eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańAdministrowanie, konserwacja i serwis sprzętu informatycznego pracującego w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz w Delegaturach WIOŚ w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Poznań: Administrowanie, konserwacja i serwis sprzętu informatycznego pracującego w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz w Delegaturach WIOŚ w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile.
Numer ogłoszenia: 223072 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8270512, fax 061 8270522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie, konserwacja i serwis sprzętu informatycznego pracującego w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz w Delegaturach WIOŚ w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAŁĄCZNIK Nr 4 Do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Załącznik nr 1 do umowy WA-3230-18-PN-07 Zakres i opis przedmiotu zamówienia dla WIOŚ w Poznaniu 1 Miejsce realizacji - Poznań, ul. Czarna Rola 4. 2 Czas pracy - 10 godzin tygodniowo. 3 Zakres usługi: 1) Administrowanie i konserwacja urządzeń informatycznych: Składników sieci (okablowania, szafy krosowej wraz z wyposażeniem, routerów switchy, drukarek, serwerów itd.), Komputerów indywidualnych, drukarek, skanerów itp. 2) Znajomość (na poziomie administratora) następujących systemów operacyjnych: Windows 98SE, Windows XP (wszystkie wersje), Windows Vista (wszystkie wersje), Linux oraz MS Server 2003; 3) Znajomość konfiguracji i użytkowania pakietów biurowych: MS Office (od 6.0 Do 2007), Open Office 4) Znajomość oprogramowania narzędziowego, w tym do ochrony antywirusowej, zabezpieczeń antywłamaniowych, rejestrowania aktywności procesów, zarządzania automatyczną archiwizacją na serwerze 5) Comiesięczna archiwizacja danych i plików według list przekazanych przez naczelników wydziałów i informatyka WIOŚ. 6) Półroczna i roczna archiwizacja plików i danych wg list jak wyżej; 7) Administrowanie, bieżące zmiany w konfiguracji, 8) Instalacja, reinstalacja, konserwacja oraz deinstalacja legalnego oprogramowania systemowego, użytkowego i narzędziowego. 9) Wdrażanie programów w zakresie: konfiguracja programów z komputerem, wprowadzanie programów do eksploatacji, usuwanie i wyjaśnianie powstających błędów; 10) szkolenie bieżące (instruktaż) pracowników Delegatury mające na celu zapobieżenie pojawieniu się lub powtórnemu wystąpieniu błędów w funkcjonowaniu lub używaniu oprogramowania systemowego i użytkowego. 11) Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z programów, oraz prowadzenie rejestru oprogramowania użytkowanego na podstawie posiadanych licencji na poszczególnych stacjach roboczych i serwerze; 12) Naprawy i serwis oraz konserwacja sprzętu informatycznego (koszty użytych części pokrywa Zamawiający); 13) Modernizacja sprzętu komputerowego (koszty wymienionych części i podzespołów pokrywa Zamawiający); 4 Opis środowiska pracy: 1) Sieć komputerowa z okablowanie kat. V, z dostępem do Internetu 2) Sieć komputerowa z okablowanie kat. V, bez dostępu do Internetu 3) Komputery indywidualne pracujące w systemach operacyjnych wymienionych w punkcie 3.2; 4) Serwery pracujący w systemach SCO Unix, Linux, MS Server 2003 oraz terminale graficzne z systemem Windows CE. 5) Programy komputerowe: pakiety biurowe (wymienione w punkcie 3.3), Oprogramowanie zabezpieczające (antywirusowe, antywłamaniowe itp.), programy F-K, programy do obsługi prawnej typu LEX-Lex Polonica, inne programy specjalistyczne, jak Np. program KARY (naliczanie kar pieniężnych), docelowo także program do zarządzania obiegiem dokumentów w urzędzie, 5 Opis sprzętu objętego usługą: 1) Sieć składająca się z okablowania, szafy krosowej z wyposażeniem i serwerów; 2) Komputery (różne typy i konfiguracje) w liczbie do 90 szt., pracujące jako indywidualne, sprzężone z aparaturą analityczną oraz w sieci; 3) Terminale 17 szt.; 4) Drukarki w ilości do 20 szt. (różne typy), skanery, nagrywarki CD, zasilacze UPS, routery, switche itp.; 6 Terminy i czas wykonania usługi: 1) Administrowanie i konserwacja minimum 10 (dziesięć) godzin tygodniowo w dni robocze w godzinach od 830 do 1430 (szczegółowe terminy do uzgodnienia). Udokumentowanie wykonanej pracy. 2) Czas reakcji - nie więcej niż 1 (jedna) godzina od momentu otrzymania zgłoszenia przez telefon, telefon komórkowy, sms, bądź pocztą elektroniczną (w przypadku konieczności prze-słania szczegółowych informacji jako uzupełnienia zgłoszenia przekazanego uprzednio jedną z metod łączności telefonicznej); 3) W sytuacji bardzo pilnej zagrażającej znaczną awarią sprzętu bądź utratą istotnych danych - niezwłoczne udzielanie przez telefon (w sposób prosty i komunikatywny) instrukcji mających na celu zapobieżenie rozszerzaniu się awarii sprzętowej lub utracie danych, bądź zwiększeniu się skali tej utraty; 4) Usunięcie awarii I stopnia - usterki hostów, serwerów oraz innego uzgodnionego sprzętu ograniczające w istotny sposób normalną pracę Inspektoratu: 4 godziny od chwili zgłoszenia, z wyjątkiem sytuacji gdy usunięcie awarii wymaga wymiany podzespołów lub oddania sprzętu do specjalistycznego serwisu 5) Usunięcie awarii II stopnia - usterki sprzętu niekrytyczne dla funkcjonowania Inspektoratu: 48 godzin od chwili zgłoszenia, Uwaga: Zamawiający przewiduje możliwość wymiany lub modernizacji przestarzałego sprzętu komputerowego, podzespołów sieci, drukarek, itp. ZAŁĄCZNIK Nr 5 Do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Załącznik nr 2 do umowy WA-3230-18-PN-07 Zakres i opis przedmiotu zamówienia dla WIOŚ w Poznaniu 1 Miejsce realizacji - Poznań, ul. Czarna Rola 4 lub obsługa zdalna. 2 Czas pracy - 20 godzin tygodniowo. 3 Zakres usługi: 1) Administrowanie stroną WWW : www.poznan.pios.gov.pl w tym: Weryfikacja logów systemowych oraz dzienników wejść do strony internetowej do strony głównej WIOŚ i biuletynu zgodnie z DZ.U. Nr 10 z dnia 18.01.2007 W sprawie Biuletynu Informacji Publicznej Codzienna kopia bezpieczeństwa strony internetowej oraz bazy danych 2) Administrowanie stroną WWW : www.Poznan.wios.gov.pl 3) Administrowanie serwerem pocztowym w domenie poznan.wios.gov.pl 4) Administrowanie serwerem programu FLOTA 5) Administrowanie bazą środowiskową, inspekcyjną -MySQL, w tym: Kopie zapasowe baz danych, import z baz szczegółowych danych dla Wydziału Monitoringu 6) Wprowadzanie artykułów na strone internetową i BIP Wprowadzanie informacji dotyczących przetargów ,ogłoszeń o pracę ,aktualizacja treści 7) Administracja bazą Ekoinfonet dla 600 użytkowników w Wielkopolsce , w tym: Weryfikacja wpisów użytkowników i logowań do bazy krajowej Ekoinfonet. Kontakt z WIOS i GIOŚ w sprawach merytorycznych i problemowych Aktualizacja haseł oraz praw dostępu 8) Administrowanie Interaktywnym Panelem w tym: Aktualizacja danych przygotowanych przez Wydział Monitoringu Przygotowywanie nowych warstw tematycznych 9) Modyfikacje strony WWW w tym: Modyfikacje i przeredagowania strony WWW 4 Terminy i czas wykonania usługi: 1) Administrowanie minimum 20 (dwadzieścia) godzin tygodniowo 2) Czas reakcji - nie więcej niż 1 (jedna) godzina od momentu otrzymania zgłoszenia przez telefon, telefon komórkowy, sms, bądź pocztą elektroniczną (w przypadku konieczności prze-słania szczegółowych informacji jako uzupełnienia zgłoszenia przekazanego uprzednio jedną z metod łączności telefonicznej); 3) Wprowadzanie artykułów i ogłoszeń na stronę internetową i BIP w dniu otrzymania danych. 