eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MuszynaZakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem finansowanego w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Muszyna: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem finansowanego w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Numer ogłoszenia: 223038 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna , Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 018 4725940, faks 018 4777921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem finansowanego w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie i przekazanie Zamawiającemu do odpłatnego korzystania w ramach umowy leasingu operacyjnego za umówione równe i stałe raty leasingowe w okresie 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu, na warunkach określonych w ogólnych warunkach leasingu Wykonawcy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowie leasingu - w postaci fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem. Rok produkcji samochodu - 2011. 2. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia I. CIĄGNIK ROLNICZY: Parametry silnika oraz skrzyni: - Silnik wysokoprężny, - 12 zaworów 6 cylindrów turbo Intercooler, - Pojemność min. 6000 cm3, - Moc homologowana przy 2100 obr./min.[2000/25/CE]:132 KM/97 kW, - 6 przełożeń z powershift, 4 biegi załączane elektrohydraulicznie pod obciążeniem, - Elektrohydrauliczne załączanie przedniego napędu oraz mechanizmu różnicowego, - 24 P + 24 T WOM tył : 540-540E-1000-1000E obr./min., - WOM przedni, - TUZ przedni i tylny homologowany przystosowany do montażu pługa odśnieżnego, pługa wirnikowego, kosiarki bijakowej, - Inwersor powershutlle - podwójne sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, - Chłodzenie ciecz olej, chłodnica paliwa, chłodnica oleju silnika, - Sterowanie elektronicznie, przełączane pod obciążeniem. 1) Układ kierowniczy: - Hydrostatyczny z niezależną pompą, - Kierownica regulowana w 2 płaszczyznach, - Kąt skrętu 52 stopnie, - Instalacja hamulcowa pneumatyczna z rozdzielaczem jedno i dwuobwodowym, - Most przedni z blokadą mechanizmu różnicowego 100% - SYSTEM ASM: zarządzanie - automatyczne przedniego napędu i mechanizmów różnicowych. 2) Kabina kierowcy: - oryginalna, wyciszona [72 dBA, - szyby atermiczne [boczne i tylna], - zegar cyfrowy, - lusterka wsteczne zewn. teleskopowe, - lusterka wsteczne wewnętrzne, - klimatyzacja, - szyberdach, - gniazdo zewnętrzne, - siedzisko 2-go kierowcy, - zagłówek do siedziska, - fotel na zawieszeniu pneumatycznym, - sterownik wielofunkcyjny na podłokietniku, 3) Pneumatyka i hydraulika: - instalacja do hamulców przyczep, - siłownik wspomagający 100mm udźwig 9240 kg, - wydajność pompy hydraulicznej 83 l/min., - sterowanie dwoma dystrybutorami jednocześnie dźwignią joystick, - rozdzielacze hydrauliczne 8-drogowe z szybkozłączami. 4) Dodatkowe informacje : - 2 światła pracy dodatkowe na błotnikach tylnych, - 2 światła pracy przedniej dodatkowe na słupku kabiny, - Ostrzegawcza pomarańczowa lampa błyskowa, - Apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, - Instrukcja obsługi w języku polskim w wersji drukowanej, - Certyfikat CE, świadectwo homologacji, 5) Podstawowe wymagania serwisowe: - Wykonawca na dostarczony pojazd oraz osprzęt udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy przez strony bez uwag, bez limitu motogodzin. - Przeglądy okresowe ciągnika planowane minimum zgodnie z karta gwarancyjną ciągnika, przeglądu pozostałych maszyn i urządzeń zgodnie z kartami gwarancyjnymi. - Autoryzowany dealer oraz serwis wskazany przez Wykonawcę - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. - Gwarantowane szkolenie operatorów w zakresie podstawowej obsługi technicznej w cenie dostawy - część teoretyczna i praktyczna u Zamawiającego, II. PŁUG ODŚNIEŻNY: - Rok produkcji 2011, fabrycznie nowy, szerokość robocza: max. 3200 mm, - Mocowanie - przedni TUZ ciągnika, - Niezależne sterowanie lemieszem z kabiny ciągnika, - Minimum dwie pozycje robocze pracy, - Listwa zgarniająca gumowa, - Ciężar i zapotrzebowanie mocy - dostosowane do dostarczonego ciągnika zgodnie z wytycznymi producenta i homologacją, - Skręt do 30 stopni, - Pług koloru pomarańczowego. III. PIASKARKA PODWIESZANA: - Rok produkcji 2011, fabrycznie nowa, - Pojemność zbiornika 1500 litrów, - Udźwig 1800 kg, - Wysokość napełniania 173 cm, - Wymiary zbiornika: 150 x 120 cm, - Szerokość robocza od 1 do 8 m, - Regulacja dawki wysiewu, - WOM 540 ob./min., - Hydrauliczne sterowanie otwieraniem / zamykaniem zasuw, - Mieszadło do piasku i wilgotnej soli, - Układ zawieszenia 3-punktowy, - Oświetlenie, - Światła drogowe tylne, - Sito, - Piaskarka koloru pomarańczowego, - Plandeka, - Tablice ostrzegawcze (biało czerwone) z tyłu. Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 3. Leasing winien zostać udzielony na następujących warunkach: - waluta: w polskich złotych, - okres obowiązywania umowy leasingu operacyjnego wynosi 5 lat, - opłata wstępna wynosić będzie 10% licząc od wartości netto przedmiotu zamówienia, płatna będzie w terminie do 21 dni roboczych licząc od daty podpisania umowy leasingowej, - w umowie nie będzie zapisów zobowiązujących Zamawiającego do ponoszenia innych dodatkowych opłat: w tym m.in. opłat manipulacyjnych, administracyjnych, kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych np. kosztów transportu, rozładunku, szkolenia, etc., za usługi dodatkowe (w szczególności aneksy do umowy, duplikaty faktur VAT). Zamawiający nie przewiduje możliwość zwrotu innych kosztów poniesionych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, - spłata 60 - ciu rat leasingowych odbywać się będzie w okresach miesięcznych, w dzień roboczy w równych i stałych ratach przez okres leasingowania, - pierwsza rata leasingu zostanie zapłacona w terminie 21 dni po odbiorze przedmiotu leasingu (protokolarne podpisanie odbioru bez uwag) wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami umożliwiającymi jego eksploatację, każda następna rata w kolejnych miesięcznych okresach zgodnie z podanym przez wykonawcę harmonogramem spłaty rat leasingowych, - wykup związany z zakupem przedmiotu leasingu 1% wartości netto przedmiotu zamówienia - opłata końcowa (wartość resztkowa), - po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, po zapłacie ostatniej raty leasingowej, Zamawiający będzie miał prawo dokonania pierwokupu przedmiotu leasingu na własność po upływie okresu obowiązywania umowy. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu, - koszt pięcioletniego pakietu ubezpieczenia AC, OC, NNW na ciągnik oraz ubezpieczenie sprzętowe wliczony zostanie w koszt 60 rat leasingowych, - wszystkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy będą regulowane w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury VAT, przy czym za termin zapłaty zobowiązania uważać będzie się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego, - wykonawca ma prawo do rozwiązania umowy leasingu w przypadku nie uregulowania przez Zamawiającego należności z tytułu rat leasingowych z trzech kolejnych okresów rozliczeniowych. 4. Warunki dostawy przedmiotu leasingu: - dokumentem stwierdzającym wykonanie dostawy będzie protokół odbioru bez uwag podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków celu sprawnego przeprowadzenia odbioru oraz zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia na własny koszt w wyznaczonym terminie dodatkowych badań technicznych w autoryzowanej stacji obsługi bądź serwisie celem potwierdzenia wymaganego stanu technicznego pojazdu, bądź maszyny - w przypadku stwierdzenia, że dostarczony pojazd, maszyna, urządzenie posiada wadliwe uposażenie, lub jest ono niezgodne z obowiązującymi przepisami, lub stan techniczny pojazdu nie odpowiada treści złożonej zgodnie z SIWZ oferty Zamawiający może odmówić odbioru pojazdu i żądać ich naprawy lub odstąpić od umowy z winy wykonawcy - Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu leasingu nie później niż na 5 dni roboczych przed planowanym terminem odbioru. Powiadomienie powinno być sporządzone w formie pisemnej i przesłane pocztą lub faksem, - Zamawiający ma prawo odmowy odbioru przedmiotu leasingu w przypadku nie dotrzymania przez Wykonawcę terminu określonego w siwz, - za datę przekazania przedmiotu leasingu przyjmuje się dzień podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Stron bezusterkowego protokołu odbioru (bez uwag), który zostanie sporządzony w miejscu odbioru przedmiotu leasingu (baza Zamawiającego), - z chwilą udostępnienia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia (przekazanie dowodu rejestracyjnego wraz z ubezpieczeniem i pozostałymi dokumentami) odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego. 5. Wykonawca przeszkoli na własny koszt wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie eksploatacji, konserwacji, BHP pracy przedmiotu dostawy. Szkolenie powinno być przeprowadzone najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru bez uwag i winno obejmować część teoretyczną jak i demonstracyjną. Fakt dokonania szkolenia zostanie potwierdzony protokołem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.71.00.00 - Ciągniki rolnicze pedałowe 39.23.70.00 - Urządzenia do odśnieżania 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Muszyna-Krynica Zdrój, konto nr: 37 8809 0005 2001 0000 0752 0001 z dopiskiem: wadium dla przetargu: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem finansowanego w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oswiadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oswiadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oswiadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oswiadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oswiadczenia i dokumenty wg metody spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2. Wykaz autoryzowanego punktu/ów serwisowego będącego w dyspozycji Wykonawcy niezbędnego do obsługi serwisowej, o której mowa w SIWZ wraz danymi tele - adresowymi.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl baner przetargi publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Muszynie ul. Piłsudskiego 39 33-370 Muszyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Muszynie ul. Piłsudskiego 39 33-370 Muszyna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.