Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-23
Ciasna: Przebudowa sieci drogowej w Ciasnej i Sierakowie Śląskim, Gmina Ciasna, etap II, ulice Nowa, 22Lipca, Szyszków i Ks. Twardocha.
Numer ogłoszenia: 222934 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciasna , ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna, woj. śląskie, tel. 034 3535100 w. 19, faks 034 3535105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciasna.bipgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci drogowej w Ciasnej i Sierakowie Śląskim, Gmina Ciasna, etap II, ulice Nowa, 22Lipca, Szyszków i Ks. Twardocha..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresem jest przebudowa dróg wraz z budową oświetlenia drogowego ul. Nowej, 22 Lipca i Szyszków: 1. ul. Nowa w Sierakowie Śląskim 1.1. wykonać kanał z rur PVC o śr. zewn. 315 mm o długości 254 m, 1.2. wykonać korytowanie o śr. gł. 39 cm na całej szerokości jezdni o pow. 1454 m2, 1.3. wykonać korytowanie o śr. gł. 37 cm pod wjazdami o pow. 111,5 m2, 1.4. wykonać korytowanie o śr. gł. 27 cm pod wejścia do posesji o pow. 10,0 m2, 1.5. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niesort (0/63 mm) gr. 25 cm na powierzchni 1575,5 m2 1.6. wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych (niesort 0/63mm) gr. 15 cm na powierzchni 10,0 m2, 1.7. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 10 cm na pow. 1322,60 m2, 1.8. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 10 cm (próg zwalniający) na pow. 25,0 m2, 1.9. wykonać nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm (wjazdy i wejścia) na pow. 121,5 m2, 1.10. humusowanie skarp na pow. 2628 m2, 1.11. oznakowanie pionowe 8 szt. 1.12. wykonanie oświetlenia drogowego - oprawy oświetleniowe 8 szt. 2. ul. 22 Lipca w Sierakowie Śląskim 2.1. wykonać kanał z rur PVC o śr. zewn. 400 mm o długości 543 m, 2.2. wykonać korytowanie o śr. gł. 39 cm na całej szerokości jezdni o pow. 3342 m2, 2.3. wykonać korytowanie o śr. gł. 37 cm pod wjazdami o pow. 1320 m2, 2.4. wykonać korytowanie o śr. gł. 27 cm pod wejścia do posesji o pow. 26,4 m2, 2.5. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niesort (0/63 mm) gr. 25 cm na powierzchni 4662,4 m2 2.6. wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych (niesort 0/63mm) gr. 15 cm na powierzchni 26,4 m2, 2.7. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 10 cm na pow. 3064,2 m2, 2.8. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 10 cm (próg zwalniający) na pow. 55,0 m2, 2.9. wykonać nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm (wjazdy i wejścia) na pow. 1346,4m2, 2.10. humusowanie skarp na pow. 2167 m2, 2.11. umacnianie skarp kostka betonowa gr. 8 cm na pow. 60,0 m2, 2.12. oznakowanie pionowe 14 szt. 2.13. wykonanie oświetlenia drogowego - oprawy oświetleniowe 18 szt. 3. ul. Szyszków w Sierakowie Śląskim 3.1. warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny separująco-wzmacniające na pow. 6696 m2, 3.2. wykonać korytowanie o śr. gł. 37 cm na całej szerokości jezdni i wjazdów do posesji o pow. 5717,3 m2, 3.3. wykonać korytowanie o śr. gł. 27 cm pod wejścia do posesji o pow. 6,4 m2, 3.4. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niesort (0/63 mm) gr. 25 cm na powierzchni 5723,7 m2 3.5. wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych (niesort 0/63mm) gr. 15 cm na powierzchni 6,40 m2, 3.6. sączki z kruszywa o gł. 80 cm o dl. 1946,0 m, 3.7. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 7 cm na pow. 5526,8 m2 3.8. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm na pow. 5432,0 m2 3.9. wykonać nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 10 cm (próg zwalniający) na pow. 50,0 m2, 3.10. wykonać nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (wjazdy i wejścia do posesji) na pow. 196,0 m2, 3.11. humusowanie skarp z obsianiem na pow. 2741,3 m2 3.12. oznakowanie pionowe 8 szt. 3.13. wykonanie oświetlenia drogowego - oprawy oświetleniowe 32 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Polegające na wykonaniu tego samego rodzaju co podstawowe.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 17000,- zł . Wadium można wnieść w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824). 2. Wadium w postaci pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Nr 97 8457 0008 2012 0300 0231 0002. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Gminy. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od daty otwarcia ofert. 3. Jeżeli wadium wpłacone jest przelewem na konto Urzędu, środki finansowe muszą być na koncie Zamawiającego w dniu otwarcia ofert, tj. 13.08.2010r. do godz. 11:00. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 4.1. w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 4.3. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie dokumentów wykazujących wykonanie jednego zamówienia publicznego (zgodnie Prawem zamówień publicznych) w postaci wykonanych robót drogowych o dług. minimum 1,0 km polegającego na korytowaniu, ułożenia podbudowy tłuczniowej z warstwa asfaltobetonu, jedno w postaci wykonanych robót drogowych o długości minimum 0,5 km polegających na korytowaniu, ułożenia podbudowy tłuczniowej i nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz jedno zamówienie publiczne w postaci wybudowania oświetlenia ulicznego na dł. minimum 0,5 km z montażem co najmniej 8 szt. opraw oświetleniowych. Ww. dokumenty muszą zawierać następujące informacje: - nazwę zadania z rodzajem wykonanych prac, - miejsce realizacji, - zakres rzeczowy - okres czasowy (data rozpoczęcia i zakończenia zadań), - potwierdzenie właściwego, rzetelnego i starannego wykonania przedmiotowego zadania przez inwestora.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu kadrą osobową do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenie o posiadaniu odpowiedniego potencjału ekonomicznego umożliwiającego wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wprowadza możliwość zmian umowy w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwijących dotrzymanie przez Wykonawcę terminu umowy z uwagi na: - niekorzystne warunki pogodowe, - niekorzystne warunki gruntowe na skutek nadmiernych opadów atmosferycznych, - na wypadek klęski żywiołowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciasna.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Ciasnej ul. Nowa 1a (pokój nr 15)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CIASNA
- "Bieżące utrzymanie sieci oraz urządzeń wodociągowych służących do zbiorowego zaopatrzenia w wodę w Gminie Ciasna"
- Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i wewnętrznej instalacji gazu w ramach zadania pn.Termomodernizacja budynków mieszkalnych położonych w Panoszowie przy ul. 1 Maja 21 ,23 oraz w Zborowskiem przy ul. Polnej 24 w ramach poddziałania POIŚ .07.01 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim.
więcej: przetargi CIASNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.