3) W sytuacji awarii sprzętowych , po naprawie sprzętu uczestnictwo w reinstalacji oprogramowania serwera w dniu zgłoszenia. 5 Opis środowiska pracy: 1) Serwery umieszczone w siedzibie WIOŚ w Poznaniu oprócz www.poznan.pios.gov.pl 2) Parametry łącza 10Mb-s 3) Oprogramowanie serwerów -system Linux , MS Windows 2000 ZAŁĄCZNIK Nr 6 Do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Załącznik nr 3 do umowy nr WA-3230-18-PN-07 z dnia Zakres i opis przedmiotu zamówienia dla Delegatury w Kaliszu 1 Miejsce realizacji - Kalisz, ul. Piwonicka 19. 2 Czas pracy - 15 godzin tygodniowo. 3 Zakres usługi: 1) Konserwacja urządzeń informatycznych: Składników sieci (okablowania, szafy krosowej wraz z wyposażeniem, modemów, routerów switchy, drukarek, serwera itd.), Docelowo składników sieci lokalnej dla działu Inspekcji (serwera, komputerów sieci, drukarek, okablowania itp.), Komputerów indywidualnych, drukarek, modemów, skanerów itp.; 2) Znajomość (na poziomie administratora) następujących systemów operacyjnych: MS-DOS 6.2-6.22, Windows 3.1, Windows 3.11 for Workgroups, Windows 95, Windows 98, Windows 98SE, Windows XP (wszystkie wersje), Windows 2000, Windows Vista (wszystkie wersje), Linux oraz MS Server 2003 (lub nowszy); 3) Znajomość konfiguracji i użytkowania pakietów biurowych: MS Office (od 4.2 do 2007), MS Works (od 4.0 do 2000), Open Office; 4) Znajomość oprogramowania narzędziowego, w tym do ochrony antywirusowej, zabezpieczeń antywłamaniowych, rejestrowania aktywności procesów, zarządzania automatyczną archiwizacją na serwerze 5) Nadzór nad przekazywaniem danych z automatycznej stacji zanieczyszczeń powietrza do komputera Działu Monitoringu Środowiska, 6) Nadzór nad przesyłaniem danych z automatycznej stacji zanieczyszczeń powietrza na stronę internetową WIOŚ Poznań (docelowo), 7) Comiesięczna archiwizacja różnicowa danych i plików według list przekazanych przez kierowników działów Delegatury; 8) Półroczna i roczna archiwizacja plików i danych wg list jak wyżej; 9) Administrowanie, bieżące zmiany w konfiguracji, oraz rozbudowa sieci, 10) Instalacja, reinstalacja, konserwacja oraz deinstalacja legalnego oprogramowania systemowego, użytkowego i narzędziowego. 11) Wdrażanie programów w zakresie: konfiguracja programów z komputerem, wprowadzanie programów do eksploatacji, usuwanie i wyjaśnianie powstających błędów; 12) szkolenie bieżące (instruktaż) pracowników Delegatury mające na celu zapobieżenie pojawieniu się lub powtórnemu wystąpieniu błędów w funkcjonowaniu lub używaniu oprogramowania systemowego i użytkowego. 13) Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z programów, oraz prowadzenie rejestru oprogramowania użytkowanego na podstawie posiadanych licencji na poszczególnych stacjach roboczych i serwerze; 14) Naprawy i serwis sprzętu informatycznego, oraz sieci komputerowych (koszty użytych części niezbędnych do naprawy części pokrywa Zamawiający); 15) Modernizacja sprzętu komputerowego (koszty wymienionych części i podzespołów niezbędnych do modernizacji pokrywa Zamawiający); 4 Opis środowiska pracy: 1) Sieć komputerowa z okablowanie kat. V, z dostępem do Internetu (DSL); 2) Komputery indywidualne pracujące w systemach operacyjnych wymienionych w punkcie 3.2; 3) Docelowo serwer (serwery) pracujący w systemie MS Server 2003 (lub nowszym) oraz terminale graficzne z systemem Windows CE. 4) Programy komputerowe: pakiety biurowe (wymienione w punkcie 3.3), Oprogramowanie zabezpieczające (antywirusowe, antywłamaniowe itp.), programy do nadzoru i zarządzania typu LABO-2000, programy do obsługi prawnej typu LEX- Lex Polonica, inne programy specjalistyczne, jak Np. program KARY (naliczanie kar pieniężnych), docelowo także program do zarządzania obiegiem dokumentów w urzędzie, 5 Opis sprzętu objętego usługą: 1) Sieć składająca się z okablowania, szafy krosowej z wyposażeniem i (docelowo) serwera; 2) Komputery (różne typy i konfiguracje) w liczbie do 36 szt., pracujące jako indywidualne, sprzężone z aparaturą analityczną oraz w sieci; 3) Docelowo serwer i terminale graficzne w liczbie 12; 4) Drukarki w ilości do 20 szt. (różne typy), skanery, nagrywarki CD, zasilacze UPS, modem, routery, switche itp.; 6 Terminy i czas wykonania usługi: 1) Administrowanie i konserwacja minimum 15 (piętnaście) godzin tygodniowo w dni robocze w godzinach od 730 do 1430 (szczegółowe terminy do uzgodnienia). Udokumentowanie wykonanej pracy w dziale Obsługi. 2) Czas reakcji - nie więcej niż 1 (jedna) godzina od momentu otrzymania zgłoszenia przez telefon, telefon komórkowy, sms, bądź pocztą elektroniczną (w przypadku konieczności prze-słania szczegółowych informacji jako uzupełnienia zgłoszenia przekazanego uprzednio jedną z metod łączności telefonicznej); 3) W sytuacji bardzo pilnej zagrażającej znaczną awarią sprzętu bądź utratą istotnych danych - niezwłoczne udzielanie przez telefon (w sposób prosty i komunikatywny) instrukcji mających na celu zapobieżenie rozszerzaniu się awarii sprzętowej lub utracie danych, bądź zwiększeniu się skali tej utraty; 4) Usunięcie awarii I stopnia - usterki hostów, serwerów oraz innego uzgodnionego sprzętu ograniczające w istotny sposób normalną pracę Inspektoratu: - 4 godziny od chwili zgłoszenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy usunięcie awarii wymaga wymiany podzespołów lub oddania sprzętu do specjalistycznego serwisu 5) Usunięcie awarii II stopnia - usterki sprzętu niekrytyczne dla funkcjonowania Inspektoratu: - 48 godzin od chwili zgłoszenia, 7 Zamawiający przewiduje możliwość wymiany lub modernizacji przestarzałego sprzętu komputerowego, drukarek, itp. zgodnie z umową załącznik jest integralną częścią umowy nr WA-3230-18-PN-07 z dnia ZAŁĄCZNIK Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załącznik nr4 do umowy nr WA-3230-18-PN-07 z dnia Zakres i opis przedmiotu zamówienia dla Delegatury w Koninie 1 Miejsce realizacji - Konin, ul. Wyszyńskiego 3a. 2 Czas pracy - 15 godzin tygodniowo. 