Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Suwałki: Dostawa jednorazowych zestawów do pobierania krwi od trzody chlewnej
Numer ogłoszenia: 222935 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Utrata 9, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0 87 566 54 81, fax 0 87 566 40 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowych zestawów do pobierania krwi od trzody chlewnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych zestawów do pobierania krwi od trzody chlewnej (jednorazowa próbówka z igłą ) o rozmiarze igły: - 1,8 x 140 - 45 000 szt - 2,0 x 180 - 15 000 szt - średnica próbówki w granicach 10-16 mm - wysokość próbówki 10 cm - próbówka winna zawierać przyspieszacz wykrzepienia - próbówka winna zawierać granulat separujący - próbówka musi posiadać możliwość szczelnego zamknięcia - próbówka musi posiadać mozliwośc zdjęcia igły po zakończeniu pobierania krwi - próbówka musi nie posiadac tłoczka - pakowanie w kartony po 50 szt ze stelażem ułatwiającym transport próbówek w pozycji pionowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według nastepujących kryteriów: Nazwa kryterium Waga Cena 100% 2. Zamawiający dokona oceny ofert w nastepujący sposób: - punktacja za kryterium cena odbywać się będzie wg zasady: Cn ----- x Wc = Cof Cb Gdzie: Cn- najniższa cena wśród złożonych ofert Cb- cena podana przez badanego wykonawcę Wc- waga kryterium ceny ( 100%) Cof- ilośc punktów uzyskanych za cenę 3. Wykonawca podczas badania i oceny ofert może uzyskać maksymalnie 100 pkt. 4. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta wykonawcy, który uzyska najwyzszą ilość punktów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wpis oferowanych przyrządów do pobierania krwi do rejestru wyrobów stosowanych w medycynie weterynaryjnej zgodnie z ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej (Dz.U.nr 93 poz.893). 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 ). 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 ). 7. oświadczenie wykonawcy że oferowane zestawy posiadaja oznakowanie CE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wiw.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Suwałkach ul. Utrata 9 16-400 Suwałki.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie przewiduję
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretat Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Suwałkach ul. Utrata 9 16-400 Suwałki , pokój numer 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 27.12.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi metodą aspiracyjno - próżniową dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.