eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzytocznaBudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową drogi gminnej na ulicy Dworcowej w miejscowości Przytoczna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Przytoczna: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową drogi gminnej na ulicy Dworcowej w miejscowości Przytoczna
Numer ogłoszenia: 223008 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytoczna , ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, woj. lubuskie, tel. 0-95 7494310, faks 095 748 91 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową drogi gminnej na ulicy Dworcowej w miejscowości Przytoczna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: - budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami; - budowie kanalizacji deszczowej; - przebudowie drogi gminnej wraz z dojazdami do posesji. Wyżej wymienione roboty budowlane będą wykonywane na drodze gminnej - ulicy Dworcowej w miejscowości Przytoczna. Inwestycja będzie realizowane na działkach o numerach: 214, 213/73, 213/34, 213/21. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: 1.1. Kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami: kolektory kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy f0,2m PVC a przykanaliki f0,16m z rur PVC, uzbrojone w studnie rewizyjne betonowe f1,2m z uszczelką i PPf0,425m.; kolektory kanalizacji sanitarnej należy wykonać z rur kanalizacyjnych PVC klasySN8/T8, a przykanaliki klasy N. System kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej należy uzbroić w studzienki rewizyjne betonowe f1,2m z gotowym dnem i króćcami połączeniowymi z uszczelkami i zwężką f1200/600 oraz włazem z wypełnieniem betonowym f 600 klasy D400, studnie PP f0,425mm z rurą teleskopową i włazem żeliwnym przejazdowym kl. T40 (w drogach przejazdowych) a na terenach nieutwardzonych i ciągach pieszych pokrywa lekka żeliwna. Na terenach zielonych i nieutwardzonych właz podnieść min. 5 cm ponad teren. Przejścia poprzeczne przez drogi utwardzone należy wykonać przeciskami (w przypadku dróg krajowych i powiatowych oraz przekroczenia przepustów cieków wodnych w stalowej rurze osłonowej). Przy pozostałych drogach utwardzonych należy stosować jako rury ochronne rury PE. Średnice, materiał oraz długości rur ochronnych podano na profilach podłużnych oraz planach sytuacyjnych. Podłączenie posesji należy wykonać przez przykanaliki z rur PVC O 0,16mm włączonych do studni O 1,2 i O 0,425. Przykanaliki należy zakończyć studzienką inspekcyjną f0,425mm na terenie posesji. Odbudowa istniejących nawierzchni drogowych w zakresie dróg gminnych i terenów prywatnych. 1.2. Kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi, oraz odprowadzenia wód do istniejącego odbiornika. Kanalizację deszczową należy wykonać z rur PP litych O0,5m, O0,3m; SN8 kielichowych łączonych na uszczelkę. Kolektor deszczowy należy uzbroić w studnie betonowe O1500, O1200 prefabrykowane (wg normy DIN 4034, Część I, Część II) z przejściami szczelnymi i stopniami złazowymi żeliwnymi (wg normy PN-64/h-74086 i DIN 1211) zamocowanymi mijakowo w dwóch rzędach w odległości pionowej 250mm oraz w odległości poziomej, w osi stopni 272mm. Stopnie włazowe wykonać z żeliwa szarego i zabezpieczyć lakierem asfaltowym. Kręgi betonowe łączone na uszczelki stożkowe naciągane wykonane z betonu C35/45, zbrojone stalą AIII34GS. Włazy żeliwne z wypełnieniem betonowym, wkładką tłumiącą i wentylacją klasy D400. Ponadto na terenach zielonych i nieutwardzonych właz podnieść min. 5 cm ponad teren. Dla odprowadzenia wód z powierzchni dróg i chodników należy wykonać wpusty deszczowe uliczne oraz krawężnikowo-jezdniowe klasy C250 z stalowym osadnikiem zanieczyszczeń osadzony na betonowej studzience osadnikowej DN500mm z pierścieniem odciążającym 960x250mm, pierścieniem utrzymującym 960x160mm. Włączenie rur odprowadzających wody deszczowe z wpustów zarówno do studni jak i do wpustu wykonać jako szczelne. Kanalizacja obejmuje dwie zlewnie wód deszczowych, istniejącą kanalizację deszczową o średnicy 0,5m oraz projektowaną z rur 0,3; 0,5 PP. Istniejąca kanalizacja deszczowa będzie wydłużona o 96m średnica 0,3PP co umożliwi odbiór wód z drogi oraz poboczy ulicy Dworcowej. Dodatkowo do istniejącego kolektora należy podłączyć nowo projektowane wpusty drogowe. Na istniejącym kolektorze dodatkowo zabudować osadniki piasku (oznaczenie na mapie S7, S8). Osadniki należy wyposażyć w wkłady wielostrumieniowe i króciec wlotowy z deflektorem (szczegół rysunek nr 5). Odbudowa istniejących nawierzchni drogowych w zakresie dróg gminnych i terenów prywatnych. 1.3. Przebudowa drogi gminnej wraz z dojazdami do posesji - ulicy Dworcowej, numer ewidencyjny 004307F obręb Przytoczna na odcinku km 0+000,00 - km 0+359,58. Wykonać jezdnię o szerokości 5,0 m, długości 127,47 m i o pochyleniu daszkowym 2% z betonu asfaltowego. Przy lewej krawędzi jezdni wykonać krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem wyniesiony 12 cm ponad jezdnię. Przebudować istniejące zjazdy poprzez wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, brukowej o szerokości 3,0 m i o skosach 1,0 m na 1,0 m (zgodnie z dokumentacją projektową). Prace rozbiórkowe istniejącej nawierzchni i wywiezienie gruzu. Regulacja studzienek i zabezpieczenie kabli. 1.3.1. Konstrukcja nawierzchni ul. Dworcowej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 25 cm; - podsypka piaskowa o grubości 10 cm. 1.3.2. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych: - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm; - podsypka piaskowo-cementowa o grubości 3 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości15 cm; - podsypka piaskowa o grubości 10 cm. 2. Wykonawca uwzględnia w swojej ofercie koszty: a) dostosowania rzędnych studni do niwelety drogi, b) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, c) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w tym drogowych, zarówno w skutek realizacji prac w ich obszarze, jak również wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego poza terenem budowy, d) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp., e) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii oraz zrzutu ścieków, f) uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i ich aktualizacji, decyzji i zatwierdzeń dotyczących zajęcia pasa drogowego oraz kosztów z nich wynikających, wykonania dokumentacji dotyczącej