3 Zakres usługi: 1) Konserwacja urządzeń informatycznych: składników sieci (serwera, drukarek, okablowania, itp.), składników sieci lokalnych dla działu Inspekcji i Laboratorium (serwerów, komputerów sieci, monitorów, drukarek, okablowania, modemów, itp.), komputerów indywidualnych, drukarek, modemów, itp. 2) Znajomość (na poziomie administratora) następujących systemów operacyjnych: MS-DOS 6.2-6.22, Windows 3.1, Windows 3.11 for Workgroups, Windows 95, Windows 98, Windows 98SE, Windows XP (wszystkie wersje), Windows 2000, Windows Vista (wszystkie wersje), Linux oraz MS Server 2003 (lub nowszy); 3) Znajomość konfiguracji i użytkowania pakietów biurowych: MS Office (od 4.2 do 2007), MS Works (od 4.0 do 2000), Open Office; 4) Znajomość oprogramowania narzędziowego, w tym do ochrony antywirusowej, zabezpieczeń antywłamaniowych, rejestrowania aktywności procesów, zarządzania automatyczną archi-wizacją na serwerze 5) Nadzór nad prawidłową komunikacją i przesyłaniem danych z automatycznej stacji Zanie-czyszczeń powietrza na stronę internetową WIOŚ Poznań, oraz do baz danych WIOŚ i Dele-gatury w Koninie. 6) Cotygodniowa archiwizacja danych zawartych w sieci; 7) Administrowanie, bieżące zmiany w konfiguracji, oraz rozbudowa sieci i sieci lokalnych, 8) Wdrażanie programów w zakresie: Instalacja i konfiguracja oprogramowania z komputerem oraz szkolenie pracowników Delegatury w Koninie, wprowadzanie programów do eksploatacji, wyjaśnianie i usuwanie błędów; 9) Instalacja, reinstalacja, konserwacja oraz deinstalacja legalnego oprogramowania systemo-wego, użytkowego i narzędziowego. 10) szkolenie bieżące (instruktaż) pracowników Delegatury mające na celu zapobieżenie pojawie-niu się lub powtórnemu wystąpieniu błędów w funkcjonowaniu lub używaniu oprogramowania systemowego i użytkowego. 11) Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z programów, oraz prowadzenie rejestru oprogramowania. Okresowa inwentaryzacja licencjonowanego oprogramowania na stanowisku pracy. 12) Naprawy i serwis sprzętu informatycznego, oraz sieci komputerowych (koszty zużytych części niezbędnych do naprawy pokrywa Zamawiający); 13) Modernizacja sprzętu komputerowego (koszty wymienionych części i podzespołów niezbędnych do modernizacji pokrywa Zamawiający); 4 Opis środowiska pracy: 1) Sieć komputerowa, w tym stanowiska z dostępem do Internetu; 2) Komputery indywidualne pracujące w systemie operacyjnym WINDOWS (różne wersje); 3) Programy komputerowe: LABO-2000, prawny, finansowe, antywirusowe, oraz inne programy specjalistyczne stosowane w WIOŚ. 5 Opis sprzętu objętego usługą: 1) Sieć składająca się z okablowania i serwera; 2) Komputery i monitory (różne typy i konfiguracje) w ilości do 30 szt., pracujące jako indywidualne oraz w sieci (systemy operacyjne jak w punkcie 3.2); 3) Docelowo serwer (serwery) pracujący w systemie MS Server 2003 (lub nowszym) oraz terminale graficzne z systemem Windows CE. 4) Drukarki w ilości do 30 szt. (różne typy), skaner, nagrywarka CD, zasilacze UPS, itp.; 6 Terminy i czas wykonania usługi: 1) Administrowanie i konserwacja minimum 15 (piętnaście) godzin tygodniowo w dni robocze w godzinach od 730 do 1430 (szczegółowe terminy do uzgodnienia). Udokumentowanie wykonanej pracy w dziale Obsługi. 2) Czas reakcji - nie więcej niż 1 (jedna) godzina od momentu otrzymania zgłoszenia przez tele-fon, telefon komórkowy, sms, bądź pocztą elektroniczną (w przypadku konieczności prze-słania szczegółowych informacji jako uzupełnienia zgłoszenia przekazanego uprzednio jedną z metod łączności telefonicznej); 3) W sytuacji bardzo pilnej zagrażającej znaczną awarią sprzętu bądź utratą istotnych danych - niezwłoczne udzielanie przez telefon (w sposób prosty i komunikatywny) instrukcji mających na celu zapobieżenie rozszerzaniu się awarii sprzętowej lub utracie danych, bądź zwiększeniu się skali tej utraty; 4) Usunięcie awarii I stopnia - usterki hostów, serwerów oraz innego uzgodnionego sprzętu ograniczające w istotny sposób normalną pracę Inspektoratu: 4 godziny od chwili zgłoszenia, z wyjątkiem sytuacji gdy usunięcie awarii wymaga wymiany podzespołów lub oddania sprzętu do specjalistycznego serwisu 5) Usunięcie awarii II stopnia - usterki sprzętu niekrytyczne dla funkcjonowania Inspektoratu: 48 godzin od chwili zgłoszenia, 7. Zamawiający przewiduje możliwość wymiany lub modernizacji przestarzałego sprzętu komputerowego, drukarek, itp. zgodnie z umową 8. załącznik jest integralną częścią umowy nr WA-3230-18-PN-07 z dnia ZAŁĄCZNIK Nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załącznik nr 5 do umowy nr WA-3230-18-PN-07 Zakres i opis przedmiotu zamówienia dla Delegatury w Lesznie 1 Miejsce realizacji - Leszno, ul. 17 stycznia 4. 2 Czas pracy - 12 godzin tygodniowo. 3 Zakres usługi: 1) Konserwacja urządzeń informatycznych: składników sieci (serwera, drukarek, okablowania), składników sieci lokalnych dla Działu Inspekcji, Działu Monitoringu Środowiska, Laboratorium, Działu Obsługi (serwerów, komputerów sieci, drukarek, okablowania), komputerów indywidualnych, drukarek, modemów, itp.; 2) Cotygodniowa archiwizacja danych zawartych w sieci; 3) Administrowanie, bieżące zmiany w konfiguracji, oraz rozbudowa sieci i sieci lokalnych, 4) Znajomość konfiguracji i użytkowania pakietów biurowych: MS Office (od 4.2 do 2007), MS Works (od 4.0 do 2000), Open Office; 5) Wdrażanie programów w zakresie: konfiguracja programów z komputerem, wprowadzanie programów do eksploatacji, wyjaśnianie i usuwanie powstających błędów; 6) Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z programów, oraz prowadzenie rejestru oprogramowania; 7) Naprawy i serwis sprzętu informatycznego, oraz sieci komputerowych (koszty zużytych części niezbędnych do naprawy pokrywa Zamawiający); 8) Modernizacja sprzętu komputerowego (koszty wymienionych części i podzespołów niezbędnych do modernizacji pokrywa Zamawiający); 4 Opis środowiska pracy: 1) Sieć komputerowa, w tym 15 stanowisk z dostępem do Internetu w systemie ADSL; 2) Komputery indywidualne pracujące w systemie operacyjnym WINDOWS (różne wersje od 95 i 98, przez Windows 2000 i XP do Visty); 3) Programy komputerowe: Legalis-LEX Polonica, oraz inne specjalistyczne programy. 5 Opis sprzętu objętego usługą: 1) Sieć składająca się z okablowania i serwera; 2) Komputery (różne typy i konfiguracje) w ilości do 25 szt., pracujące jako indywidualne, osobiste oraz w sieci; 3) Drukarki w ilości do 20 szt. (różne typy), skaner, nagrywarka, zasilacze awaryjne, itp.; 6 Terminy i czas wykonania usługi: 1) Administrowanie i konserwacja 12 (dwanaście) godzin tygodniowo w dni robocze w godzinach od 800 do 1400 (szczegółowe terminy do uzgodnienia). Udokumentowanie wykonanej pracy w dziale Obsługi. 