Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA OSK WE WROCŁAWIU.
Numer ogłoszenia: 222987 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3602181, faks 071 3732569.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA OSK WE WROCŁAWIU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic jednorazowych dla Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu, al. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław zwanego dalej Zamawiającym. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 pakietów. Pakiet Nr 1 - CEWNIKI, DRENY I KOŃCÓWKI DO ODSYSANIA, CEWNIKI UROLOGICZNE; Pakiet Nr 2 - RURKI INTUBACYJNE, RURKI USTNO-GARDŁOWE, AKCESORIA; Pakiet Nr 3 - IGŁY, KANIULE STRZYKAWKI, AKCESORIA; Pakiet Nr 4 - SPRZĘT JEDNORAZOWY RÓŻNY; Pakiet Nr 5 - SPRZĘT JEDNORAZOWY - ANESTEZJOLOGIA I REANIMACJA (igły); Pakiet Nr 6 - SPRZĘT JEDNORAZOWY - UROLOGIA; Pakiet Nr 7 - SPRZĘT JEDNORAZOWY - ANESTEZJOLOGIA I REANIMACJA; Pakiet Nr 8 - SPRZĘT JEDNORAZOWY - BLOK OPERACYJNY (staplery, ładunki do sztaplerów); Pakiet Nr 9 - SPRZĘT JEDNORAZOWY - BLOK OPERACYJNY (końcówki do shevera); Pakiet Nr 10 - SPRZĘT JEDNORAZOWY - BLOK OPERACYJNY (klipsy, ostrza); Pakiet Nr 11 - SPRZĘT JEDNORAZOWY - (worki do ssaka); Pakiet Nr 12 - SPRZĘT JEDNORAZOWY - ANESTEZJOLOGIA I REANIMACJA; Pakiet Nr 13 - SPRZĘT JEDNORAZOWY - UROLOGIA (cewniki, koszyczki); Pakiet Nr 14 - SPRZĘT JEDNORAZOWY - ANESTEZJOLOGIA I REANIMACJA - (zestawy do cewnikowania); Pakiet Nr 15 - SPRZĘT JEDNORAZOWY - IGŁY DO PUNKCJI; Pakiet Nr 16 - SPRZĘT JEDNORAZOWY - LARYNGOLOGIA; Pakiet Nr 17 - SPRZĘT JEDNORAZOWY - ANESTEZJOLOGIA I REANIMACJA (zestaw do pomiaru ciśnienia metodą krwawą) Pakiet Nr 18 - RĘKAWCE FOLIOWE, RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE LATEKSOWE; 3.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w specyfikacji asortymentowo-cenowej oraz zestawieniu parametrów technicznych granicznych (załącznik nr 2 - Pakiety od Nr 1 do 18) do niniejszej SIWZ, który jest jej integralną częścią). 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety i dowolną ilość pakietów, jednak nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie. 5.W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania innych środków niż określonych w szczegółowym opisie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy i producenta ( symbolu lub innego określenia ) oraz parametrów zaproponowanego równoważnego środka czystości. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. 6.Zamawiający zastrzega sobie, że określone ilości w załącznikach Nr 2.1 - 2.18 stanowią wielkości szacunkowe. W związku z tym, że ilość środków jest ściśle uwarunkowana z ilością hospitalizowanych pacjentów podane wyliczenia są szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania umowy w zakresie i wartości umownej zamówienia w sytuacjach tego wymagających tj. w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. II.WAMAGANIA ZAMAWIAJACEGO WYMAGANIA OGÓLNE: 1.Wymaga się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 2.Zamawiający zastrzega sobie konieczność prezentacji przez Oferenta wybranych produktów w celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają wymogi. 1)Wykonawca, na pisemne żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do dostarczenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbek w przypadku wątpliwości dotyczących oceny zgodności zaoferowanego asortymentu z parametrami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. 2)Wykonawca zobowiązany jest sporządzić wykaz dostarczonych próbek. 3)Wykonawca zobowiązany jest po rozstrzygnięciu przetargu na pisemny wniosek i własny koszt odebrać złożone zwrotne próbki. 3.Asortyment zamawiany będzie partiami, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Ilość i rodzaj zamawianych środków określa Zamawiający. Zamówienia składane będą faksem. 4.Dostawa zamówionego towaru odbywać się będzie w oparciu o zamówienie złożone przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 5.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 6.Dla Wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. DZ.U. Nr 893, poz.896 z późniejszymi zm.) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców dokumentów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów. Zamawiający uzna dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodne z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. 1)W klasie I oraz II a - Deklaracja zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wyrobów Wytwórców i Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty; 2)W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Wytwórców i Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty; Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne. 3)W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na produkty nie będące wyrobami medycznymi, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą deklaracjo zgodności CE wraz z oświadczeniem, iż zaoferowane produkty nie są wyrobami medycznymi; 4)zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w postaci dokumentu potwierdzającego zgodność rękawic z normą PN-EN 455; 5)Katalog lub ulotka lub opis techniczny lub inny dokument zawierający szczegółowe dane zaproponowanych produktów (dane szczegółowe przedmiotu zamówienia), które umożliwią potwierdzenie spełnienia przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego. 7.Wszystkie produkty powinny posiadać co najmniej 6 miesięczny termin ważności (licząc od dnia dostawy do apteki Zamawiającego)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.29 - 33.14.14.29 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.16.23 - Zestawy pierwszej pomocy 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które będą ważne i nie będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 ustawy PZP. Każda oferta, podlega indywidualnej ocenie przez Zamawiającego. