eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RumiaRemont kondygnacji "0" w budynku Urzędu Miasta Rumi przy ul. Sobieskiego 7 - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2017-02-09

Ogłoszenie nr 22280 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.

Rumia: Remont kondygnacji "0" w budynku Urzędu Miasta Rumi przy ul. Sobieskiego 7 - zamówienie uzupełniające
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 361427


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, krajowy numer identyfikacyjny 52525700000, ul. ul. Sobieskiego  7, 84230   Rumia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 719 410, faks 586 796 517, e-mail zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont kondygnacji "0" w budynku Urzędu Miasta Rumi przy ul. Sobieskiego 7 - zamówienie uzupełniające

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.40.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające dot. remontu kondygnacji "0" w budynku Urzędu Miasta Rumi przy ul. Sobieskiego 7 (postępowanie nr ZP.271.30.2016). Przedmiot umowy opisany jest w pkt 2 lit. a protokołu nr 02/2016 z dnia 21.11.2016 r., który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do OWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45400000-1, 45320000-6, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45311200-2, 45331100-7, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT28001.43
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  Nanotechbud Sp. z o.o.,  75-736,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34441.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34441.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34441.75
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówieniaz wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z zalaniem pomieszczeń znajdujących się na kondygnacji "0" budynku Urzędu Miasta Rumi przy ul. Sobieskiego 7 oraz kotłowni zlokalizowanej w sąsiednim budynku, wszczęto postepowanie nr ZP.271.30.2016, w wyniku którego w dniu 5.10.2016 r. zawarto umowę z firma Nanotechbud Sp. z o. o. z siedzibą w ul. Gnieźnieńska 53/A, 75-736 Koszalin. Zamówienie uzupełniające dot. remontu kondygnacji "0" budynku Urzędu Miasta Rumi przy ul. Sobieskiego 7 oraz kotłowni zostanie udzielone na podstawie: § 14 ust.1 pkt 15 umowy nr ZP.272.30.2016 z dnia 05.10.2016 r., pkt. 2 lit. a protokołu nr 01/2016 z dnia 21.11.2016 r., który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy, oraz art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W § 14 ust.1 pkt 15 umowy nr ZP.272.30.2016 z dnia 05.10.2016 r. dopuszczono zmianę umowy w przypadku wystąpienie konieczności udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych. Ponadto w ogłoszeniu o zamówieniu nr 306631 - 2016 z dnia 2016-09-08 r. zapisano: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość łączna nie przekroczy 50 % wartości zamówienia niniejszego zamówienia. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ sporządzonej dla realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostaje udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego, zgodnie z aneksem nr 1 z dnia 24.11.2016 r. wynosi 153.523,40 zł brutto, wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 34.441,75 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.