To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Mysłakowice: Audyt zewnętrzny projektu pn. Rozbudowa Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy; Nr sprawy I.271-15-2012
Numer ogłoszenia: 222838 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164566 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Karkonoskich, ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie, tel. 75 7182415, 7183323, faks 75 7131089.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Audyt zewnętrzny projektu pn. Rozbudowa Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy; Nr sprawy I.271-15-2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest audyt zewnętrzny projektu pn. Rozbudowa Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ściegnach - Kostrzycy który jest realizowany i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 4. Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne), Działanie 4.1. Gospodarka Odpadami. Audyt zewnętrzny projektu będzie prowadzony zgodnie z aktualnymi Wytycznymi programowymi Instytucji Zarządzającej RPO WD w zakresie ogólnych zasad przeprowadzania audytu zewnętrznego projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 -2013 oraz monitorowania i uwzględniania ogłaszanych zmian do w/w wytycznych. Wszystkie publikowane w ramach projektu dokumenty, w tym korespondencja, umowy zawierane z podwykonawcami, dokumentacja przetargowa będą zawierały odpowiednie informacje o współfinansowaniu projektu ze środków EFRR. Usługa będzie realizowana w okresie od dnia podpisania umowy do 15.07.2012 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub skrócenia terminu wykonania umowy o okres nie dłuższy niż 1 miesiąc oraz zmiany harmonogramu rzeczowo -finansowego realizacji działań wynikających z niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Celem przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu jest zwiększenie pewności Beneficjenta oraz IZ RPO WD/IP RPO WD, że projekt jest realizowany prawidłowo, zgodnie z m.in. z prawem, procedurami oraz zapisami umowy o dofinansowanie projektu. Zamawiający informuje, że usługa audytu zewnętrznego dotyczy: 1. Tytuł, numer i datę zawarcia umowy o dofinansowanie projektu (oraz ewentualnych aneksów) - Umowa z dnia: 08.11.2010 Rozbudowa Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy, Aneks nr 1 z dnia: 16.09.2011r. Aneks nr 2 z dnia: 01.02.2012r. 2. Całkowitą wartość projektu - 15 849 415,87 3. Całkowite wydatki kwalifikowane - 15 166 909,98 4. Kwotę dofinansowania - 12 890 356,80 5. Kwotę wydatków podlegających audytowi zewnętrznemu projektu - 10 431 054,20 6. Okres podlegający audytowi zewnętrznemu projektu - czerwiec 2008 - maj 2012 7. Informację o rodzajach, ilości i wartości poszczególnych wniosków beneficjenta o płatność podlegających audytowi zewnętrznemu projektu, a. Wniosek NR1:całkowita kwota objęta wnioskiem- 239 354,89 kwota wydatków kwalifikowanych objętych wnioskiem- 201 691,62 b. Wniosek NR2: całkowita kwota objęta wnioskiem -165 201,86 kwota wydatków kwalifikowanych objętych wnioskiem- 165 035,14 c. Wniosek NR3: całkowita kwota objęta wnioskiem- 2 042 197,75 kwota wydatków kwalifikowanych objętych wnioskiem -2 042 197,75 d. Wniosek NR4: całkowita kwota objęta wnioskiem -1 922 773,23 kwota wydatków kwalifikowanych objętych wnioskiem -1 922 773,23 e. Wniosek NR5: całkowita kwota objęta wnioskiem -2 492 585,20 kwota wydatków kwalifikowanych objętych wnioskiem -2 485 852,67 f. Wniosek NR6: całkowita kwota objęta wnioskiem- 3 772 413,48 kwota wydatków kwalifikowanych objętych wnioskiem -3 571 659,19 g. Wniosek NR7: całkowita kwota objęta wnioskiem -41 844,60 kwota wydatków kwalifikowanych objętych wnioskiem -41 844,60 8. informację o miejscu przechowywania dokumentacji dotyczącej projektu oraz o ilości (w przybliżeniu) dokumentacji źródłowej -Związek Gmin Karkonoskich Pałac Bukowiec 58-533 Mysłakowice ul. Robotnicza 6 9. informację czy były przeprowadzane kontrole/audyty projektu (jeżeli dotyczy) - nie były...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grupa Gumułka - Audyt sp. z o.o., ul. Jana Matejki 4, 40-077 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5880,00
Oferta z najniższą ceną: 4435,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MYSŁAKOWICE
- Dostawa materiałów dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w budynku nowej Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- KOSZENIE TERENÓW ZIELONYCH ORAZ BIEŻĄCE UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE W ROKU 2025
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY MYSŁAKOWICE
więcej: przetargi MYSŁAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług doradczych związanych z pozyskaniem dofinansowania ze środków KPO na cyfryzację szpitali na potrzeby PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej - Rozbudowa/przebudowa drogi wojewódzkiej nr 885 Przemyśl - Hermanowice - Granica Państwa na odcinku Przemyśl - Hermanowice
- Opracowanie studium wykonalności wraz z dokumentacją aplikacyjną i przygotowaniem wniosku o dof. dla inw.: "Popowodziowa odbudowa cieku Miedzianka i Witka - cz.I rz. Miedzianka i cz.II rz. Witka".
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa placu odpraw celnych, parkingu oraz budynku archiwum na terenie Oddziału Celnego w Nysie.
- Usługa opracowania Strategii Rozwoju Gminy Stare Pole na lata 2026 - 2040 oraz Planu Ogólnego Gminy Stare Pole
- Świadczenie usług doradczych, consultingowych w zakresie projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej objętych ochroną konserwatorską".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.