Og³oszenie z dnia 2013-10-24
Warszawa: US£UGI REKLAMOWE
Numer og³oszenia: 223023 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio Regionalna Rozg³o¶nia "Radio dla Ciebie" S.A., ul. My¶liwiecka 3/5/7, 00-459 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459363, faks 022 6453363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednoosobowa Spó³ka Skarbu Pañstwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: US£UGI REKLAMOWE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST US£UGA REKLAMOWA, POLEGAJ¡CA NA ZAMIESZCZENIU REKLAM POLSKIEGO RADIA - REGIONALNEJ ROZG£O¦NI W WARSZAWIE RADIO DLA CIEBIE S.A. NA £AMACH MIESIÊCZNIKA PRESS ORAZ NA PORTALU PRESS.PL I PRESS.PL/PRESSERWIS, NALE¯¡CEGO DO PRESS SP. Z O.O. W OKRESIE OD 01.10.2013r. DO 30.11.2013r.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.10.00 - Us³ugi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Press Sp. z o.o. Sp. K., ul. Trybunalska 3, 60-325 Poznañ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 13000,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 13000,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 13000,00
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), dalej pzp, Zamawiaj±cy ma prawn± mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, miedzy innymi w sytuacji, gdy przedmiot zamówienia mo¿e byæ ¶wiadczony tylko przez jednego Wykonawcê z przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych, wynikaj±cych z odrêbnych przepisów. Niniejsze postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy ¶wiadczenia us³ug reklamowych w roku 2013 na rzecz Polskiego Radia - Regionalnej Rozg³o¶ni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. przez Press sp. z o.o. w³a¶ciciela miesiêcznika Press, portalu press.pl i press.pl/presserwis. Wspó³praca bêdzie polega³a na tym, ¿e na ³amach miesiêcznika Press oraz na portalu press.pl i press.pl/presserwis zamieszczane bêd± reklamy promuj±ce program i poszczególne audycje Polskiego Radia - Regionalnej Rozg³o¶ni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. Decyzja Zamawiaj±cego wynika z faktu, i¿ zakres zainteresowañ czytelników miesiêcznika Press, portalu press.pl oraz press.pl/presserwis, i s³uchaczy Polskiego Radia - Regionalnej Rozg³o¶ni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. jest zbie¿ny, poprzez charakter poruszanej w nich tematyki. Analiza dopasowania do grupy celowej poszczególnych projektów i programów Polskiego Radia - Regionalnej Rozg³o¶ni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. pokazuje du¿± zbie¿no¶æ pomiêdzy czytelnikami miesiêcznika Press oraz portalu press.pl i press.pl/presserwis, a s³uchaczami Polskiego Radia RDC. Miesiêcznik Press jest liderem w¶ród pism o mediach, reklamie i public relations. Co miesi±c sprzedaje siê w liczbie 6 000 egzemplarzy, z czego ok. 45 proc. w prenumeracie. Press posiada najwiêkszy w bran¿y p³atny serwis informacyjny press.pl z najwa¿niejszymi wydarzeniami medialnymi i newsami o rynku reklamy i public relations, posiadaj±c ok. 90 tysiêcy u¿ytkowników miesiêcznie, gwarantuj±c 400 tys. ods³on reklamy. Pressserwis trafia codziennie rano do oko³o 8000 skrzynek mailowych pracowników mediów, firm reklamowych i marketingowych. Miesiêcznik Press kierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich wspó³pracuj±cych i zainteresowanych mediami, tj. do wa¿nej czê¶ci grupy docelowej Polskiego Radia - Regionalnej Rozg³o¶ni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. Przytoczone wy¿ej argumenty wyczerpuj± dyspozycjê zawart± w art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b) pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych
- Dostawa kolimatora geodezyjnego wraz z wyposa¿eniem do testowania pomiarowych urz±dzeñ geodezyjnych do ¦wiêtokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego G³ównego Urzêdu Miar w Kielcach.
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ugi druku wraz z dostaw± dla jednostek Politechniki Warszawskiej
- Us³uga serwisu pomp wody ch³odz±cej w Centrum Zaawansowanych Materia³ów i Technologii CEZAMAT
- Zakup i sukcesywna dostawa oksygenatorów do procedury ECMO kompatybilnych z urz±dzeniem Cardiohelp, oksygenatorów z filtrem têtniczym.
- Remont budynku Urzêdu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z siedzib± przy pl. Czerwca 1976 r. nr 1 w Warszawie w zakresie pomieszczeñ higieniczno - sanitarnych.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.