Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Kłodzko: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków spożywczych dla potrzeb ZOZ Kłodzko
Numer ogłoszenia: 223021 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku , ul. Szpitalna 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków spożywczych dla potrzeb ZOZ Kłodzko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków spożywczych dla potrzeb ZOZ Kłodzko Zadanie nr 1 Nabiał - opisuje załącznik nr 1 Zadanie nr 2 Pieczywo Kłodzko - opisuje załącznik nr 2 Zadanie nr 3 Pieczywo Nowa Ruda - opisuje załącznik nr 3 Zadanie nr 4 Mięsa, wędliny, przetwory mięsne - opisuje załącznik nr 4 Zadanie nr 5 Jaja - opisuje załącznik nr 5 Zadanie nr 6 Warzywa i owoce - opisuje załącznik nr 6 Zadanie nr 7 Artykuły spożywcze - opisuje załącznik nr 7 Zadanie nr 8 Ryba mrożona - opisuje załącznik nr 8.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 45 ust. 2 u.pz.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) wymaga wniesienia wadium. W zadaniu nr 1 - 4.200 zł W zadaniu nr 2 - 1.410 zł W zadaniu nr 3 - 610 zł W zadaniu nr 4 - 6.160 zł W zadaniu nr 5 - 310 zł W zadaniu nr 6 - 3.100 zł W zadaniu nr 7 - 2.920 zł W zadaniu nr 8 - 620 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wysokość wadium to suma wadiów poszczególnych zadań. Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien je wpłacić na konto Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. Oddział Kłodzko nr 24102051120000740200083337. Potwierdzenie przelewu należy dołączyć do składanej oferty. Złożenie wadium w innej formie (przewidzianej w art. 45 ust. 6 u.p.z.p.) Wykonawca winien potwierdzić poprzez dołączenie do oferty odpowiedniego dokumentu ( wymagany oryginał dokumentu). 2. Wykonawca może wnieść wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga aby była ona bezwarunkowa, tj. jej realizacja rozpoczyna się (w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 51 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) po złożeniu przez Zamawiającego wezwania do zapłaty u Gwaranta, bez żadnych dodatkowych czynności ze strony Zamawiającego. 4.Utrata wadium na rzecz Zamawiającego może nastąpić jeżeli zaistnieją okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 5 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 5. Zwrot wniesionego wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 4.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 5.Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. Uwaga wykonawca składa powyższe oświadczenie także wtedy gdy nie będzie korzystał z podwykonawców, wówczas oświadcza , że nie będzie korzystał z podwykonawców. 6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. 7. Oświadczenie lub zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 8. Oświadczenie lub zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 9.Oświadczenie Wykonawcy o terminach płatności faktury (liczony w dniach) za dostawę przedmiotu zamówienia liczony od dnia wpływu prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego - nie może być krótszy niż 30 dni. 10.Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 10 ) 11.Uzupełnione i podpisane przez osobę uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa określającego zakres udzielonego pełnomocnictwa) załączniki do niniejszej specyfikacji. 12.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z terminami dostaw zawartymi w załącznikach do niniejszej SIWZ i zobowiązuje się ich dotrzymać. 13.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ustanawiają oni pełnomocnika (pełnomocnictwo notarialne) do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z późniejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych dokumentów. 14.Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego w złożonej ofercie o: Godzinach działalności firmy Numerze faksu na jaki należy przesyłać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i dokumenty oraz informacje. Danych personalnych osoby (nazwisko, imię i stanowisko) lub osób upoważnionych do potwierdzania otrzymania dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zoz.klodzko.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP Zakład Opieki Zdrowotnej
Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 1a
57-300 KŁODZKO
Dział Techniczno Administracyjny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: SP Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1a 57-300 KŁODZKO Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Nabiał.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadnie opisuje załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Pieczywo Kłodzko.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadnie opisuje załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Pieczywo Nowa Ruda.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadnie opisuje załącznik nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Mięsa, wędliny, przetwory mięsne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadnie opisuje załącznik nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Jaja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadnie opisuje załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Warzywa i owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadnie opisuje załącznik nr 6 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Artykuły spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadnie opisuje załącznik nr 7 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Ryba mrożona.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadnie opisuje załącznik nr 8 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU, NNW, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROCZNY OKRES POLISOWANIA "
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- I-XII 2025 Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Kłodzku w roku 2025.
- Zakup kotła parowego
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2025 r.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Połańcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.