eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUSŁUGI REKLAMOWE



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Warszawa: USŁUGI REKLAMOWE
Numer ogłoszenia: 223023 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia "Radio dla Ciebie" S.A., ul. Myśliwiecka 3/5/7, 00-459 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459363, faks 022 6453363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI REKLAMOWE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST USŁUGA REKLAMOWA, POLEGAJĄCA NA ZAMIESZCZENIU REKLAM POLSKIEGO RADIA - REGIONALNEJ ROZGŁOŚNI W WARSZAWIE RADIO DLA CIEBIE S.A. NA ŁAMACH MIESIĘCZNIKA PRESS ORAZ NA PORTALU PRESS.PL I PRESS.PL/PRESSERWIS, NALEŻĄCEGO DO PRESS SP. Z O.O. W OKRESIE OD 01.10.2013r. DO 30.11.2013r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Press Sp. z o.o. Sp. K., ul. Trybunalska 3, 60-325 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), dalej pzp, Zamawiający ma prawną możliwość udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, miedzy innymi w sytuacji, gdy przedmiot zamówienia może być świadczony tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy świadczenia usług reklamowych w roku 2013 na rzecz Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. przez Press sp. z o.o. właściciela miesięcznika Press, portalu press.pl i press.pl/presserwis. Współpraca będzie polegała na tym, że na łamach miesięcznika Press oraz na portalu press.pl i press.pl/presserwis zamieszczane będą reklamy promujące program i poszczególne audycje Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. Decyzja Zamawiającego wynika z faktu, iż zakres zainteresowań czytelników miesięcznika Press, portalu press.pl oraz press.pl/presserwis, i słuchaczy Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. jest zbieżny, poprzez charakter poruszanej w nich tematyki. Analiza dopasowania do grupy celowej poszczególnych projektów i programów Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. pokazuje dużą zbieżność pomiędzy czytelnikami miesięcznika Press oraz portalu press.pl i press.pl/presserwis, a słuchaczami Polskiego Radia RDC. Miesięcznik Press jest liderem wśród pism o mediach, reklamie i public relations. Co miesiąc sprzedaje się w liczbie 6 000 egzemplarzy, z czego ok. 45 proc. w prenumeracie. Press posiada największy w branży płatny serwis informacyjny press.pl z najważniejszymi wydarzeniami medialnymi i newsami o rynku reklamy i public relations, posiadając ok. 90 tysięcy użytkowników miesięcznie, gwarantując 400 tys. odsłon reklamy. Pressserwis trafia codziennie rano do około 8000 skrzynek mailowych pracowników mediów, firm reklamowych i marketingowych. Miesięcznik Press kierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami, tj. do ważnej części grupy docelowej Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. Przytoczone wyżej argumenty wyczerpują dyspozycję zawartą w art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b) pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.