Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Wrocław: dostawa obieraczek do ziemniaków
Numer ogłoszenia: 222970 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1946 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, fax. 071 7663701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa obieraczek do ziemniaków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obieraczek do ziemniaków; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:42049,18 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.53.15.00 - 29.53.15.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 840,00 zł (słownie: osiemset czterdzieści złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 6.1.1. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) 6.1.2. oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); 6.1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.4. do oferty należy dołączyć ponadto wzór oferowanego pokrowca na manierkę wzór pantera. 6.1.5. dowód wniesienia wadium. 6.1.6. Atest PZH lub dokument równoważny stosowany w krajach Unii Europejskiej dopuszczający produkt do kontaktu z żywnością . 6.1.7. Do oferty należy dołączyć katalog oferowanego sprzętu wraz z opisem w języku polskim oraz dokumentację techniczno rozruchową. 6.1.8. pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego Wrocław ul. Poznańska 58 bud. 13 pok. 15 lub 18. lub za pośrednictwem poczty. Opłata za siwz 11,60 zł. przy odbiorze w siedzibie Zamawiającego (kasa czynna od poniedziałku do piątku od 11.00 do 13.00) lub za zaliczeniem pocztowym 18,10 zł. Prośby o przesłanie siwz proszę kierować na fax nr 071/7663701..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii jawnej bud. 13 pok. 113. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.09.2008r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego - bud.13 pok. nr 213.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.