieźnieńska 53/A, 75-736 Koszalin.
Zamówienie uzupełniające dot. remontu kondygnacji "0" budynku Urzędu Miasta Rumi przy ul. Sobieskiego 7 oraz kotłowni zostanie udzielone na podstawie: § 14 ust.1 pkt 15 umowy nr ZP.272.30.2016 z dnia 05.10.2016 r., pkt. 2 lit. a protokołu nr 01/2016 z dnia 21.11.2016 r., który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy, oraz art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W § 14 ust.1 pkt 15 umowy nr ZP.272.30.2016 z dnia 05.10.2016 r. dopuszczono zmianę umowy w przypadku wystąpienie konieczności udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych. Ponadto w ogłoszeniu o zamówieniu nr 306631 - 2016 z dnia 2016-09-08 r. zapisano: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość łączna nie przekroczy 50 % wartości zamówienia niniejszego zamówienia.
Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ sporządzonej dla realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostaje udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego.
Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego, zgodnie z aneksem nr 1 z dnia 24.11.2016 r. wynosi 153.523,40 zł brutto, wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 34.441,75 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla budowy ulicy Reja w Rumi".
- PRZYGOTOWANIE I DOWÓZ JEDNODANIOWYCH GORĄCYCH POSIŁKÓW (DRUGIE DANIE) ŚWIADCZENIOBIORCOM MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RUMI
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.