eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaWybór inwestora zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa budynków nadszybia REGIS Kopalni Soli Wieliczka z przeznaczeniem dla obsługi turystów wraz z małą architekturą i infrastrukturą techniczną.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-17

Wieliczka: Wybór inwestora zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa budynków nadszybia REGIS Kopalni Soli Wieliczka z przeznaczeniem dla obsługi turystów wraz z małą architekturą i infrastrukturą techniczną.
Numer ogłoszenia: 222839 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-pp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór inwestora zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa budynków nadszybia REGIS Kopalni Soli Wieliczka z przeznaczeniem dla obsługi turystów wraz z małą architekturą i infrastrukturą techniczną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności zastępstwa inwestycyjnego, polegającego na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji mającej za przedmiot: 1) wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynków nadszybia szybu Regis wraz z infrastrukturą techniczną i otoczeniem, zwanych dalej przebudową budynków nadszybia szybu Regis, 2) dokonanie rozbiórki tymczasowej wieży wyciągowej i budynku tymczasowej maszyny wyciągowej, 3) nadzór nad uzyskaniem pozwoleń na użytkowanie budynków nadszybia szybu Regis, zwanej dalej Inwestycją. 2. Budynki nadszybia szybu Regis stanowią zabytki wpisane do rejestru zabytków. 3. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do sprawowania kontroli zgodności realizacji Inwestycji z: 1) projektem architektoniczno - budowlanym wraz z planem bioz pod nazwą Przebudowa budynków nadszybia Regis Kopalni Soli Wieliczka z przeznaczeniem dla obsługi turystów wraz z małą architekturą i infrastruktura techniczną, opracowanym przez Agencję Projektową Architektury s.c. - EKSPO, Kraków - maj 2009 stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) projektem wykonawczym wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych pod nazwą Przebudowa budynków nadszybia Regis Kopalni Soli Wieliczka z przeznaczeniem dla obsługi turystów wraz z małą architekturą i infrastruktura techniczną, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Dokumentacją badań odkrywkowych elewacji budynku nadszybia szybu Regis w Wieliczce - Program prac konserwatorskich przy elewacji budynku nadszybia Regis w Wieliczce - stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Tabelą materiałów i urządzeń zamiennych w stosunku do zaprojektowanych w projektach wykonawczych przebudowy budynków nadszybia Regis z sierpnia 2009r. stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Pozwoleniem nr 467/09 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robot budowlanych z dnia 2.07.2009 r. stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 6) Uzgodnieniem wydanym w dniu 27.08.2009 roku, nr OZKR.JJ.500-543/09, przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie dotyczącym projektu wykonawczego oraz programu prac konserwatorskich, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, 7) Decyzją nr 827/2009 Starosty Wielickiego, zatwierdzającą projekt, o którym mowa w ust. 1 i 2 i wydającą pozwolenie na budowę z dnia 11.08.2009r. stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, 8) Decyzją nr 24 Dyrektora Urzędu Górniczego do Badań Kontrolnych Urządzeń Energomechanicznych, zatwierdzającą projekt, o którym mowa w ust. 1 i 2 i wydająca pozwolenie na przebudowę budynku nadszybia z dnia 15.07.2009 r., stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, 9) Ramowym harmonogramem robót związanych z zbrojeniem szybu, montażem dźwigów i przebudową budynków nadszybia szybu Regis, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, 10) Formularzem - Tabela wyceny elementów technicznych robót budowlanych związanych z przebudową budynków nadszybia szybu Regis stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, 11) Formularzem - Harmonogram rzeczowo finansowy dla robót budowlanych związanych z przebudowa budynków nadszybia szybu Regis stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ 4. Obowiązki Wykonawcy (Inwestora Zastępczego) zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik do Specyfikacji. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka S.A..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10.000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XII pkt. 2 specyfikacji.