Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Poniatowa: Zakup i dostawa używanej , sprawnej technicznie koparko-ładowarki kołowej - rok produkcji 2000
Numer ogłoszenia: 223078 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204072, faks 081 8204072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopole.ebip.lublin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa używanej , sprawnej technicznie koparko-ładowarki kołowej - rok produkcji 2000.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Poniatowej ul. Szkolna 28 ,używanej, sprawnej technicznie koparko-ładowarki kołowej , rok produkcji min. 2000. Koparko-ładowarka musi spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego dotyczące poruszania się po drogach publicznych. Koparko-ładowarka musi posiadać następujące cechy i wyposażenie techniczne: 1) używana ,sprawna technicznie, rok produkcji min.2000, 2) silnik diesla moc min.90 KM, 3) poj. skokowa silnika min. 4,4 dm3, 4) prędkość min. 30 km/h, 5) poj. zbiornika paliwa min. 160 dm3, 6) napęd na cztery koła, 7) most przedni wahliwy, most tylny z blokadą mech. różnicowego, 8) szer. podwozia min. 2240 mm, 9) długość całkowita min. 5620 mm, 10) wysokość całkowita min. 3480 mm, 11) szerokość szufli min. 2230 mm, 12) łyżka przednia otwierana, w komplecie widły do załadunku, 13) pojemność szufli min. 0,48 m3 , 14) szerokość łyżki koparki min. 220 mm, 15) pojemność łyżki koparki min. 0,04 m3 16) wysięgnik tylnego ramienia kopiącego wysuwany teleskopowo, 17) kąt obrotu łyżki min. 201o, 18) głębokość kopania koparki 5000 - 5600 mm, 19) głębokość kopania szufli 150 - 200 mm, 20) hamulec postojowy i zasadniczy, 21) skrzynia biegów manualna, 22) podpory wysuwane hydraulicznie, sterowanie z kabiny, 23) wszystkie urządzenia sterowane z kabiny, 24) układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki, 25) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie 26) kabina wyciszona -ergonomiczna, ogrzewana, poziom hałasu nie wyżej niż 75 dB 27) układ elektryczny 12 V zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym wpływem drgań 28) udokumentowany rok produkcji, przebieg, przeglądy techniczne, gwarancja techniczna min. 12 m-c, 29) dopuszczona do ruchu na polskich drogach, 30) przeszkolenie operatorów przez Dostawcę, instrukcja obsługi w języku polskim 31) maszyna po przeglądzie technicznym ,odpowiadająca Polskim Normom. Wolna od wad prawnych, posiadająca certyfikat zgodności CE, Dostawca ponosi koszt transportu i rozładunku koparko-ładowarki do odbiorcy. Miejsce dostawy - baza Obwodu Drogowo-Mostowego w Poniatowej przy ul. Szkolnej 28,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) dane techniczne zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, b) zaakceptowany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy , na poniższych warunkach : a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy , wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego ,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpopole.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim
z siedzibą w Poniatowej
ul. Młodzieżowa 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej, 24-320 Poniatowa, ul. Młodzieżowa 6 pokój nr 1 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PONIATOWEJ
więcej: przetargi w Poniatowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- "Zakup w formie leasingu sprzętu specjalistycznego, tj. koparko-ładowarki wraz z osprzętem".
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.