2) Usunięcie awarii I stopnia - usterki hostów, serwerów oraz innego uzgodnionego sprzętu ograniczające w istotny sposób normalną pracę Inspektoratu: 4 godziny od chwili zgłoszenia, z wyjątkiem sytuacji gdy usunięcie awarii wymaga wymiany podzespołów lub oddania sprzętu do specjalistycznego serwisu 3) Usunięcie awarii II stopnia - usterki sprzętu niekrytyczne dla funkcjonowania Inspektoratu: 48 godzin od chwili zgłoszenia, 7 Zamawiający przewiduje możliwość wymiany lub modernizacji przestarzałego sprzętu komputerowego, drukarek, itp. zgodnie z umową 8 załącznik jest integralną częścią umowy nr WA-3230-18-PN-07 z dnia ZAŁĄCZNIK Nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załącznik nr 6 do umowy nr WA-3230-18-PN-07 Zakres i opis przedmiotu zamówienia dla Delegatury w Pile 1 Miejsce realizacji - Piła, ul. Motylewska 5a 2 Czas pracy - 12 godzin 3 Zakres usługi: 1) Konserwacja urządzeń informatycznych: składników sieci (serwera, drukarek, okablowania), składników sieci lokalnych dla działu Inspekcji i Laboratorium (serwerów, komputerów sieci, monitorów, drukarek, okablowania), komputerów indywidualnych, drukarek, skanerów, itp.; 2) Nadzór nad prawidłową komunikacją i przesyłaniem danych z automatycznej stacji zanieczyszczeń powietrza do WIOŚ Poznań oraz do baz danych Delegatury w Pile. 3) Znajomość (na poziomie administratora) następujących systemów operacyjnych: MS-DOS 6.2-6.22, Windows 3.1, Windows 3.11 for Workgroups, Windows 95, Windows 98, Windows 98SE, Windows XP (wszystkie wersje), Windows Vista (wszystkie wersje), Linux oraz MS Server 2003; 4) Znajomość konfiguracji i użytkowania pakietów biurowych: MS Office (od 4.2 do 2007), MS Works (od 4.0 do 2000), Open Office; 5) Znajomość oprogramowania narzędziowego, w tym do ochrony antywirusowej, zabezpieczeń antywłamaniowych, rejestrowania aktywności procesów, zarządzania automatyczną archiwizacją na serwerze 6) Cotygodniowa archiwizacja danych zawartych w sieci; Comiesięczna archiwizacja różnicowa danych i plików według list przekazanych przez kierowników działów Delegatury, półroczna i roczna archiwizacja plików i danych wg list jak wyżej; 7) Administrowanie, bieżące zmiany w konfiguracji, oraz rozbudowa sieci i sieci lokalnych, 8) Wdrażanie programów w zakresie: instalacja i konfiguracja oprogramowania z komputerem oraz szkolenie pracowników Delegatury w Pile wprowadzanie programów do eksploatacji, 9) Wyjaśnianie i usuwanie błędów; 10) Instalacja, reinstalacja, konserwacja oraz deinstalacja legalnego oprogramowania systemo-wego, użytkowego i narzędziowego. 11) Szkolenie bieżące (instruktaż) pracowników Delegatury mające na celu zapobieżenie pojawieniu się lub powtórnemu wystąpieniu błędów w funkcjonowaniu lub używaniu oprogramowania systemowego i użytkowego. 12) Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z programów, oraz prowadzenie rejestru oprogramowania użytkowanego na podstawie posiadanych licencji na poszczególnych stacjach roboczych i serwerze; 13) Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z programów, oraz prowadzenie rejestru oprogramowania. Okresowa inwentaryzacja licencjonowanego oprogramowania na stanowiskach pracy. 14) Naprawy i serwis sprzętu informatycznego, oraz sieci komputerowych (koszty zużytych części niezbędnych do naprawy pokrywa Zamawiający); 15) Modernizacja sprzętu komputerowego (koszty wymienionych części i podzespołów niezbędnych do modernizacji pokrywa Zamawiający); 4 Opis środowiska pracy: 1) Sieć komputerowa, w tym stanowisk z dostępem do Internetu w systemie DSL. 2) Komputery indywidualne pracujące w systemie operacyjnym WINDOWS (różne wersje); 3) Programy komputerowe: Programy komputerowe: pakiety biurowe, oprogramowanie zabezpieczające (antywirusowe, antywłamaniowe itp.), programy do nadzoru i zarządzania typu LABO-2000, programy do obsługi prawnej typu LEX-Lex Polonica, inne programy specjalistyczne, jak np. program KARY (naliczanie kar pieniężnych), bazy danych o środowisku, docelowo także program do zarządzania obiegiem dokumentów w urzędzie oraz inne programy specjalistyczne. 5 Opis sprzętu objętego usługą: 1) Sieć składająca się z okablowania i serwera; 2) Komputery (różne typy i konfiguracje) monitory, pracujące jako indywidualne oraz w sieci; 3) Drukarki i monitory (różne typy), skanery, nagrywarki, zasilacze UPS, routery, switche itp. 6 Terminy i czas wykonania usługi: 1) Administrowanie i konserwacja minimum 12 (dwanaście) godzin tygodniowo w dni robocze w godzinach od 800 do 1400 (szczegółowe terminy do uzgodnienia). Udokumentowanie wykonanej pracy w dziale Obsługi. 2) Czas reakcji - nie więcej niż 1 (jedna) godzina od momentu otrzymania zgłoszenia przez telefon, telefon komórkowy, sms, bądź pocztą elektroniczną (w przypadku konieczności przesłania szczegółowych informacji jako uzupełnienia zgłoszenia przekazanego uprzednio jedną z metod łączności telefonicznej. W sytuacji bardzo pilnej zagrażającej znaczną awarią sprzętu bądź utratą istotnych danych - niezwłoczne udzielanie przez telefon (w sposób prosty i komunikatywny) instrukcji mających na celu zapobieżenie rozszerzaniu się awarii sprzętowej lub utracie danych, bądź zwiększeniu się skali tej utraty; 3) Usunięcie awarii I stopnia - usterki hostów, serwerów oraz innego uzgodnionego sprzętu ograniczające w istotny sposób normalną pracę Inspektoratu: 4 godziny od chwili zgłoszenia, z wyjątkiem sytuacji gdy usunięcie awarii wymaga wymiany podzespołów lub oddania sprzętu do specjalistycznego serwisu 4) Usunięcie awarii II stopnia - usterki sprzętu niekrytyczne dla funkcjonowania Inspektoratu: 48 godzin od chwili zgłoszenia, 7. Zamawiający przewiduje możliwość wymiany lub modernizacji przestarzałego sprzętu komputerowego, drukarek, itp. zgodnie z umową 8. załącznik jest integralną częścią umowy nr WA-3230-18-PN-07 z dnia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, c) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) usług tego samego rodzaju, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. d) Posiadają minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie administrowania, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego, e) Skierują do wykonywania zadań w placówkach WIOŚ wyłącznie osoby mające, co najmniej wyższe wykształcenie zawodowe o kierunku informatycznym oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w za-kresie analogicznym do zawartego w SIWZ (pożądane doświadczenie w jednostkach administracji rządowej, samorządowej, bankowości) 2 Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę. 3 Każda złożona oferta otrzyma numer identyfikacyjny. 4 Wykonawca na żądanie otrzyma potwierdzenie złożenia oferty. 5 Zaleca się, aby Wykonawca zgromadził wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 6 Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert. Powiadomienie powinno być dostarczone w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie opisanej tak jak oferta i oznaczonej dodatkowo napisem (ZMIANA) lub (WYCOFANIE) 8 Wykonawca nie może dokonać zmian i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert. 9 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnieniu wymagań Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2. 