eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiRozbudowa i modernizacja budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo  Gaśniczej nr 2 PSP w Ostrowcu Św. zlokalizowanej przy ul. Boernera 1 (nr sprawy PT - 2370/1/08)



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Ostrowiec Świętokrzyski: Rozbudowa i modernizacja budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo  Gaśniczej nr 2 PSP w Ostrowcu Św. zlokalizowanej przy ul. Boernera 1 (nr sprawy PT - 2370/1/08)
Numer ogłoszenia: 223108 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim , ul. dr A. Wardyńskiego 32, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2489435, fax. 041 2489460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straz.ostrowiec.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo  Gaśniczej nr 2 PSP w Ostrowcu Św. zlokalizowanej przy ul. Boernera 1 (nr sprawy PT - 2370/1/08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca w szczególności rozbudowę i modernizację budynku strażnicy JRG nr 2 PSP w Ostrowcu Św. zlokalizowanej na działkach nr 20/1, 4/119 przy ul. Boernera 1 w zakresie: 1.Rozbudowy budynku w parterze o pomieszczenia garażowe. 2.Nadbudowy budynku o jedną kondygnację użytkową. 3.Przebudowy części gospodarczo garażowej budynku. 4.Budowy masztu antenowego. 5.Budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych. 6.Przebudowy wewnętrznych i zewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych. 7.Przebudowy sieci zewnętrznych dróg i placów manewrowych. 8.Wykonania ogrodzenia wokół posesji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 35 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy 00/100). 3.Wykonawca wnosi wadium: a)W pieniądzu które należy wnieść na konto Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Św. w: Bank Spółdzielczy w Ostrowcu Św. nr konta: 79 8507 0004 2001 0047 6775 0005 z adnotacją Wadium w sprawie nr PT - 2370/1/08 b)W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym. c)W gwarancjach bankowych. d)W gwarancjach ubezpieczeniowych. e)W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z p. zm.). 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.W przypadku przelania wadium drogą elektroniczną - przez internet, Zamawiający wymaga załączenia do oferty wydruku komputerowego dyspozycji przelewu potwierdzonej przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. W tym przypadku nie wymagane jest pisemne potwierdzenie przelania wadium przez bank - pod warunkiem, że wadium to zostało przelane i zaksięgowane przez Zamawiającego do momentu otwarcia ofert. 8.W przypadku wniesienia wadium w postaci gwarancji bankowej ubezpieczeniowej - wymagany jest oryginał lub kserokopia podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną, 9.Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki ogólne udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. B. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków szczegółowych: 1.Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 3 800 000,00 PLN (brutto). 2.Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 270 000, 00 PLN. 3.Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w celu obsadzenia niżej wymienionych stanowisk: a)Kierownik/cy budowy/robót: posiadający uprawnienia budowlane, sanitarne i elektryczne, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt. 12.2.3. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. C. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1.Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Pzp opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp. 3.Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4.Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5.Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 6.Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. D. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. E. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy jeżeli: 1.Jest niezgodną z ustawą Pzp lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 4.Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 5.Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny. 6.Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 7.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 8.Nie zabezpieczonej wadium, w tym również okres związania z ofertą lub braku zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą. F. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (pierwsza strona oferty). 2.Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 3.Projekt umowy. 4.Oświadczenie dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy. 5.Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 6.Dowód wniesienia wadium. Ponadto: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje Zamawiających/inwestorów), w tym co najmniej 2 budynków kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 3 200 000,00 PLN (brutto) - załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 12.2.3. niniejszej SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) - załącznik nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na wartość nie mniejszą od określonej w pkt 12.2.1. niniejszej SIWZ wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż określonej w pkt 12.2.2. niniejszej SIWZ. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 13.2.3., 13.2.5., 13.2.7. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 13.2.6. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 13.5) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 13.5). Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2.Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 13.2.1., 13.2.2., 13.2.3., 13.2.5., 13.2.6., 13.2.7., 13.5) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3.W przypadku podmiotu będącego spółką cywilną należy załączyć do oferty kopię umowy spółki. 4.Pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych winno odzwierciedlać stanowisko wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego. 5.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 6.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 7.Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.straz.ostrowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Św. ul. Wardyńskiego 32 27 - 400 Ostrowiec Świętokrzyski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Św. ul. Wardyńskiego 32 27 - 400 Ostrowiec Świętokrzyski pokój - 201 (SEKRETARIAT).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.