To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-02
Laszki: Dostawa artykułów spożywczych w I półroczu 2013r.
Numer ogłoszenia: 2228 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 498320 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku, Wysocko 2, 37-543 Laszki, woj. podkarpackie, tel. 016 6285357, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych w I półroczu 2013r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych według Kodu CPV - 15.00.00.00-8 w następujących kategorii: Kategoria Nr 1 - dostawa WARZYW, OWOCÓW , JAJ Kategoria Nr 2 - dostawa WĘDLIN I MIĘSA Kategoria Nr 3 - dostawa NABIAŁU Kategoria Nr 4 - dostawa MROŻONEK I KONSERWY RYBNYCH Kategoria Nr 5 - dostawa PIECZYWA Kategoria Nr 6 - dostawa POZOSTAŁYCH RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH. 1. Zamawiający będzie składał Wykonawcy sukcesywne zamówienia przekazywane faxem lub telefonicznie zamówienia z podaniem ilości oraz rodzaju asortymentu. Zamawiający będzie potwierdzać następnego dnia faxem złożone zamówienie. 2. Zamawiający zastrzega sobie w czasie wykonywania umowy możliwość zmniejszenia ilości towarów oraz możliwość niepełnej realizacji ilości wartości umowy, a Dostawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia. 3. Zamówienie będzie składane z 2 - dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Odbiorca składał będzie Dostawcy faxem lub telefonicznie zamówienia z podaniem ilości oraz rodzaju asortymentu. Odbiorca następnego dnia potwierdzi faxem złożone zamówienie. 4. Osobą upoważnioną do składania zamówienia jest osoba upoważniona przez Zamawiającego na zajmująca stanowisko Starszego Magazyniera. 5. Wykonawca dostarczy zamówiony towar w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia potwierdzenia zamówienia. 6. Zamawiany towar Dostawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć oraz rozładować towar do magazynu DPS w dni robocze od godz. 7.00 do 11.00. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w opakowaniu zapewniającym odpowiednie warunki sanitarne oraz zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, zawilgoceniem, bombażem puszek, obecnością szkodników, transportem spełniającym wymagania higieniczno - sanitarne. Dla wyrobów mleczarskich i mięsa Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. Ciągu chłodniczego, tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach spełniających warunki techniczne przewidziane w polskiej normie. 8. Dostawca ponosi odpowiedzialność za warunki transportowanego towaru, w tym czystość środka transportu opakowań i inne warunki mające wpływ na jakość zdrowotną przewożonych artykułów oraz sposób wyładowania zapobiegający ich zanieczyszczeniu. 9. W przypadku niedopełnienia obowiązku dostarczenia towaru spełniającego wymogi o których mowa w pkt 7 i 8 Wykonawca zobowiązany jest do wymiany artykułów spożywczych na pełnowartościowy, na własny koszt w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia reklamacji jakościowej towaru. 10. Zamawiający dokonuje w obecności przedstawiciela Dostawcy ilościowego i rodzajowego odbioru towaru, który potwierdza przez pokwitowanie dowodu dostawy. 11. W razie stwierdzenia braków ilościowych w zamówionym towarze, Dostawca zobowiązuje się do uzupełnienia towaru tego samego dnia lub najpóźniej dnia następnego do godz. 15.00 bez prawa żądania dopłaty z tego tytułu. 12. W razie stwierdzenia braków rodzajowych w asortymencie towaru lub że towar nie odpowiada zamówionemu asortymentowi, Odbiorca ma prawo odmówić jego odbioru. W takim wypadku Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia niezwłocznie, najpóźniej tego samego dnia lub w przypadku wyrażenia zgody przez Odbiorcę następnego dnia towaru nowego, odpowiadającego złożonemu zamówieniu towaru. 13.Termin przydatności dostarczonego towaru ma być nie mniejszy niż 50% całkowitego okresu przydatności do spożycia. 14. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar dobrej jakości tj. świeży, I gatunku, czysty, bez obcych zapachów o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia. 15. Dostawca ponosi odpowiedzialność za doręczenie przy odbiorze dostawy dokumentacji dotyczącej dostarczonych artykułów spożywczych, w tym pochodzenia, producenta, daty produkcji i świadectwo kontroli jakości. 16. W celu potwierdzenia jakości dostarczanego przez Wykonawcę towaru Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej artykułów spożywczych, określających w szczególności ich pochodzenie, producenta, datę produkcji, świadectwo kontroli jakości (Handlowy Dokument Identyfikacyjny). 17. Brak wymaganych dokumentów wstrzymuje zapłatę za dostarczony towar. 18. W razie dostarczenia towaru z wadą eliminującego go ze spożycia, nie odpowiadającego wymogom jakościowym, której nie można było stwierdzić w trakcie odbioru towaru Zamawiający ma prawo złożenia pisemnej lub telefonicznej reklamacji w ciągu 2 dni od momentu wykrycia wad, a Wykonawca jest zobowiązany wymienić reklamowany towar na wolny od wad na własny koszt w terminie wskazanym przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.14.25.00 - Jaja 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.00.00 - Mięso 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.88.10.00 - Przetwory spożywcze homogenizowane 15.43.00.00 - Tłuszcze jadalne 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.11.20.00 - Drób 15.23.40.00 - Ryby wędzone 15.81.10.00 - Pieczywo 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.85.10.00 - Produkty mączne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: WARZYWA, OWOCE, JAJA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GUZOWSKI KRZYSZTOF -HURTOWNIA OWOCOWO-WARZYWNA "KRZYŚ - POL"
jakie przetargi wygrała firma
GUZOWSKI KRZYSZTOF -HURTOWNIA OWOCOWO-WARZYWNA "KRZYŚ - POL"
- Krzyś - Pol Hurtownia Owocowo-Warzywana Krzysztof Guzowski, ul. Słowackiego 29, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17172,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16611,00
Oferta z najniższą ceną: 16611,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16920,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: WĘDLINY I MIĘSO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakłady Mięsne Nowy Żmigród Sp. z o.o.;, Mytarz 4, 38-230 Nowy Żmigród, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22028,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20062,60
Oferta z najniższą ceną: 20062,60 / Oferta z najwyższą ceną: 21154,35
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: NABIAŁ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
- MLEKOVITA Spółdzielnia Mleczarska, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25194,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22952,00
Oferta z najniższą ceną: 22952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26284,10
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: MROŻONKI I KONSERWY RYBNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "DELFIN" SPÓŁKA JAWNA MICHNIAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "DELFIN" SPÓŁKA JAWNA MICHNIAK
- Firma Handlowo -Usługowa Delfin Sp. Jawna Michniak, ul. Rolnicza 18, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16414,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15504,00
Oferta z najniższą ceną: 15504,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15642,04
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PIECZYWO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W JAROSŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W JAROSŁAWIU
- Powszechna Spóldzielnia Spożywców - Społem, ul. Jana Pawła II 4, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10215,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9685,50
Oferta z najniższą ceną: 9685,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12232,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: POZOSTAŁE RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotruś Pan Sp. z o.o. Spółka komandytowa,, ul. Nestora 8, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18219,32
Oferta z najniższą ceną: 18219,32 / Oferta z najwyższą ceną: 20715,98
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa warzyw, owoców i jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.