Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Łódź: Usługi drukowania oraz wykonania i dostawy pieczątek
Numer ogłoszenia: 223086 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Obsługi Administracyjnej, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384063, fax 042 6384054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania oraz wykonania i dostawy pieczątek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania: wizytówek, papieru firmowego itp. - oraz wykonania i dostawy pieczątek gumowych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony, co do rodzaju i ilości w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ - 6 zadań częściowych).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.12.00.00 - Usługi w zakresie drukowania papeterii Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.14.00.00 - Usługi w zakresie drukowania formularzy Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 30.19.21.50 - Datowniki, stemple lub numeratory Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.50 - Datowniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki wymienione w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymienionych w rozdziale III SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć: 1) wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 3 do SIWZ). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodne z przedmiotem zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualność potwierdzona przez organ wydający dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. czas wykonania - 10
- 3. czas wykonania w trybie pilnym - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Obsługi Administracyjnej Urzędu Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 104, pok. 066, 067.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Wydział Obsługi Administracyjnej Urzędu Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 104, pok. 063.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi drukowania papieru firmowego, wizytówek i teczek okolicznościowych - Oddział Obsługi Biurowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania wizytówek, papieru firmowego oraz kopert z nadrukiem, a także teczek okolicznościowych również z nadrukiem - ilości zostały określone w SIWZ. Podobnie w 2 zadaniu częściowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.12.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. czas wykonania - 10
- 3. czas wykonania w trybie pilnym - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi drukowania druków - Oddział Obsługi Biurowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W tej części wymienione są druki typu: tytuł wykonawczy, potwierdzenie odbioru przesyłek, obwieszczenie o rejestracji przedpoborowych itp. Ilości określono w załączniku do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. czas wykonania - 10
- 3. czas wykonania w trybie pilnym - 10
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- 56/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż: balustrad, pochwytów, odboi, narożników i parawanów we wszystkich obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 w Łodzi
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- DEA OZPA 272.11.2025 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- 60/TP/ZP/D/2025 - Dostawa, instalacja oraz uruchomienie pakietu aplikacji, cewki wraz z aktualizacją oprogramowania dla rezonansu magnetycznego Ingenia 1,5 T
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- "Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych
- Usługa wykonania kalendarzy oraz tarcz dla potrzeb jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
więcej: Datowniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.