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji zarządzającego kontraktem, inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego w odniesieniu do robót budowlanych, dotyczących budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2 oraz wpisanego do rejestru zabytków, 2. Udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji zarządzającego kontraktem, inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego, w odniesieniu do robót budowlanych, dotyczących budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m2, z tym zastrzeżeniem, że wykonawstwo robót budowlanych winno być współfinansowane z jednego z następujących źródeł: a) funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, b) środków przedakcesyjnych, c) Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, d) Norweskiego Mechanizmu Finansowego;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest: 1. udokumentowania, że osoba, która będzie pełnić funkcję inżyniera kontraktu posiada: a) kwalifikacje upoważniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu (koordynatora), zarządzającego kontraktem lub inwestora zastępczego, w tym przy co najmniej jednej inwestycji dotyczącej budynku wpisanego do rejestru zabytków oraz co najmniej jednej inwestycji dotyczącej budynku z tym zastrzeżeniem, że inwestycja winna być współfinansowana z jednego z następujących źródeł: funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, środków przedakcesyjnych, Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Norweskiego Mechanizmu Finansowego; 2. udokumentowania, że osoba która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w odniesieniu do robót budowlanych dotyczących konstrukcji lub architektury obiektów budowlanych zakładu górniczego, posiada: a) kwalifikacje upoważniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej, b) kwalifikacje osoby dozoru ruchu w specjalności budowlanej w podziemnych zakładach górniczych wydobywających kopaliny inne niż węgiel kamienny, 3. udokumentowania, że w skład zespołu, który będzie wykonywał przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi osoba, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadająca: a) kwalifikacje upoważniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy co najmniej jednej inwestycji dotyczącej budynku wpisanego do rejestru zabytków, 4. udokumentowania, że w skład zespołu, który będzie wykonywał przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi osoba, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadająca: a) kwalifikacje upoważniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy co najmniej jednej inwestycji dotyczącej budynku wpisanego do rejestru zabytków, 5. udokumentowania, że w skład zespołu, który będzie wykonywał przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi osoba, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadająca: a) kwalifikacje upoważniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy co najmniej jednej inwestycji dotyczącej budynku wpisanego do rejestru zabytków, 6. udokumentowania, że w skład zespołu, który będzie wykonywał przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi osoba, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadająca: a) kwalifikacje upoważniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, b) doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy co najmniej jednej inwestycji dotyczącej budynku wpisanego do rejestru zabytków, 7. udokumentowania, że w skład zespołu, który będzie wykonywał przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi osoba, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadająca: a) kwalifikacje upoważniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b) doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy co najmniej jednej inwestycji dotyczącej budynku wpisanego do rejestru zabytków, 8. udokumentowania, że w skład zespołu, który będzie wykonywał przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi osoba, posiadająca: a) kwalifikacje do wykonywania sieci komputerowych lub nadzorowania wykonywania sieci komputerowych, b) doświadczenie zawodowe w wykonywaniu sieci komputerowych lub nadzorowaniu wykonywania sieci komputerowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 200.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inwestora Zastępczego w zakresie o którym mowa w ust. 2 i 3, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inwestora Zastępczego. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy oraz załączników do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inwestora Zastępczego, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Inwestorowi Zastępczemu wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 2) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 3) działania siły wyższej, 4) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, nie powoduje powstania u żadnej ze stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1, każdej ze stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 3 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT nastąpi zmiana wysokości należnego Inwestorowi Zastępczemu wynagrodzenia w ten sposób, że do wynagrodzenia netto określonego w § 10 ust. 1 zostanie doliczony podatek od towarów i usług VAT obliczony według zmienionej stawki, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie wprowadzającą zmienioną stawkę podatku od towarów i usług VAT. 7. Zmiana umowy oraz załączników do umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 9. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 10. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności dotyczących zmiany nazw stron, danych teleadresowych, itp. Do nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy przepisy ust. 5-7 stosuje się odpowiednio.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalnia-pp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych pokój nr A9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka Sekretariat Zarządu - budynek A parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.