organizacji ruchu drogowego, dokumentacji hydrogeologicznej oraz projektu odwodniania wykopów i ich realizacji, przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, inspekcji telewizyjnej, kosztów opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, uzyskania w imieniu Inwestora zaświadczenia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu o zakończeniu robót budowlanych w ramach przedmiotowego przedsięwzięcia bez zastrzeżeń, itp. 3. Zakres robót do wykonania szczegółowo określają dokumenty projektowe pn: a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej ul. Dworcowej, m-ści Przytoczna, w tym projekt, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) opracowane przez EKO - INSTAL Harasimowicz i Wspólnicy Sp. j. ul. Kazimierza Wielkiego 61/412, 66-400 Gorzów Wlkp. b) Przebudowa drogi gminnej - ul. Dworcowej w Przytocznej, w tym projekty, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) opracowane przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe SYSTEM A - Antoni Przybylski, ul. Gen. W. Andersa 14/4, 66-400 Gorzów Wlkp. 4. Zamawiający dołączył do SIWZ przedmiar robót jako dokument poglądowy. 5. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi częściami składającymi się na specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz zdobyć wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania i złożenia oferty, w tym zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace etapowo, umożliwiając mieszkańcom dostęp do posesji. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wraz z dokumentacją odbiorową oświadczeń lub protokołów odbioru nieruchomości/działek na których prowadzone będą jakiekolwiek prace związane z przedmiotową inwestycją, z których będzie jednoznacznie wynikało, że ww. nieruchomości/działki po wykonaniu robót, zostały doprowadzone do należytego stanu, jak sprzed realizacji robót i że właściciele nie wnoszą zastrzeżeń do prac wykonanych przez Wykonawcę. 8. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 9. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w tym zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 11. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 12. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych oraz innych, które wystąpią w trakcie realizacji robót. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca przekaże Zamawiającemu materiały budowlane i inne elementy mienia z rozbiórki. 14. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót lub określonego dokumentacją projektową przedsięwzięcia. 15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, na warunkach określonych w projekcie umowy, przez okres 60 miesięcy od daty odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego. W tym okresie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 16. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przy uwzględnieniu pozycji wynikających z przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego. 17. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań (m.in. próby szczelności kanałów; badanie zagęszczenia gruntu; dokumenty rozruchowe przepompowni oraz inne) jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację geodezyjną powykonawczą dotyczącą wykonanych robót budowlanych oraz wszelką inną niezbędną do zgłoszenia zakończenia budowy. 18. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 19. Po dostarczeniu przez Wykonawcę wszystkich niezbędnych dokumentów w ramach odbioru końcowego, Zamawiający zgłosi w terminie 2 dni od momentu podpisania bez uwag protokołu końcowego realizacji inwestycji, zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu. 20. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polskimi Normami oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 21. Użyte w dokumentacji projektowej i SIWZ nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych i estetycznych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projekcie i SIWZ. 22. Wykonawca ma obowiązek posiadać dla użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (tj. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości ect.). Uwaga! Lokalizacja inwestycji znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Nadzór archeologiczny pełnić będzie: MUZEUM LUBUSKIE im. Jana Dekerta ul. Warszawska 35, 66-400 Gorzów Wlkp..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy, który wygra przetarg zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu spełnienia warunku w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowane należyte wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - dwóch robót polegających na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub deszczowej, każda o długości min. 1000 mb. - dwóch robót polegających na budowie/modernizacji/rozbudowie dróg o nawierzchni asfaltowej, każda o długości co najmniej 500 mb z podaniem rodzaju, ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców. Ocena spełnienia - nie spełnienia warunku na podstawie złożonego wykazu robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu spełnienia warunku w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń kanalizacji sanitarnej, posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej dwóch zadań w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej o długości min.1,0 km; - 1 osoba posiadająca uprawnienia drogowe do kierowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-drogowej posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej dwóch zadań w zakresie budowy/modernizacji/rozbudowy dróg o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 500 mb. Ocena spełnienia - nie spełnienia warunku na podstawie złożonego wykazu robót.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 PLN (słownie: siedemset tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (załącznik 1 do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną na podstawie przedmiaru robót załączonego do SIWZ. 3. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zamówienia w przypadkach niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytoczna.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przytocznej, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, pok. nr 11 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Przytocznej, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój - edycja 2013/2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.