2 W sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605.) 3 Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 5) zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dat wykonania i odbiorców ¬- co najmniej 2 (dwie) pozycje na liście; 7) dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie ¬- 2 (dwie) referencje; Dokumenty, o których mowa są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem wynikającym z przepisów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.pios.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska Poznań, ul. Czarna Rola 4 61-625 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu , ul. Czarna Rola 4 61-625 Poznań sekretariat pokój 116.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Administrowanie, konserwacja i serwis sprzętu informatyczne-go pracującego Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAŁĄCZNIK Nr 4 Do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Załącznik nr 1 do umowy WA-3230-18-PN-07 Zakres i opis przedmiotu zamówienia dla WIOŚ w Poznaniu 1 Miejsce realizacji - Poznań, ul. Czarna Rola 4. 2 Czas pracy - 10 godzin tygodniowo. 3 Zakres usługi: 1) Administrowanie i konserwacja urządzeń informatycznych: Składników sieci (okablowania, szafy krosowej wraz z wyposażeniem, routerów switchy, drukarek, serwerów itd.), Komputerów indywidualnych, drukarek, skanerów itp. 2) Znajomość (na poziomie administratora) następujących systemów operacyjnych: Windows 98SE, Windows XP (wszystkie wersje), Windows Vista (wszystkie wersje), Linux oraz MS Server 2003; 3) Znajomość konfiguracji i użytkowania pakietów biurowych: MS Office (od 6.0 Do 2007), Open Office 4) Znajomość oprogramowania narzędziowego, w tym do ochrony antywirusowej, zabezpieczeń antywłamaniowych, rejestrowania aktywności procesów, zarządzania automatyczną archiwizacją na serwerze 5) Comiesięczna archiwizacja danych i plików według list przekazanych przez naczelników wydziałów i informatyka WIOŚ. 6) Półroczna i roczna archiwizacja plików i danych wg list jak wyżej; 7) Administrowanie, bieżące zmiany w konfiguracji, 8) Instalacja, reinstalacja, konserwacja oraz deinstalacja legalnego oprogramowania systemowego, użytkowego i narzędziowego. 9) Wdrażanie programów w zakresie: konfiguracja programów z komputerem, wprowadzanie programów do eksploatacji, usuwanie i wyjaśnianie powstających błędów; 10) szkolenie bieżące (instruktaż) pracowników Delegatury mające na celu zapobieżenie pojawieniu się lub powtórnemu wystąpieniu błędów w funkcjonowaniu lub używaniu oprogramowania systemowego i użytkowego. 11) Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z programów, oraz prowadzenie rejestru oprogramowania użytkowanego na podstawie posiadanych licencji na poszczególnych stacjach roboczych i serwerze; 12) Naprawy i serwis oraz konserwacja sprzętu informatycznego (koszty użytych części pokrywa Zamawiający); 13) Modernizacja sprzętu komputerowego (koszty wymienionych części i podzespołów pokrywa Zamawiający); 4 Opis środowiska pracy: 1) Sieć komputerowa z okablowanie kat. V, z dostępem do Internetu 2) Sieć komputerowa z okablowanie kat. V, bez dostępu do Internetu 3) Komputery indywidualne pracujące w systemach operacyjnych wymienionych w punkcie 3.2; 4) Serwery pracujący w systemach SCO Unix, Linux, MS Server 2003 oraz terminale graficzne z systemem Windows CE. 5) Programy komputerowe: pakiety biurowe (wymienione w punkcie 3.3), Oprogramowanie zabezpieczające (antywirusowe, antywłamaniowe itp.), programy F-K, programy do obsługi prawnej typu LEX-Lex Polonica, inne programy specjalistyczne, jak Np. program KARY (naliczanie kar pieniężnych), docelowo także program do zarządzania obiegiem dokumentów w urzędzie, 5 Opis sprzętu objętego usługą: 1) Sieć składająca się z okablowania, szafy krosowej z wyposażeniem i serwerów; 2) Komputery (różne typy i konfiguracje) w liczbie do 90 szt., pracujące jako indywidualne, sprzężone z aparaturą analityczną oraz w sieci; 3) Terminale 17 szt.; 4) Drukarki w ilości do 20 szt. (różne typy), skanery, nagrywarki CD, zasilacze UPS, routery, switche itp.; 6 Terminy i czas wykonania usługi: 1) Administrowanie i konserwacja minimum 10 (dziesięć) godzin tygodniowo w dni robocze w godzinach od 830 do 1430 (szczegółowe terminy do uzgodnienia). Udokumentowanie wykonanej pracy. 2) Czas reakcji - nie więcej niż 1 (jedna) godzina od momentu otrzymania zgłoszenia przez telefon, telefon komórkowy, sms, bądź pocztą elektroniczną (w przypadku konieczności prze-słania szczegółowych informacji jako uzupełnienia zgłoszenia przekazanego uprzednio jedną z metod łączności telefonicznej); 3) W sytuacji bardzo pilnej zagrażającej znaczną awarią sprzętu bądź utratą istotnych danych - niezwłoczne udzielanie przez telefon (w sposób prosty i komunikatywny) instrukcji mających na celu zapobieżenie rozszerzaniu się awarii sprzętowej lub utracie danych, bądź zwiększeniu się skali tej utraty; 4) Usunięcie awarii I stopnia - usterki hostów, serwerów oraz innego uzgodnionego sprzętu ograniczające w istotny sposób normalną pracę Inspektoratu: 4 godziny od chwili zgłoszenia, z wyjątkiem sytuacji gdy usunięcie awarii wymaga wymiany podzespołów lub oddania sprzętu do specjalistycznego serwisu 5) Usunięcie awarii II stopnia - usterki sprzętu niekrytyczne dla funkcjonowania Inspektoratu: 48 godzin od chwili zgłoszenia, Uwaga: Zamawiający przewiduje możliwość wymiany lub modernizacji przestarzałego sprzętu komputerowego, podzespołów sieci, drukarek, itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Administrowanie stroną WWW. Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAŁĄCZNIK Nr 5 Do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Załącznik nr 2 do umowy WA-3230-18-PN-07 Zakres i opis przedmiotu zamówienia dla WIOŚ w Poznaniu 1 Miejsce realizacji - Poznań, ul. Czarna Rola 4 lub obsługa zdalna. 2 Czas pracy - 20 godzin tygodniowo. 