Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-21
Trawniki: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Trawniki
Numer ogłoszenia: 222921 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trawniki , Trawniki 605, 21-044 Trawniki, woj. lubelskie, tel. 81 5856018, faks 81 5856018.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trawniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Trawniki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Trawniki. 1. CHARAKTERYSTYKA GMINY TRAWNIKI. 1) Powierzchnia Powierzchnia Gminy Trawniki wynosi 84,16 km2. 2) Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców Gminy Trawniki objętych systemem odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych wynosi 7 670 w tym ok. 560 w zabudowie wielorodzinnej. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Trawniki, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r. poz.1399 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012 r. Nr XXIV/396/2012 w sprawie uchwalenia planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017 z późniejszymi zmianami i załącznikami, oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trawniki. Urządzenia do gromadzenia odpadów: pojemniki, kontenery i worki, które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego, zapewnia Wykonawca. Właścicielem pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów jest Wykonawca. Szczegółowe dane dotyczące ilości budynków jednorodzinnych i wielorodzinnych, ilości miejsc do gromadzenia odpadów, ilości i rodzaju niezbędnych pojemników, worków do selektywnej zbiórki odpadów przedstawiono w pkt. 3. 1) Zabudowa wielorodzinna a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w przeznaczonych do tego miejscach. Pojemniki zapewnia Wykonawca i są one własnością Wykonawcy. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - co najmniej 1 raz na tydzień w godzinach 7.00 - 20.00. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zbieranych w sposób selektywny - raz na tydzień w godzinach: 7.00 - 20.00. Pojemniki zapewnia Wykonawca i ustawia je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Pojemniki są własnością Wykonawcy. c) Odpady budowlane Odbieranie odpadów budowlanych i remontowych nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. W wypadku stwierdzenia przez pracowników Wykonawcy bezpośrednio dokonujących odbioru odpadów zapełnienia pojemnika lub worka służącego do gromadzenia odpadów segregowanych odpadami budowlanymi lub remontowymi Wykonawca nie ma obowiązku odbioru odpadów. d) Wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36). Dwa razy do roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (1 raz na wiosnę, 1 raz na jesieni), Wykonawca odbierze wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny po wcześniejszym powiadomieniu mieszkańców o terminie zbiórki. (ilość odbiorów może ulec zmianie w przypadku zadeklarowania przez wykonawcę większej częstotliwości odbiorów - kryterium oceny ofert Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów). e) Odpady zielone (kod 19 05 02) Odbiór odpadów zielonych (liści) nie jest przedmiotem zamówienia. W związku z zastosowanym kryterium Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów odbiór odpadów zielonych może zostać objęty przedmiotem zamówienia. 2) Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Pojemniki są własnością wykonawcy. Ilość budynków jednorodzinnych, miejsc do gromadzenia odpadów, ilość i rodzaj niezbędnych pojemników podano w pkt. 3. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę - 1 raz na miesiąc w godzinach 7.00- 20.00. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej odbywać się będzie w systemie workowym. Wprowadza się trzy rodzaje worków: - niebieski - papier i tektura - żółty - tworzywa sztuczne - zielony - szkło Worki zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków podano w pkt. 3, charakterystyka worków w pkt 3 lit.a. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę - 1 raz na miesiąc w godzinach 7.00- 20.00. Przy jednorazowym odbiorze worków na odpady segregowane z każdego punktu odbioru w zabudowie jednorodzinnej Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do pozostawienia tej samej ilości worków danego rodzaju. Większe ilości worków odbierane są przez właścicieli nieruchomości bezpośrednio w biurze Wykonawcy po uzgodnieniu z Zamawiającym. c) Odpady budowlane Odbieranie odpadów budowlanych i remontowych nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. W wypadku stwierdzenia przez pracowników Wykonawcy bezpośrednio dokonujących odbioru odpadów zapełnienia pojemnika lub worka służącego do gromadzenia odpadów segregowanych odpadami budowlanymi lub remontowymi Wykonawca nie ma obowiązku odbioru odpadów. d) Wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36). Dwa razy do roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (1 raz na wiosnę, 1 raz na jesieni), Wykonawca odbierze wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny po wcześniejszym powiadomieniu mieszkańców o terminie zbiórki. (ilość odbiorów może ulec zmianie w przypadku zadeklarowania przez wykonawcę większej częstotliwości odbiorów - kryterium oceny ofert Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów). e) Odpady zielone (kod 19 05 02) Odbiór odpadów zielonych (liści) nie jest przedmiotem zamówienia. W związku z zastosowanym kryterium Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów odbiór odpadów zielonych może zostać objęty przedmiotem zamówienia. 3) Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego. a) Urządzenia do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: * materiał - folia polietylenowa LDPE, * pojemność - 120 L, * kolor - żółty, niebieski, zielony, * grubość - co najmniej 60 mikronów. Ilość i rodzaj urządzeń do gromadzenia odpadów: pojemników, kontenerów oraz ilość worków podano w pkt. 3. b) Sprzęt techniczny Sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia wskazano w § 5 SIWZ 3. SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE. 1) Liczba budynków: - liczba budynków jednorodzinnych - 2 225 - liczba budynków wielorodzinnych - 13 - liczba miejsc do gromadzenia odpadów zmieszanych - 2000 2) Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach: a) 120 l - 1200 szt., b) 240 l - 1360szt., c) 800 l - 4 szt., e) 1.100 l - 9 szt.; 3) Charakterystyka specjalistycznych pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych na terenach zabudowy wielorodzinnej: a) pojemność co najmniej 600 l, zaopatrzenie w specjalne (małe) otwory wrzutowe, w ilości: * pojemniki koloru zielonego z napisem Szkło - 5 szt., * pojemniki koloru niebieskiego z napisem Papier - 5 szt., * pojemniki koloru żółtego z napisem Plastik - 5 szt.; b) pojemność co najmniej 1100 l, zaopatrzone w specjalne (małe) otwory wrzutowe, w ilości: * pojemniki koloru zielonego z napisem Szkło - 2 szt., * pojemniki koloru niebieskiego z napisem Papier - 2 szt., * pojemniki koloru żółtego z napisem Plastik - 2 szt. 4) Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 120 l.: * żółte - 2400 szt. miesięcznie (28 800 szt. w całym okresie zamówienia), * niebieskie - 1200 szt. miesięcznie (14 400 szt. w całym okresie zamówienia), * zielone - 1200 szt. miesięcznie (14 400 szt. w całym okresie zamówienia). 4. OBOWIĄZKI WYKONAWCY PRZED ROZPOCZĘCIEM I W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 1) Na 15 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów oraz miejsc do gromadzenia odpadów wraz z określeniem ilości i wielkości pojemników dla każdej nieruchomości. 2) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości w niezbędne pojemniki, będące własnością Wykonawcy, oraz w worki do dnia 20.12.2014 r. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie. Za dowód mogą być uznane wskazania urządzeń kontrolujących czas i przebieg tras pojazdów takich jak GPS. Za przyczyny niezależne od Wykonawcy można będzie uznać, w szczególności, co najmniej trzykrotne nie zastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w odstępach, co najmniej 3 dniowych w godzinach 7.00 - 20.00. 3) Pojazdy powinny być wyposażone w GPS umożliwiający odczytanie trasy odbierającego odpady pojazdu. Zapisy powinny być przechowywany przez okres 2 lat przez Wykonawcę i udostępniane Zamawiającemu na jego wezwanie. 4) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informację o ilości i rodzaju wydanych pojemników i worków w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. 5) W trakcie wykonywania umowy wyposażenie, zgłoszonych przez Zamawiającego, nowych miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki następuje najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych, na zasadach opisanych w pkt 2. 6) Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu sporządza zatwierdzane przez Zamawiającego harmonogramy odbioru, które przekazuje Zamawiającemu do umieszczenia na stronie internetowej www.trawniki.pl, oraz w formie kolorowych wydruków przekaże właścicielom nieruchomości. 7) Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów. Na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do ich napraw, systematycznych konserwacji, mycia i dezynfekcji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. 8) Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących obok pojemników, jeśli jest to wynikiem jego działalności. 9) Odbiór i transport odpadów zmieszanych (kod 20 03 01) i zbieranych w sposób selektywny (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39), wykonywany będzie w jednym terminie, w sposób uniemożliwiający ich mieszanie. 