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - według formuły spełnia - nie spełnia (druk ZP-17). 1)Zamawiający na podstawie złożonych wraz z oferta dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku; 2)W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony; 3)W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony; 4.Wykluczenie Wykonawcy 1)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek zawartych w art. 24 Ustawy PZP. 2)Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3)Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1)dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólną ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów; 2)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 3)Oświadczenie lub Aktualne Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2dostawy) - dokumenty te będą stanowić kolejne załączniki do oferty, wzór załącznik Nr 4 do SIWZ. (w przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument); 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć: Dla Wyrobów medycznych: 1)W klasie I oraz II a - Deklaracja zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wyrobów Wytwórców i Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty; 2)W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Wytwórców i Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty; 3)W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na produkty nie będące wyrobami medycznymi, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą deklaracjo zgodności CE wraz z oświadczeniem, iż zaoferowane produkty nie są wyrobami medycznymi; 4)zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w postaci dokumentu potwierdzającego zgodność rękawic z normą PN-EN 455; 5)Katalog lub ulotka lub opis techniczny lub inny dokument zawierający szczegółowe dane zaproponowanych produktów (dane szczegółowe przedmiotu zamówienia), które umożliwią potwierdzenie spełnienia przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego. 3.Ponadto Wykonawcy maja obowiązek dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 SIWZ oraz dołączony do niej formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr 2.1 do 2.18 do niniejszej SIWZ; 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 Ustawy PZP sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ; 3)Wykaz co najmniej dwóch wykonanych / wykonywanych dostaw - Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ; 4)Wypełniony projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ; 5)Do oferty należy załączyć dodatkowe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w niniejszej SIWZ oraz spis treści; 6)Odpowiednie Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone; 7)Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) - aktualne przez okres związania umową lub przez okres związania ofertą; 8)Oświadczenie o podwykonawstwie, w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia lub wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazując tę część; 9)W przypadku spółki cywilnej konieczne jest dołączenie umowy spółki; 10)Do oferty należy załączyć spis treści (z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 1 do Formularza Ofertowego). 4.Do oferty należy załączyć dodatkowe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w niniejszej SIWZ oraz spis treści. Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego wezwania do złożenia wymaganych dokumentów. W przypadku wygaśnięcia ważności dokumentów dopuszczających do obrotu po terminie otwarcia ofert a przed terminem związania z ofertą Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że przedstawi odpowiednią dokumentację na wezwanie Zamawiającego. Jeżeli wygaśniecie ważności dokumentów dopuszczających do obrotu nastąpi w okresie obowiązywania umowy -Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w trakcie umowy będzie posiadał aktualne dopuszczenia do obrotu oraz zobowiązanie, że wyżej wymienione dokumenty dopuszczające do obrotu dostarczy przy pierwszej dostawie po wygaśnięciu ważności dokumentów dopuszczających do obrotu i złożonych w ofercie. WYKONAWCA ZAMIESZKAŁY POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (zamiast dokumentu wymienionego w rozdz. V pkt.1 ppkt.1) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. V pkt.3 ppkt.1) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (daty wystawienia zgodne z wymaganiami do tych punktów). OFERTY WSPÓLNE: 1.Zgodnie z przepisem art. 23 Ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 3.Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopię potwierdzoną przez jego wystawcę - za zgodność z oryginałem. 