3 Zakres usługi: 1) Administrowanie stroną WWW : www.poznan.pios.gov.pl w tym: Weryfikacja logów systemowych oraz dzienników wejść do strony internetowej do strony głównej WIOŚ i biuletynu zgodnie z DZ.U. Nr 10 z dnia 18.01.2007 W sprawie Biuletynu Informacji Publicznej Codzienna kopia bezpieczeństwa strony internetowej oraz bazy danych 2) Administrowanie stroną WWW : www.Poznan.wios.gov.pl 3) Administrowanie serwerem pocztowym w domenie poznan.wios.gov.pl 4) Administrowanie serwerem programu FLOTA 5) Administrowanie bazą środowiskową, inspekcyjną -MySQL, w tym: Kopie zapasowe baz danych, import z baz szczegółowych danych dla Wydziału Monitoringu 6) Wprowadzanie artykułów na strone internetową i BIP Wprowadzanie informacji dotyczących przetargów ,ogłoszeń o pracę ,aktualizacja treści 7) Administracja bazą Ekoinfonet dla 600 użytkowników w Wielkopolsce , w tym: Weryfikacja wpisów użytkowników i logowań do bazy krajowej Ekoinfonet. Kontakt z WIOS i GIOŚ w sprawach merytorycznych i problemowych Aktualizacja haseł oraz praw dostępu 8) Administrowanie Interaktywnym Panelem w tym: Aktualizacja danych przygotowanych przez Wydział Monitoringu Przygotowywanie nowych warstw tematycznych 9) Modyfikacje strony WWW w tym: Modyfikacje i przeredagowania strony WWW 4 Terminy i czas wykonania usługi: 1) Administrowanie minimum 20 (dwadzieścia) godzin tygodniowo 2) Czas reakcji - nie więcej niż 1 (jedna) godzina od momentu otrzymania zgłoszenia przez telefon, telefon komórkowy, sms, bądź pocztą elektroniczną (w przypadku konieczności prze-słania szczegółowych informacji jako uzupełnienia zgłoszenia przekazanego uprzednio jedną z metod łączności telefonicznej); 3) Wprowadzanie artykułów i ogłoszeń na stronę internetową i BIP w dniu otrzymania danych. 3) W sytuacji awarii sprzętowych , po naprawie sprzętu uczestnictwo w reinstalacji oprogramowania serwera w dniu zgłoszenia. 5 Opis środowiska pracy: 1) Serwery umieszczone w siedzibie WIOŚ w Poznaniu oprócz www.poznan.pios.gov.pl 2) Parametry łącza 10Mb-s 3) Oprogramowanie serwerów -system Linux , MS Windows 2000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Administrowanie, konserwacja i serwis sprzętu informatyczne-go pracującego w Delegaturze w Kaliszu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAŁĄCZNIK Nr 6 Do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Załącznik nr 3 do umowy nr WA-3230-18-PN-07 z dnia Zakres i opis przedmiotu zamówienia dla Delegatury w Kaliszu 1 Miejsce realizacji - Kalisz, ul. Piwonicka 19. 2 Czas pracy - 15 godzin tygodniowo. 3 Zakres usługi: 1) Konserwacja urządzeń informatycznych: Składników sieci (okablowania, szafy krosowej wraz z wyposażeniem, modemów, routerów switchy, drukarek, serwera itd.), Docelowo składników sieci lokalnej dla działu Inspekcji (serwera, komputerów sieci, drukarek, okablowania itp.), Komputerów indywidualnych, drukarek, modemów, skanerów itp.; 2) Znajomość (na poziomie administratora) następujących systemów operacyjnych: MS-DOS 6.2-6.22, Windows 3.1, Windows 3.11 for Workgroups, Windows 95, Windows 98, Windows 98SE, Windows XP (wszystkie wersje), Windows 2000, Windows Vista (wszystkie wersje), Linux oraz MS Server 2003 (lub nowszy); 3) Znajomość konfiguracji i użytkowania pakietów biurowych: MS Office (od 4.2 do 2007), MS Works (od 4.0 do 2000), Open Office; 4) Znajomość oprogramowania narzędziowego, w tym do ochrony antywirusowej, zabezpieczeń antywłamaniowych, rejestrowania aktywności procesów, zarządzania automatyczną archiwizacją na serwerze 5) Nadzór nad przekazywaniem danych z automatycznej stacji zanieczyszczeń powietrza do komputera Działu Monitoringu Środowiska, 6) Nadzór nad przesyłaniem danych z automatycznej stacji zanieczyszczeń powietrza na stronę internetową WIOŚ Poznań (docelowo), 7) Comiesięczna archiwizacja różnicowa danych i plików według list przekazanych przez kierowników działów Delegatury; 8) Półroczna i roczna archiwizacja plików i danych wg list jak wyżej; 9) Administrowanie, bieżące zmiany w konfiguracji, oraz rozbudowa sieci, 10) Instalacja, reinstalacja, konserwacja oraz deinstalacja legalnego oprogramowania systemowego, użytkowego i narzędziowego. 11) Wdrażanie programów w zakresie: konfiguracja programów z komputerem, wprowadzanie programów do eksploatacji, usuwanie i wyjaśnianie powstających błędów; 12) szkolenie bieżące (instruktaż) pracowników Delegatury mające na celu zapobieżenie pojawieniu się lub powtórnemu wystąpieniu błędów w funkcjonowaniu lub używaniu oprogramowania systemowego i użytkowego. 13) Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z programów, oraz prowadzenie rejestru oprogramowania użytkowanego na podstawie posiadanych licencji na poszczególnych stacjach roboczych i serwerze; 14) Naprawy i serwis sprzętu informatycznego, oraz sieci komputerowych (koszty użytych części niezbędnych do naprawy części pokrywa Zamawiający); 15) Modernizacja sprzętu komputerowego (koszty wymienionych części i podzespołów niezbędnych do modernizacji pokrywa Zamawiający); 4 Opis środowiska pracy: 1) Sieć komputerowa z okablowanie kat. V, z dostępem do Internetu (DSL); 2) Komputery indywidualne pracujące w systemach operacyjnych wymienionych w punkcie 3.2; 3) Docelowo serwer (serwery) pracujący w systemie MS Server 2003 (lub nowszym) oraz terminale graficzne z systemem Windows CE. 4) Programy komputerowe: pakiety biurowe (wymienione w punkcie 3.3), Oprogramowanie zabezpieczające (antywirusowe, antywłamaniowe itp.), programy do nadzoru i zarządzania typu LABO-2000, programy do obsługi prawnej typu LEX- Lex Polonica, inne programy specjalistyczne, jak Np. program KARY (naliczanie kar pieniężnych), docelowo także program do zarządzania obiegiem dokumentów w urzędzie, 5 Opis sprzętu objętego usługą: 1) Sieć składająca się z okablowania, szafy krosowej z wyposażeniem i (docelowo) serwera; 2) Komputery (różne typy i konfiguracje) w liczbie do 36 szt., pracujące jako indywidualne, sprzężone z aparaturą analityczną oraz w sieci; 3) Docelowo serwer i terminale graficzne w liczbie 12; 4) Drukarki w ilości do 20 szt. (różne typy), skanery, nagrywarki CD, zasilacze UPS, modem, routery, switche itp.; 6 Terminy i czas wykonania usługi: 1) Administrowanie i konserwacja minimum 15 (piętnaście) godzin tygodniowo w dni robocze w godzinach od 730 do 1430 (szczegółowe terminy do uzgodnienia). Udokumentowanie wykonanej pracy w dziale Obsługi. 2) Czas reakcji - nie więcej niż 1 (jedna) godzina od momentu otrzymania zgłoszenia przez telefon, telefon komórkowy, sms, bądź pocztą elektroniczną (w przypadku konieczności prze-słania szczegółowych informacji jako uzupełnienia zgłoszenia przekazanego uprzednio jedną z metod łączności telefonicznej); 3) W sytuacji bardzo pilnej zagrażającej znaczną awarią sprzętu bądź utratą istotnych danych - niezwłoczne udzielanie przez telefon (w sposób prosty i komunikatywny) instrukcji mających na celu zapobieżenie rozszerzaniu się awarii sprzętowej lub utracie danych, bądź zwiększeniu się skali tej utraty; 4) Usunięcie awarii I stopnia - usterki hostów, serwerów oraz innego uzgodnionego sprzętu ograniczające w istotny sposób normalną pracę Inspektoratu: 4 godziny od chwili zgłoszenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy usunięcie awarii wymaga wymiany podzespołów lub oddania sprzętu do specjalistycznego serwisu 5) Usunięcie awarii II stopnia - usterki sprzętu niekrytyczne dla funkcjonowania Inspektoratu: 48 godzin od chwili zgłoszenia, 7 Zamawiający przewiduje możliwość wymiany lub modernizacji przestarzałego sprzętu komputerowego, drukarek, itp. zgodnie z umową załącznik jest integralną częścią umowy nr WA-3230-18-PN-07 z dnia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Administrowanie, konserwacja i serwis sprzętu informatyczne-go pracującego w Delegaturze w Koninie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAŁĄCZNIK Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załącznik nr4 do umowy nr WA-3230-18-PN-07 z dnia Zakres i opis przedmiotu zamówienia dla Delegatury w Koninie 1 Miejsce realizacji - Konin, ul. Wyszyńskiego 3a. 2 Czas pracy - 15 godzin tygodniowo. 