eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa paliw płynnych do samochodów słuzbowych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Częstochowa: Dostawa paliw płynnych do samochodów słuzbowych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 223010 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3689101.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do samochodów słuzbowych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1,Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa płynnego do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie realizowana w okresie od 01.01.2008r. do 31.12.2008r. w formie bezgotówkowego zakupu na stacji paliw na terenie miasta Częstochowy oraz przy drogach krajowych na trasach: Częstochowa - Warszawa, Częstochowa - Katowice, Częstochowa - Chorzów, Częstochowa - Bielsko Biała, Częstochowa - Łódź, Częstochowa - Kielce, Częstochowa - Augustów, Częstochowa - Szczecin, Częstochowa - Gdańsk. 2.Średnie roczne zapotrzebowanie na paliwa wynosi: a)15.000 litrów - benzyny bezołowiowej 95 b)15.000 litrów - oleju napędowego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1.Określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Określone przepisami art.22 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.1 pkt 1 - 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.2 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1 ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1 i 2 oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) w zakresie warunków wskazanych w pkt 1 ppkt 2 ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII w pkt 1 ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) w zakresie warunków wskazanych w pkt 1 ppkt 3 ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII w pkt 1, ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) w zakresie warunków wskazanych w pkt 2 ppkt 1 i 2 ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie warunki określone w pkt 1 ppkt 1 oraz w pkt 2 ppkt 1 i 2 musi spełniać każdy wykonawca, warunki określone w pkt 1 ppkt 2 i 3 mogą spełniać łącznie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełniają warunki do udziału w postępowaniu muszą załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia (rozdział VII secyfikacji istotnych warunków zamówienia): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi wydanej na podstawie przepisów ustawy Prawo energetyczne - (tekst jednolity - Dz. U. z 2006r Nr 89 poz.625 z późniejszymi zmianami), 3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1,2 i oświadczenie o którym mowa w pkt 1 ppkt 3 winny być przedłożone przez każdego wykonawcę, 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art.23 ust.2 ustawy Pzp. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania oraz musi być podpisany w imieniu wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty o których mowa w pkt 1 ppkt 1 i 2 w formie oryginału lub w kserokopii potwierdzonej Za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (osobę/osoby podpisującą(e) ofertę). 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 i 2 zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy Prawo zamówień Publicznych w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz.605).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Wysokośc upustu w % od ceny brutto jednego litra paliwa - 25

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, budynek A, pokój 101, w godz. od 7.30 do 15.00 od poniedziałku do piątku, faks 034 368-91-01..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45,42-218 Częstochowa, budynek A, pokój 101..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.