Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Toruń: Modernizacja systemu ogrzewania w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych położonych przy ul. Sukienniczej 20 oraz Sukienniczej 26 w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 222944 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grudziądzka 159 B, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6577555, fax. 056 6577504.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu ogrzewania w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych położonych przy ul. Sukienniczej 20 oraz Sukienniczej 26 w Toruniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 206.000 EURO Modernizacja systemu ogrzewania w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych położonych przy ul. Sukienniczej 20 oraz Sukienniczej 26 w Toruniu. Zakres prac obejmuje likwidację istniejących pieców kaflowych, wyposażenie lokali w wewnętrzną instalację centralnego ogrzewania, adaptację pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego oraz wykonanie węzła cieplnego. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz kosztorysy nakładcze..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.26.26.40 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 8000,00zł wymagane na etapie składania ofertIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - Należycie wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania minimum 2 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty instalacyjne w zakresie c.o.), każda o wartości nie mniejszej niż 300.000 złotych brutto. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: - Udzielą 5 lat gwarancji na wykonane prace w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zgodnie z zapisem w formularzu ofertowym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według metody spełnia/nie spełnia. Za każdą robotę budowlaną, o której mowa powyżej, odpowiadająca swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty instalacyjne w zakresie c.o.) o wartości nie mniejszej niż 300.000 złotych brutto, do której wykonawca załączy dokumenty potwierdzające jej należyte wykonanie, wykonawca otrzyma 1 punkt. Jeżeli wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów o kolejności zadecyduje łączna wartość robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 300.000 złotych brutto, których należyte wykonanie zostało potwierdzone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 powyższej ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty instalacyjne), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z pkt 6. 6. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie minimum 2 robót budowlanych z wskazanych w wykazie - pkt 5, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty instalacyjne), każda o wartości nie mniejszej niż 300.000 złotych brutto. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt 2, 3 składa dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ. U. Nr 87 poz. 605). Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane, a kserokopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem, na każdej stronie, przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta zgodną z danymi podanymi w akcie rejestrowym lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwa. W przypadku osób innych niż wskazane w akcie rejestrowym, do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty z których jednoznacznie wynikać będzie uprawnienie osób podpisujących oświadczenia lub poświadczających dokumenty za zgodność z oryginałem do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój 16(kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Przebudowa sięgacza ul. Idzikowskiego w Toruniu
- Zaprojektowanie oraz budowa zatoki autobusowej na ulicy Strzałowej w Toruniu
- Szkolenie w zwalczaniu celów powietrznych z użyciem holowanego celu powietrznego dla 56 BLot
- Opracowanie i wdrożenie aplikacji internetowej generatora wniosków wraz z systemem obsługi Wnioskodawcy w ramach projektu Fundusz Eksportowy dla Kujaw i Pomorza
- Sensoryczny plac zabaw dla dzieci małych w żłobkowym ogrodzie Żłobka Miejskiego nr 3 przy ul. Konstytucji 3 Maja 16 w Toruniu.
- Dostawa leków (XIII)
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
- Remont budynku Urzędu Gminy w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Remont starego młyna na rzece Radunia w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Modernizacja budynku OSP w Komornikach
więcej: Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.