3 Zakres usługi: 1) Konserwacja urządzeń informatycznych: składników sieci (serwera, drukarek, okablowania, itp.), składników sieci lokalnych dla działu Inspekcji i Laboratorium (serwerów, komputerów sieci, monitorów, drukarek, okablowania, modemów, itp.), komputerów indywidualnych, drukarek, modemów, itp. 2) Znajomość (na poziomie administratora) następujących systemów operacyjnych: MS-DOS 6.2-6.22, Windows 3.1, Windows 3.11 for Workgroups, Windows 95, Windows 98, Windows 98SE, Windows XP (wszystkie wersje), Windows 2000, Windows Vista (wszystkie wersje), Linux oraz MS Server 2003 (lub nowszy); 3) Znajomość konfiguracji i użytkowania pakietów biurowych: MS Office (od 4.2 do 2007), MS Works (od 4.0 do 2000), Open Office; 4) Znajomość oprogramowania narzędziowego, w tym do ochrony antywirusowej, zabezpieczeń antywłamaniowych, rejestrowania aktywności procesów, zarządzania automatyczną archi-wizacją na serwerze 5) Nadzór nad prawidłową komunikacją i przesyłaniem danych z automatycznej stacji Zanie-czyszczeń powietrza na stronę internetową WIOŚ Poznań, oraz do baz danych WIOŚ i Dele-gatury w Koninie. 6) Cotygodniowa archiwizacja danych zawartych w sieci; 7) Administrowanie, bieżące zmiany w konfiguracji, oraz rozbudowa sieci i sieci lokalnych, 8) Wdrażanie programów w zakresie: Instalacja i konfiguracja oprogramowania z komputerem oraz szkolenie pracowników Delegatury w Koninie, wprowadzanie programów do eksploatacji, wyjaśnianie i usuwanie błędów; 9) Instalacja, reinstalacja, konserwacja oraz deinstalacja legalnego oprogramowania systemo-wego, użytkowego i narzędziowego. 10) szkolenie bieżące (instruktaż) pracowników Delegatury mające na celu zapobieżenie pojawie-niu się lub powtórnemu wystąpieniu błędów w funkcjonowaniu lub używaniu oprogramowania systemowego i użytkowego. 11) Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z programów, oraz prowadzenie rejestru oprogramowania. Okresowa inwentaryzacja licencjonowanego oprogramowania na stanowisku pracy. 12) Naprawy i serwis sprzętu informatycznego, oraz sieci komputerowych (koszty zużytych części niezbędnych do naprawy pokrywa Zamawiający); 13) Modernizacja sprzętu komputerowego (koszty wymienionych części i podzespołów niezbędnych do modernizacji pokrywa Zamawiający); 4 Opis środowiska pracy: 1) Sieć komputerowa, w tym stanowiska z dostępem do Internetu; 2) Komputery indywidualne pracujące w systemie operacyjnym WINDOWS (różne wersje); 3) Programy komputerowe: LABO-2000, prawny, finansowe, antywirusowe, oraz inne programy specjalistyczne stosowane w WIOŚ. 5 Opis sprzętu objętego usługą: 1) Sieć składająca się z okablowania i serwera; 2) Komputery i monitory (różne typy i konfiguracje) w ilości do 30 szt., pracujące jako indywidualne oraz w sieci (systemy operacyjne jak w punkcie 3.2); 3) Docelowo serwer (serwery) pracujący w systemie MS Server 2003 (lub nowszym) oraz terminale graficzne z systemem Windows CE. 4) Drukarki w ilości do 30 szt. (różne typy), skaner, nagrywarka CD, zasilacze UPS, itp.; 6 Terminy i czas wykonania usługi: 1) Administrowanie i konserwacja minimum 15 (piętnaście) godzin tygodniowo w dni robocze w godzinach od 730 do 1430 (szczegółowe terminy do uzgodnienia). Udokumentowanie wykonanej pracy w dziale Obsługi. 2) Czas reakcji - nie więcej niż 1 (jedna) godzina od momentu otrzymania zgłoszenia przez tele-fon, telefon komórkowy, sms, bądź pocztą elektroniczną (w przypadku konieczności prze-słania szczegółowych informacji jako uzupełnienia zgłoszenia przekazanego uprzednio jedną z metod łączności telefonicznej); 3) W sytuacji bardzo pilnej zagrażającej znaczną awarią sprzętu bądź utratą istotnych danych - niezwłoczne udzielanie przez telefon (w sposób prosty i komunikatywny) instrukcji mających na celu zapobieżenie rozszerzaniu się awarii sprzętowej lub utracie danych, bądź zwiększeniu się skali tej utraty; 4) Usunięcie awarii I stopnia - usterki hostów, serwerów oraz innego uzgodnionego sprzętu ograniczające w istotny sposób normalną pracę Inspektoratu: 4 godziny od chwili zgłoszenia, z wyjątkiem sytuacji gdy usunięcie awarii wymaga wymiany podzespołów lub oddania sprzętu do specjalistycznego serwisu 5) Usunięcie awarii II stopnia - usterki sprzętu niekrytyczne dla funkcjonowania Inspektoratu: 48 godzin od chwili zgłoszenia, 7. Zamawiający przewiduje możliwość wymiany lub modernizacji przestarzałego sprzętu komputerowego, drukarek, itp. zgodnie z umową załącznik jest integralną częścią umowy nr WA-3230-18-PN-07 z dnia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Administrowanie, konserwacja i serwis sprzętu informatycznego pracującego w Delegaturze w Lesznie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAŁĄCZNIK Nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załącznik nr 5 do umowy nr WA-3230-18-PN-07 Zakres i opis przedmiotu zamówienia dla Delegatury w Lesznie 1 Miejsce realizacji - Leszno, ul. 17 stycznia 4. 2 Czas pracy - 12 godzin tygodniowo. 3 Zakres usługi: 1) Konserwacja urządzeń informatycznych: składników sieci (serwera, drukarek, okablowania), składników sieci lokalnych dla Działu Inspekcji, Działu Monitoringu Środowiska, Laboratorium, Działu Obsługi (serwerów, komputerów sieci, drukarek, okablowania), komputerów indywidualnych, drukarek, modemów, itp.; 2) Cotygodniowa archiwizacja danych zawartych w sieci; 3) Administrowanie, bieżące zmiany w konfiguracji, oraz rozbudowa sieci i sieci lokalnych, 4) Znajomość konfiguracji i użytkowania pakietów biurowych: MS Office (od 4.2 do 2007), MS Works (od 4.0 do 2000), Open Office; 5) Wdrażanie programów w zakresie: konfiguracja programów z komputerem, wprowadzanie programów do eksploatacji, wyjaśnianie i usuwanie powstających błędów; 6) Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z programów, oraz prowadzenie rejestru oprogramowania; 7) Naprawy i serwis sprzętu informatycznego, oraz sieci komputerowych (koszty zużytych części niezbędnych do naprawy pokrywa Zamawiający); 8) Modernizacja sprzętu komputerowego (koszty wymienionych części i podzespołów niezbędnych do modernizacji pokrywa Zamawiający); 4 Opis środowiska pracy: 1) Sieć komputerowa, w tym 15 stanowisk z dostępem do Internetu w systemie ADSL; 2) Komputery indywidualne pracujące w systemie operacyjnym WINDOWS (różne wersje od 95 i 98, przez Windows 2000 i XP do Visty); 3) Programy komputerowe: Legalis-LEX Polonica, oraz inne specjalistyczne programy. 