eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaDostawa aparatury i sprzętu medycznego oraz kserokopiarki, sprawa znakZZP.3520/48/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Biała Podlaska: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego oraz kserokopiarki, sprawa znak: ZZP.3520/48/08
Numer ogłoszenia: 222905 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, fax. 083 3428297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego oraz kserokopiarki, sprawa znak: ZZP.3520/48/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego oraz kserokopiarki w podziale na 14 części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 42.99.61.10 - 42.99.61.10 39.14.31.12 - 39.14.31.12 Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 38.41.00.00 - 38.41.00.00 Oryginalny kod CPV: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Oryginalny kod CPV: 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania Oryginalny kod CPV: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.15.82.10 - Stymulatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.10 - Stymulatory Oryginalny kod CPV: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Część 1 - 1 700,00 zł; Część 2 - 380,00 zł;Część 3 - 500,00 zł; Część 4 - 160,00 zł; Część 5 - 50,00 zł; Część 6 - 500,00 zł; Część 7- 30,00 zł; Część 8 - 260,00 zł Część 9 - 80,00 zł; Część 10 - 200,00 zł;Część 11 - 230,00 zł; Część 12 - 30,00 zł; Część 13 - 40,00zł; Część 14 - 30,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) na oferowaną aparaturę/ sprzęt zapewnią:a) minimum 24 - miesięczny okres gwarancji (dot. części 1-4,6-12);b) minimum 18 - miesięczny okres gwarancji (dot. części 5); c) minimum 12-miesięczny okres gwarancji (dot. częeści 13,14) ;2) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie:a) 42 dni od daty zawarcia umowy (dotyczy części 1-4, 6-14),b) 10 dni od daty zawarcia umowy (dotyczy części 5).3) za zrealizowane dostawy zaakceptują następujące terminy płatności:a) część 1, 2, 3, 6, 8, 11 - płatna w 3 ratach: - pierwsza rata w wysokości 40% wartości dostawy płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu,- druga rata w wysokości 30% wartości dostawy płatna w terminie 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu,- trzecia rata w wysokości 30% wartości dostawy płatna w terminie 90 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury Zamawiającemu.b) część 4, 9, 10 - płatna w 2 równych ratach:- pierwsza rata w wysokości 50% wartości dostawy płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu,- druga rata w wysokości 50% wartości dostawy płatna w terminie 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury Zamawiającemu,c) część 5,7,12,13,14 - zapłata nastąpi w terminie 30 dni od daty dostawy i złożenia faktury Zamawiającemu; 4) zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium;5) spełniają warunki określone w siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5) Dokumenty potwierdzające, że oferowana aparatura i sprzęt są dopuszczone do obrotu i używania i są oznaczone znakiem CE. 6) Wypełnione załączniki nr 4 - 4L do siwz.7) Dowód wniesienia / wpłacenia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena-20 zł,pok.207 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym-cena 30 zł. Prośbę można przekazać na nr faksu 0-83/3428297..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Okopowa 3, pok.105, 21-500 Biała Podlaska..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Łóżka regabilitacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko rehabilitacyjne z materacem (szt.10);Łóżko rehabilitacyjne z materacem (szt.22);Akcesoria dodatkowe do oferowanych łóżek:a) Podwójna rama wyciągowa kompletna (kpl.32);b) Chromowane, składane barierki boczne (kpl.4);c) Uchwyt kaczki (szt.4);d) Uchwyt basenu(szt.4);e) Uchwyt na worek do moczu(szt.10);f) Wieszak na kroplówki(szt.22);g) Tabliczka imienna montowana na rurze szczytu łóżka(szt.32)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Łóżka rehabilitacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko rehabilitacyjne z materacem (szt.9), Łóżko rehabilitacyjne z materacem (szt.6),Akcesoria dodatkowe do oferowanych łóżek:a) Chromowane, składane barierki boczne(kpl.4);b) Uchwyt kaczki(szt.15);c) Uchwyt na worek do moczu(szt.15);d) Wieszak na kroplówki(szt.10); e) Ramka do karty gorączkowej (szt.15)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Łóżko kardiologiczne z materacem, wielopozycyjne z pozycją fotelową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko kardiologiczne z materacem, wielopozycyjne z pozycją fotelową(6szt);Akcesoria dodatkowe do oferowanych łóżek:a) Składane barierki wykonane z tworzywa wraz z wkładkami, mocowane po bokach łóżka(kpl 6);b) Uchwyt kaczki(szt.6);c) Uchwyt na worek do moczu (szt 6);d) Wieszak na kroplówki (szt 6); e) Ramka do karty gorączkowej (szt 6)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Macerator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Macerator (szt 1).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.61.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy (kpl 1).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa (szt 12);Stojak do pompy, mobilny z hamulcami (szt 12)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Miernik kompresji piersi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik kompresji piersi (sz1).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Respirator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator (szt 1); Wózek transportowy (sz 1)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kserokopiarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kserokopiarka (szt 1).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Aparat EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG (szt 3);Wózek z wysięgnikiem na kabel pacjenta (sz 3)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: System do monitorowania (kardiomonitor).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do monitorowania (kardiomonitor) (sz 1);Półka ścienna z wysięgnikiem (szt 1)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Stymulator nerwów obwodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator nerwów obwodowych (szt 1).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Holter RR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Holter RR (szt 1).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Materac żelowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materac żelowy przeciwodleżynowy stosowany w pielęgnacji dzieci przewlekle chorych (szt 2).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.