10) Wykonawca będzie przekazywał sprawozdania z wykonywanych usług zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 11) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12) Wykonawca będzie prowadził ewidencję odbieranych odpadów z zaznaczeniem nieruchomości nie zbierających odpadów w sposób selektywny. Zestawienie adresów takich nieruchomości Wykonawca winien dostarczać Zamawiającemu za poprzedni kwartał do dnia 10 kolejnego miesiąca. 13) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a. ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz 21 późn. zm.), b. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz.1399 -z późn. zm.), c. uchwały Rady Gminy Trawniki nr XXI/153/13 z dnia 21 marca 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trawniki (Dz. Urz. Woj. Lub. z 2013 r. poz. 2357) . 14) Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trawniki Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem, oraz przedstawić Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Posegregowane frakcje (papier i tektura, szkło, plastik) nie mogą być ponownie zmieszane. 15) Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676). 16) Zamówienie nie obejmuje odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy. 17) Określenie rodzaju zamówienia zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień CPV: 90500000-2 Usługi związane z odpadami 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 18) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy - załącznik nr 2 do SIWZ znajduje się w komplecie materiałów przetargowych. 19) Harmonogram odbioru odpadów na rok 2015 r. zostanie przekazany do uzgodnienia Zamawiającemu do dnia15 grudnia 2014 r. 20) Na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę przed podpisaniem umowy przedłożyć umowy z odbiorcami odpadów, uwzględniające sposób zagospodarowania odpadów. 21) Zamawiający zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r.) zobowiązuje Wykonawcę przed podpisaniem umowy do przedstawienia dokumentów potwierdzających: a) zamontowanie w pojazdach odbierających odpady GPS umożliwiający odczytanie trasy odbierającego odpady pojazdu np. faktury potwierdzające montaż. b) dokumenty potwierdzające prawo do dysponowania własną bazą w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Trawniki, np. akt własności, odpis z księgi wieczystej, umowa najmu, umowa użyczenia lub inne. c) dokumenty potwierdzające prawo do dysponowania samochodami, np. dowody rejestracyjne, umowy kupna, umowy użyczenia lub inne.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. Zamówienie uzupełniające obejmować będzie wszystkie prace dotyczące przedmiotu zamówienia o wartości stanowiącej nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 9.000 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29.10.2014r., do godz. 10.00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda wykonania lub wykonywania należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, usług odbioru odpadów komunalnych wykonanych lub wykonywanych w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum - 900 Mg rocznie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda: a. dysponowania co najmniej: - 2 samochodami specjalistycznymi - bezpylnymi o minimalnej kubaturze 10 m 3 każdy, - 2 samochodami specjalistycznymi - bezpylnym o minimalnej kubaturze 2,5 m 3 - mogące wjechać na drogi o szerokości 2,5 m, - 2 samochodami skrzyniowymi o ładowności minimalnej 3,5 Mg. Pojazdy powinny być wyposażone w GPS umożliwiające odczytanie trasy pojazdu oraz spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r.). b. dysponowania własną bazą w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Trawniki zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Za główne usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenia poświadczeń, uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. III.3.2) ogłoszenia, tj. usługi świadczone przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy, polegające na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości o łącznej masie odebranych odpadów komunalnych w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy co najmniej 900 Mg; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trawniki, Trawniki 605, 21-044 Trawniki, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Trawniki, Trawniki 605, 21-044 Trawniki, pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i częściowe zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Czerniejewo
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Batorz w 2025 roku
- "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ŚWINICE WARCKIE W 2025 ROKU"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zębowice oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów..........
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.