4.Dokument pełnomocnictwa musi zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika oraz zakres jego umocowania oraz musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1 została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosują się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605, Dz. U. Nr 188, poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty wymienione powyżej należy traktować jako obligatoryjne. Brak któregokolwiek z dokumentów, dostarczenie nieaktualnego dokumentu lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom zamawiającego określonym w specyfikacji spowoduje odrzucenie oferty lub skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania - podstawa prawna art. 24 ust. 1 pkt.10 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 art. 89 ust.1 pkt.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Forma dokumentów 1)Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 2)W stosunku do dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowanie maja przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz.605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; 3)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób; 4)Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy). ZMIANA, WYCOFANIE OFERTY. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać ofertę wyłącznie przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty musi zostać złożone w sposób i w formie przewidzianej do złożenia oferty z zastrzeżeniem, że opakowanie (koperta) będzie zawierała dodatkowe oznaczenie ZMIANA lub WYCOFANIE..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego Dział Zamówień Publicznych pokój 202 II piętro Budynek C Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu al. Wiśniowa 36 lub na pisemny wniosek drogą pocztową..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę nalezy przesłać lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego - Kancelaria Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 36, budynek C, I piętro, pokój 110.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr1 (załącznik Nr 2/1).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIKI, DRENY I KOŃCÓWKI DO ODSYSANIA, CEWNIKI UROLOGICZNE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 2 (załącznik Nr 2/2).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI INTUBACYJNE, RURKI USTNO-GARDŁOWE, AKCESORIA;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.23-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 3 (załącznik Nr 2/3).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IGŁY, KANIULE STRZYKAWKI, AKCESORIA;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 4 (załącznik Nr 2/4).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY RÓŻNY;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.14.20-0, 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 5 (załącznik Nr 2/5).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY - ANESTEZJOLOGIA I REANIMACJA (igły);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 6 (załącznik Nr 2/6).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY - UROLOGIA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.12.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 7 (załącznik Nr 2/7).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY - ANESTEZJOLOGIA I REANIMACJA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.23-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 8 (załącznik Nr 2/8).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY - BLOK OPERACYJNY (staplery, ładunki do sztaplerów);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 9 (załącznik Nr 2/9).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY - BLOK OPERACYJNY (końcówki do shevera);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 10 (załącznik Nr 2/10).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY - BLOK OPERACYJNY (klipsy, ostrza);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 11 (załącznik Nr 2/11).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY - (worki do ssaka).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 12 (załącznik Nr 2/12).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY - ANESTEZJOLOGIA I REANIMACJA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.16.23-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 13 (załącznik Nr 2/13).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY - UROLOGIA (cewniki, koszyczki).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 14 (załącznik Nr 2/14).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY - ANESTEZJOLOGIA I REANIMACJA - (zestawy do cewnikowania).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 15 (załącznik Nr 2/15).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY - IGŁY DO PUNKCJI.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 16 (załącznik Nr 2/16).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY - LARYNGOLOGIA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.23-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 17 (załącznik Nr 2/17).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWY - ANESTEZJOLOGIA I REANIMACJA (zestaw do pomiaru ciśnienia metodą krwawą).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.23-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY PAKIET Nr 18 (załącznik Nr 2/18).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWCE FOLIOWE, RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE LATEKSOWE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
- Na dostawę rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla potrzeb Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.