5 Opis sprzętu objętego usługą: 1) Sieć składająca się z okablowania i serwera; 2) Komputery (różne typy i konfiguracje) w ilości do 25 szt., pracujące jako indywidualne, osobiste oraz w sieci; 3) Drukarki w ilości do 20 szt. (różne typy), skaner, nagrywarka, zasilacze awaryjne, itp.; 6 Terminy i czas wykonania usługi: 1) Administrowanie i konserwacja 12 (dwanaście) godzin tygodniowo w dni robocze w godzinach od 800 do 1400 (szczegółowe terminy do uzgodnienia). Udokumentowanie wykonanej pracy w dziale Obsługi. 2) Usunięcie awarii I stopnia - usterki hostów, serwerów oraz innego uzgodnionego sprzętu ograniczające w istotny sposób normalną pracę Inspektoratu: 4 godziny od chwili zgłoszenia, z wyjątkiem sytuacji gdy usunięcie awarii wymaga wymiany podzespołów lub oddania sprzętu do specjalistycznego serwisu 3) Usunięcie awarii II stopnia - usterki sprzętu niekrytyczne dla funkcjonowania Inspektoratu: 48 godzin od chwili zgłoszenia, 7 Zamawiający przewiduje możliwość wymiany lub modernizacji przestarzałego sprzętu komputerowego, drukarek, itp. zgodnie z umową załącznik jest integralną częścią umowy nr WA-3230-18-PN-07 z dnia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Administrowanie, konserwacja i serwis sprzętu informatycznego pracującego w Delegaturze w Pile..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAŁĄCZNIK Nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załącznik nr 6 do umowy nr WA-3230-18-PN-07 Zakres i opis przedmiotu zamówienia dla Delegatury w Pile 1 Miejsce realizacji - Piła, ul. Motylewska 5a 2 Czas pracy - 12 godzin 3 Zakres usługi: 1) Konserwacja urządzeń informatycznych: składników sieci (serwera, drukarek, okablowania), składników sieci lokalnych dla działu Inspekcji i Laboratorium (serwerów, komputerów sieci, monitorów, drukarek, okablowania), komputerów indywidualnych, drukarek, skanerów, itp.; 2) Nadzór nad prawidłową komunikacją i przesyłaniem danych z automatycznej stacji zanieczyszczeń powietrza do WIOŚ Poznań oraz do baz danych Delegatury w Pile. 3) Znajomość (na poziomie administratora) następujących systemów operacyjnych: MS-DOS 6.2-6.22, Windows 3.1, Windows 3.11 for Workgroups, Windows 95, Windows 98, Windows 98SE, Windows XP (wszystkie wersje), Windows Vista (wszystkie wersje), Linux oraz MS Server 2003; 4) Znajomość konfiguracji i użytkowania pakietów biurowych: MS Office (od 4.2 do 2007), MS Works (od 4.0 do 2000), Open Office; 5) Znajomość oprogramowania narzędziowego, w tym do ochrony antywirusowej, zabezpieczeń antywłamaniowych, rejestrowania aktywności procesów, zarządzania automatyczną archiwizacją na serwerze 6) Cotygodniowa archiwizacja danych zawartych w sieci; Comiesięczna archiwizacja różnicowa danych i plików według list przekazanych przez kierowników działów Delegatury, półroczna i roczna archiwizacja plików i danych wg list jak wyżej; 7) Administrowanie, bieżące zmiany w konfiguracji, oraz rozbudowa sieci i sieci lokalnych, 8) Wdrażanie programów w zakresie: instalacja i konfiguracja oprogramowania z komputerem oraz szkolenie pracowników Delegatury w Pile wprowadzanie programów do eksploatacji, 9) Wyjaśnianie i usuwanie błędów; 10) Instalacja, reinstalacja, konserwacja oraz deinstalacja legalnego oprogramowania systemo-wego, użytkowego i narzędziowego. 11) Szkolenie bieżące (instruktaż) pracowników Delegatury mające na celu zapobieżenie pojawieniu się lub powtórnemu wystąpieniu błędów w funkcjonowaniu lub używaniu oprogramowania systemowego i użytkowego. 12) Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z programów, oraz prowadzenie rejestru oprogramowania użytkowanego na podstawie posiadanych licencji na poszczególnych stacjach roboczych i serwerze; 13) Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z programów, oraz prowadzenie rejestru oprogramowania. Okresowa inwentaryzacja licencjonowanego oprogramowania na stanowiskach pracy. 14) Naprawy i serwis sprzętu informatycznego, oraz sieci komputerowych (koszty zużytych części niezbędnych do naprawy pokrywa Zamawiający); 15) Modernizacja sprzętu komputerowego (koszty wymienionych części i podzespołów niezbędnych do modernizacji pokrywa Zamawiający); 4 Opis środowiska pracy: 1) Sieć komputerowa, w tym stanowisk z dostępem do Internetu w systemie DSL. 2) Komputery indywidualne pracujące w systemie operacyjnym WINDOWS (różne wersje); 3) Programy komputerowe: Programy komputerowe: pakiety biurowe, oprogramowanie zabezpieczające (antywirusowe, antywłamaniowe itp.), programy do nadzoru i zarządzania typu LABO-2000, programy do obsługi prawnej typu LEX-Lex Polonica, inne programy specjalistyczne, jak np. program KARY (naliczanie kar pieniężnych), bazy danych o środowisku, docelowo także program do zarządzania obiegiem dokumentów w urzędzie oraz inne programy specjalistyczne. 5 Opis sprzętu objętego usługą: 1) Sieć składająca się z okablowania i serwera; 2) Komputery (różne typy i konfiguracje) monitory, pracujące jako indywidualne oraz w sieci; 3) Drukarki i monitory (różne typy), skanery, nagrywarki, zasilacze UPS, routery, switche itp. 6 Terminy i czas wykonania usługi: 1) Administrowanie i konserwacja minimum 12 (dwanaście) godzin tygodniowo w dni robocze w godzinach od 800 do 1400 (szczegółowe terminy do uzgodnienia). Udokumentowanie wykonanej pracy w dziale Obsługi. 2) Czas reakcji - nie więcej niż 1 (jedna) godzina od momentu otrzymania zgłoszenia przez telefon, telefon komórkowy, sms, bądź pocztą elektroniczną (w przypadku konieczności przesłania szczegółowych informacji jako uzupełnienia zgłoszenia przekazanego uprzednio jedną z metod łączności telefonicznej. W sytuacji bardzo pilnej zagrażającej znaczną awarią sprzętu bądź utratą istotnych danych - niezwłoczne udzielanie przez telefon (w sposób prosty i komunikatywny) instrukcji mających na celu zapobieżenie rozszerzaniu się awarii sprzętowej lub utracie danych, bądź zwiększeniu się skali tej utraty; 3) Usunięcie awarii I stopnia - usterki hostów, serwerów oraz innego uzgodnionego sprzętu ograniczające w istotny sposób normalną pracę Inspektoratu: 4 godziny od chwili zgłoszenia, z wyjątkiem sytuacji gdy usunięcie awarii wymaga wymiany podzespołów lub oddania sprzętu do specjalistycznego serwisu 4) Usunięcie awarii II stopnia - usterki sprzętu niekrytyczne dla funkcjonowania Inspektoratu: 48 godzin od chwili zgłoszenia, 7. Zamawiający przewiduje możliwość wymiany lub modernizacji przestarzałego sprzętu komputerowego, drukarek, itp. zgodnie z umową załącznik jest integralną częścią umowy nr WA-3230-18-PN-07 z dnia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.