eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przedmiotem zamówienia jest dostawa szyn 60 E1 AX ,(R260 -300HB) walcowanych W odcinkach o dł.120mb (niezgrzewanych) - w ilości 76 szt. tj. 9120 mb (549,115ton). Miejsce dostawy PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Kielcach , Sekcja Eksploatacji Włoszcz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Lublin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szyn 60 E1 AX ,(R260 -300HB) walcowanych W odcinkach o dł.120mb (niezgrzewanych) - w ilości 76 szt. tj. 9120 mb (549,115ton). Miejsce dostawy : PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Kielcach , Sekcja Eksploatacji Włoszczowa Płn ul. Śląska 4 29-100 Włoszczowa, st.Włoszczowa z podstawieniem na st. Psary.
Numer ogłoszenia: 223125 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Oddział Regionalny - Lublin - Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5313665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plk.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: transport kolejowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szyn 60 E1 AX ,(R260 -300HB) walcowanych W odcinkach o dł.120mb (niezgrzewanych) - w ilości 76 szt. tj. 9120 mb (549,115ton). Miejsce dostawy : PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Kielcach , Sekcja Eksploatacji Włoszczowa Płn ul. Śląska 4 29-100 Włoszczowa, st.Włoszczowa z podstawieniem na st. Psary..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szyn 60 E1 AX ,(R260 -300HB) walcowanych W odcinkach o dł.120mb (niezgrzewanych) - w ilości 76 szt. tj. 9120 mb (549,115ton). Miejsce dostawy : PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Kielcach , Sekcja Eksploatacji Włoszczowa Płn ul. Śląska 4 29-100 Włoszczowa, st.Włoszczowa z podstawieniem na st. Psary. - Warunki techniczne Warunki Techniczne Wykonania i Odbioru szyn kolejowych Nr WTWiO- ILK3-5181 - 2-2004 E.P. stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza dostawę szyn 60E1-AX-R260-300 HB według normy EN 13674-1:2003.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.15.22.00 - Szyny ze stali Kod CPV wg słownika 2008: 34.94.61.10 - Szyny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w kwocie: 20 000 ,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) szczegóły odnośnie formy zawarte są w SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy. B. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie w oparciu o załączone do oferty dokumenty. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez dwóch lub więcej Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowią oni jednego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo takie musi zostać dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy ( zawarte w treści formularza ofertowego ), a ponadto : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a, c, d składa odpowiednie dokumenty lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ppkt. b składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych w pkt. e oraz f, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, h) Wykonawcy składający ofertę wspólną lub w ramach konsorcjum, załączają dokumenty wymienione w ppkt. a, b, c, d oddzielnie dla każdego Wykonawcy, Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plk.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie .Bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego .Wersja dukowania w siedzibie Zamawiającego 20-022 Lublin,ul.Okopowa 5 pok.147 I piętro po pisemnym zamówieniu na fax (081)472-36-76.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 09:00, miejsce: 20-022 Lublin, ul.Okopowa 5 pok.130 (sekretariat) I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.