eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomLikwidacja negatywnych skutków płytkiego kopalnictwa - uzdatnianie terenu w rejonie ul. Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Bytom: Likwidacja negatywnych skutków płytkiego kopalnictwa - uzdatnianie terenu w rejonie ul. Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 222918 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja negatywnych skutków płytkiego kopalnictwa - uzdatnianie terenu w rejonie ul. Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uzdatniania terenu, zlokalizowanego w południowo - zachodniej części miasta Ruda Śląska, w rejonie na północ od ul. Jana III Sobieskiego, obejmującego teren o łącznej powierzchni ok. 5,3 ha następujących działek o nr geodezyjnych: rejon na północ od ul. Jana III Sobieskiego - działki o nr geodezyjnych: 453/29, 489/29, 552/29, 558/48, 671/48 i 677/104 oraz wykonanie po zakończeniu prac uzdatniających kontrolnych badań geofizycznych terenu, dla którego wykonano te prace. Tereny opisane powyżej są gruntami niezabudowanymi stanowiącymi własność Gminy Ruda Śląska, z przeznaczeniem wg studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta pod budownictwo jednorodzinne lub wielorodzinne i drogi wewnętrzne. Tereny te Gmina nieodpłatnie udostępni Wykonawcy celem wykonania prac uzdatniających. Realizacja zadania winna być przeprowadzona zgodnie z Projektem technologicznym dla likwidacji skutków płytkiego kopalnictwa węgla kamiennego w rejonie ul. Sobieskiego w Rudzie Śląskiej stanowiącego integralną część dokumentacji pn. Likwidacja skutków płytkiego kopalnictwa - badania geofizyczne terenu w rejonie ul. Sobieskiego w Rudzie Śląskiej 2. Zakres zamówienia obejmuje : a) Wykonanie mapy do celów projektowych oraz opracowanie projektu prac wiertniczo- iniekcyjnych zawierającego m.in. określenie w uzgodnieniu z wykonawcą Projektu technologicznego współrzędnych x, y, z (miejsca/lokalizacji) otworów wiertniczych w oparciu o wyniki badań geofizycznych będące załącznikami do w/w Projektu technologicznego, a także kolejność robót i skład zaczynu cementowo-popiołowo-wodnego z atestami stosowanych popiołów oraz świadectwem jakości cementu. Dokumenty te winny być następnie przedłożone do wglądu osobom koordynującym zadanie z ramienia Gminy w ramach realizacji ugody podpisanej przez Zamawiającego z Gminą. b) Wykonanie robót przygotowawczych, w tym: organizacja placu budowy, wykonanie pomiarów geodezyjnych celem lokalizacji otworów iniekcyjnych. c) Wykonanie drogi technologicznej o długości ok. 300 mb. d) Wykonanie robót wiertniczych. e) Wykonanie robót podsadzających. f) Likwidacja otworów iniekcyjnych, placu budowy oraz uporządkowanie terenu. g) Opracowanie w 4 egzemplarzach w formie papierowej wraz z 1 egz. w wersji elektronicznej sprawozdania powykonawczego z wykonanych wierceń i uzdatniania terenu, zawierającego dziennik terenowy z przebiegu wytwarzania, zatłaczania oraz wyniki pomiarów gęstości i odsączalności dla każdej z porcji zaczynu oraz analizy i oceny badań polowych i laboratoryjnych, a także zestawienie zużytych materiałów i tekst sprawozdania końcowego. h) Wykonanie po zakończeniu prac uzdatniających kontrolnych badań geofizycznych terenu wybraną przez Wykonawcę metodą, dla którego wykonano prace uzdatniające wraz ze sprawozdaniem z tych badań w 4 egzemplarzach w formie papierowej wraz z 1 egz. w wersji elektronicznej. Lokalizację terenu do uzdatnienia określa mapa sytuacyjno-wysokościowo w skali 1:5000 stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ oraz mapa z ewidencji gruntów tego terenu - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca, który zostanie wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do opracowania we współpracy z Zamawiającym, harmonogramu rzeczowo - finansowego prac stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. Określał on będzie zakres rzeczowy i finansowy prac planowanych do wykonania w ramach zadania dla danego zakresu rzeczowego. Wykonany zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym zakres prac będzie stanowić podstawę do wystawiania faktur za ich wykonanie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.25.55.00 - Roboty wiertnicze i górnicze 71.35.19.10 - Usługi geologiczne 71.35.52.00 - Wykonywanie badań .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 22 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia (wykonywanie uzdatnień terenu, badań geofizycznych wraz z opracowaniem ich wyników) oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 400 000,00 zł brutto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, niezbędnych do kierowania robotami objętymi zamówieniem, ich nadzorowania, kontroli i interpretacji wyników badań tj. posiadającymi uprawnienia: budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, geologa górniczego, geofizyczne odpowiednie do zakresu kontrolnych badań po uzdatnieniu terenu oraz geodezyjne w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 2. Formularz cenowy - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wypełnienie obowiązkow posiadacza odpadów zgodnie z opisem w pkt. II ppkt. 1 Załącznika nr 2 do SIWZ - załącznik nr 8 do druku OFERTA.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 p. 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - II piętro Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.