Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Niechanowo: Budowa budynku przedszkola w Niechanowie - stan zerowy
Numer ogłoszenia: 222931 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Niechanowo , ul. Różana 1, 62-220 Niechanowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4272186 w. 37, fax. 061 4272127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.niechanowo.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku przedszkola w Niechanowie - stan zerowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ziemne, ławy i ściany fundamentowe, strop piwnicy, przyłącze wodociągowe, przełożenie sieci kanalizacji sanitarnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.21 - Ośrodki opieki dziennej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.21 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 5000,00złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 3 obiektów odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu w składanej ofercie wraz z referencjami, wykonanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres; nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ). Ocena spełnienia warunków nastąpi przez określenie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp zamawiający zada następujących dokumentów : 1. Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. Nr 2 do SIWZ ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu, terminów wykonania , odbiorców wraz z referencjami min 3 pozycje. 4. Oświadczenie, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.niechanowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Niechanowie
ul.Różana 1
62-220 Niechanowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Niechanowie ul.Różana 1 62-220 Niechanowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI NIECHANOWO
więcej: przetargi NIECHANOWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.