Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Bielsko-Biała: Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu komory bunkra pod instalację przyspieszacza liniowego w Zakładzie Radioterapii Beskidzkiego Centrum Onkologii.
Numer ogłoszenia: 222868 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II , ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8164061, faks 033 8164401, 4984042.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu komory bunkra pod instalację przyspieszacza liniowego w Zakładzie Radioterapii Beskidzkiego Centrum Onkologii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu komory bunkra pod instalację przyspieszacza liniowego w Zakładzie Radioterapii Beskidzkiego Centrum Onkologii a obejmujących min. roboty budowlane , instalacje elektryczne i słaboprądowe , instalacje wentylacji , klimatyzacji , hydrauliki , które szczegółowo określa przedmiar robót - załącznik nr 5 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6 do siwz oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazani spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (np. referencji) potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie i udokumentowanie doświadczenia zawodowego rozumianego jako zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie robót budowlanych polegających na rozbudowie lub budowie minimum dwóch obiektów służby zdrowia w skład którego wchodziły pomieszczenia - bunkry pod akceleratory wysokoenergetyczne nie mniej niż 10MeV o wartości nie niższej niż 1.000.000,00 zł brutto, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostały one wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) oświadczenia potwierdzającego, że osoby, które kierują i będą uczestniczyć w procesie budowy przedmiotu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawa Budowlanego. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz stosowne referencje potwierdzające doświadczenie w realizacji minimum dwóch robót budowlanych polegających na dostosowaniu bądź budowie komory bunkra pod instalacje akceleratora wysokoenergetycznego nie mniej niż 10MeV.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a)opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 złotych. Ze względu na zapisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 1.1 pkt 10) opłaconej polisy, Zamawiający zaleca aby Wykonawca wraz z kopią polisy złożył dowód jej opłacenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Warunki uprawniające do udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej; Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. 3. Posiadają wiedzę i doświadczenie Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazani spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (np. referencji) potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie i udokumentowanie doświadczenia zawodowego rozumianego jako zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie robót budowlanych polegających na rozbudowie lub budowie minimum dwóch obiektów służby zdrowia w skład którego wchodziły pomieszczenia - bunkry pod akceleratory wysokoenergetyczne nie mniej niż 10MeV o wartości nie niższej niż 1.000.000,00 zł brutto, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostały one wykonane należycie. 4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadają uprawnienia do wykonywania i kierowania robotami budowlanymi. Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) oświadczenia potwierdzającego, że osoby, które kierują i będą uczestniczyć w procesie budowy przedmiotu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawa Budowlanego. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz stosowne referencje potwierdzające doświadczenie w realizacji minimum dwóch robót budowlanych polegających na dostosowaniu bądź budowie komory bunkra pod instalacje akceleratora wysokoenergetycznego nie mniej niż 10MeV. 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a)opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 złotych. Ze względu na zapisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 1.1 pkt 10) opłaconej polisy, Zamawiający zaleca aby Wykonawca wraz z kopią polisy złożył dowód jej opłacenia W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt 1.2. - 1.5. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie (pkt 1.1.) o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonywania zamówienia lub zdolności finansowe), jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy pzp. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz) c) dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium w formie i na zasadach określonych w siwz. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 6 a) i b) powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie a w pkt 6 c) co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 7. Spełnią warunki dodatkowe. - złożą szczegółową kalkulację roboczogodziny oraz szczegółowy kosztorys ofertowy - potwierdzą stosownym oświadczeniem, że wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały będą pełnowartościowe a podstawowe materiały będą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów. - zaoferują nie mniejszy niż 30 dniowy termin płatności za wykonaną robotę; - zaoferują nie mniejszy niż 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) wypełnionego formularza ofertowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz b) oświadczenia, że wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały będą pełnowartościowe a podstawowe materiały będą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów. c) szczegółowej kalkulacji roboczogodziny - załącznik nr 1 do siwz d) szczegółowego kosztorysu ofertowego, uwzględniającego wszystkie pozycje wyspecyfikowane w przedmiarze robót, oraz inne dodatkowe elementy związane z realizacją zamówienia w przedmiarze robót nie ujęte, jeżeli w ocenie Wykonawcy są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 1.7.a) - d) składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.a), 3.a), 4.a), 5.a), 6.a),b) i c) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 7. a),b),c) i d) zostanie odrzucona. Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Szczegółowa kalkulacja roboczogodziny - załącznik nr 1 do siwz 3. Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 4. Oświadczenie z art. 24 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz) 6. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 5 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 7. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazani spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (np. referencji) potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie i udokumentowanie doświadczenia zawodowego rozumianego jako zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie robót budowlanych polegających na rozbudowie lub budowie minimum dwóch obiektów służby zdrowia w skład którego wchodziły pomieszczenia - bunkry pod akceleratory wysokoenergetyczne nie mniej niż 10MeV o wartości nie niższej niż 1.000.000,00 zł brutto, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostały one wykonane należycie. 8. Oświadczenie potwierdzające, że osoby, które kierują i będą uczestniczyć w procesie budowy przedmiotu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawa Budowlanego. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz stosowne referencje potwierdzające doświadczenie w realizacji minimum dwóch robót budowlanych polegających na dostosowaniu bądź budowie komory bunkra pod instalacje akceleratora wysokoenergetycznego nie mniej niż 10MeV. 9. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 złotych. Ze względu na zapisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 1.1 pkt 10) opłaconej polisy, Zamawiający zaleca aby Wykonawca wraz z kopią polisy złożył dowód jej opłacenia. 10. Dokument potwierdzający wniesienia wadium w formie i na zasadach określonych w siwz. 11. Szczegółowy kosztorys ofertowy, uwzględniający wszystkie pozycje wyspecyfikowane w przedmiarze robót, oraz inne dodatkowe elementy związane z realizacją zamówienia w przedmiarze robót nie ujęte, jeżeli w ocenie Wykonawcy są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 12. Oświadczenie, że wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały będą pełnowartościowe a podstawowe materiały będą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów. 13. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów. 14. Zgodnie z art. 26 ust. 2 c) ustawy jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 15.W przypadku dokumentów o których mowa w pkt 4 i 5 innych podmiotów, na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. (sprzęt, pracowników) Zamawiający nie żąda tych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
szczegółowo określa załącznik nr 4 do siwz - projekt umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - Komórka Zamówień Publicznych) pisemnie -w cenie 15 zł + VAT, strona internetowa bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 10:00, miejsce: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.