Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Radków: Dostawa lekkiego oleju opałowego do placówek położonych na terenie Gminy Radków
Numer ogłoszenia: 223044 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radków , ul. Rynek 1, 57-420 Radków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8735000, fax. 074 8735015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego oleju opałowego do placówek położonych na terenie Gminy Radków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego zgodnie z polską normą PN-C-96024 z roku 2001 o nw parametrach: - gatunek L-1 - wartość opałowa - nie mniejsza niż 42 600 kJ/kg, - temperatura zapłonu - min. 56°C, - temperatura płynięcia - nie wyższa niż - 20 56°C, - zawartość siarki - do 0,2 %, - lepkość kinetyczna w 20°C - nie wyższa niż 6,00 mm2/s, - zawartość wody - nie więcej niż 200 mg/kg - ilość - około 120.000 litrów do niżej podanych placówek z terenu Gminy Radków: a) Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Hala Sportowa w Ścinawce Średniej, b) Szkoła Podstawowa w Radkowie, c) Gimnazjum w Radkowie, d) OSP w Wambierzycach, e) Zespół Szkolno -Przedszkolny w Wambierzycach, f) Zespół Szkolno -Przedszkolny w Ścinawce Dolnej, g) Sala sportowa Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Ścinawce Dolnej, h) Centrum Inicjatyw Wiejskich w Ścinawce Górnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00 - 23.12.21.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki dopuszczające do udziału w przetargu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia określone przepisami ustawy z 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne ( tekst jednolity: Dz. U z 2003 r. Nr 153, poz. 1504) na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 7 siwz na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w pkt 15.1. siwz, stosując formułę spełnia- nie spełnia. Wykonawca, który wykaże, że spełnia warunki powyżej warunków minimalnych, określonych w pkt 7 siwz, tym bardziej potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta ostateczna pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego musi zawierać następujące dokumenty: a)Wypełniony Formularz Ofertowy , b)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ( tylko jeżeli dotyczy), c)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz. d)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) Pisemne oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, f) Doświadczenie zawodowe , tj. wykaz 5 wykonanych zamówień -dostaw , w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających ( np. referencje, protokoły odbioru ) ,że te dostawy zostały wykonane należycie ( załącznik nr 4 siwz). g)Aktualne uprawnienia na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, określone przepisami ustawy z 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne ( tekst jednolity: Dz. U z 2003 r. Nr 153, poz. 1504) h) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym -załącznik nr 5 do siwz ( jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkow.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, Rynek 1, 57-420 Radków ,codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00-15.00, pok. 2c..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, Rynek 1, 57-420 Radków ,pok. nr 10 ( sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RADKÓW
więcej: przetargi RADKÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.