Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę specjalistycznych wyrobów medycznych dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego numer 2 w Bytomiu.
Numer ogłoszenia: 223154 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, fax. 032 7861646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę specjalistycznych wyrobów medycznych dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego numer 2 w Bytomiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 NOŻYCZKI RÓŻNE Pakiet Nr 2 WZIERNIKI I INNE NARZĘDZIA GINEKOLOGICZNE Pakiet Nr 3 NARZĘDZIA RÓŻNE Pakiet Nr 4 IGŁY CHIRURGICZNE Pakiet Nr 5 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU OHIO CARE PLUS Pakiet Nr 6 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA Pakiet Nr 7 FILTRY DO INKUBATORA TYPU OHMEDA Pakiet Nr 8 OPRZYRZĄDOWANIE DO PULSOKSYMETRU KONTRON Pakiet Nr 9 OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA SECHRIST Pakiet Nr 10 OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA TYPU STEFAN Pakiet Nr 11 CZUJNIK DO KARDIOMONITORA BIAZET Pakiet Nr 12 OPRZYRZĄDOWANIE DO ENDOSKOPII I Pakiet Nr 13 SPRZĘT BIOPSYJNY Pakiet Nr 14 KLIPSY ENDOSKOPOWE Pakiet Nr 15 CZĘŚCI DO LARYNGOSKOPÓW Pakiet Nr 16 NARZEDZIA LARYNGOLOGICZNE Pakiet Nr 17 MISKI I KUWETY Pakiet Nr 18 USZCZELKI DO LAPAROSKOPII Pakiet Nr 19 OPRZYRZĄDOWANIE DO ERO-SCAN FIRMY OTICON Pakiet Nr 20 OPRZYRZĄDOWANIE DO ELEKTROKOAGULATORA TYPU EMED ES 350 Z MODUŁEM ARGONOWYM Pakiet Nr 21 OPRZYRZĄDOWANIE DO ELEKTROKOAGULACJI DO APARATU ERBE I Pakiet Nr 22 OPRZYRZĄDOWANIE DO ELEKTROKOAGULACJI DO APARATU ERBE II Pakiet Nr 23 WKŁADY DO STAPLERA SKÓRNEGO Pakiet Nr 24 TAŚMA DO KOREKCJI WYSIŁKOWEGO NIE TRZYMANIA MOCZU U KOBIET METODĄ BEZ NAPIĘCIOWĄ Z DOSTĘPU INNEGO NIŻ POZAŁONOWY Z ZESTAWEM IGIEŁ Pakiet Nr 25 PROWADNICE DO RUREK INTUBACYJNYCH Pakiet Nr 26 IGŁY DO WLEWÓW I ZNIECZULEŃ Pakiet Nr 27 CEWNIK DO ODBARCZANIA ODMY OPŁUCNEJ Pakiet Nr 28 SPRZĘT DO URODYNAMIKI Pakiet Nr 29 RURKI INTUBACYJNE DO SURFAKTANTU Pakiet Nr 30 STAPLERY I Pakiet Nr 31 STAPLERY II Pakiet Nr 32 STAPLERY III.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.14.12.30 - Rozszerzadła 33.14.11.28 - Igły do szycia 33.15.20.00 - Inkubatory 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 25.12.22.20 - 25.12.22.20 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.12.00 - Cewniki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 32.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: 1) w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 3 840,00 zł. (słownie: trzy tysiące osiemset czterdzieści ), 2) w przypadku złożenia oferty na : - pakiet nr 1 wadium w wysokości 85,00 zł ( słownie : osiemdziesiąt pięć złotych ), - pakiet nr 2 wadium w wysokości 145,00 zł ( słownie : sto czterdzieści pięć złotych ), - pakiet nr 3 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), - pakiet nr 4 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), - pakiet nr 5 wadium w wysokości 12,00 zł ( słownie : dwanaście złotych ), - pakiet nr 6 wadium w wysokości 565,00zł (słownie : pięćset sześćdziesiąt pięć złotych ), - pakiet nr 7 wadium w wysokości 5,00 zł ( słownie : pięć złotych ), - pakiet nr 8 wadium w wysokości 60,00 zł ( słownie : sześćdziesiąt złotych ), - pakiet nr 9 wadium w wysokości 60,00 zł ( słownie : sześćdziesiąt złotych ), - pakiet nr 10 wadium w wysokości 325,00 zł ( słownie : trzysta dwadzieścia pięć złotych ), - pakiet nr 11 wadium w wysokości 25,00 zł ( słownie : dwadzieścia pięć złotych ), - pakiet nr 12 wadium w wysokości 70,00 zł ( słownie : siedemdziesiąt złotych ), - pakiet nr 13 wadium w wysokości 105,00 zł ( słownie : sto pięć złotych ), - pakiet nr 14 wadium w wysokości 75,00 zł ( słownie : siedemdziesiąt pięć złotych ), - pakiet nr 15 wadium w wysokości 35,00 zł ( słownie : trzydzieści pięć złotych ), - pakiet nr 16 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), - pakiet nr 17 wadium w wysokości 35,00 zł ( słownie : trzydzieści pięć złotych ), - pakiet nr 18 wadium w wysokości 15,00 zł ( słownie : piętnaście złotych ), - pakiet nr 19 wadium w wysokości 5,00 zł ( słownie : pięć złotych ), - pakiet nr 20 wadium w wysokości 170,00 zł ( słownie : sto siedemdziesiąt złotych ), - pakiet nr 21 wadium w wysokości 50,00 zł ( słownie : pięćdziesiąt złotych ), - pakiet nr 22 wadium w wysokości 38,00 zł ( słownie: trzydzieści osiem złotych), - pakiet nr 23 wadium w wysokości 25,00 zł ( słownie : dwadzieścia pięć złotych ), - pakiet nr 24 wadium w wysokości 895,00 zł ( słownie : osiemset dziewięćdziesiąt pięć złotych ), - pakiet nr 25 wadium w wysokości 32,00 zł ( słownie : trzydzieści dwa złote ), - pakiet nr 26 wadium w wysokości 205,00 zł ( słownie : dwieście pięć złotych ), - pakiet nr 27 wadium w wysokości 5,00 zł ( słownie : pięć złotych ), - pakiet nr 28 wadium w wysokości 50,00 zł ( słownie : pięćdziesiąt złotych ), - pakiet nr 29 wadium w wysokości 64,00 zł ( słownie : sześćdziesiąt cztery złote ), - pakiet nr 30 wadium w wysokości 152,00 zł ( słownie : sto pięćdziesiąt dwa złote ), - pakiet nr 31 wadium w wysokości 192,00 zł (słownie : sto dziewięćdziesiąt dwa złote), - pakiet nr 32 wadium w wysokości 310,00 zł ( słownie : trzysta dziesięć złotych ),III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) .tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę wyrobów medycznych ( sprzętu medycznego ), na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, w ramach pakietów nr 1 - 3 zapewni min. 24 miesięczny okres gwarancji na oferowany sprzęt, zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, zapewnią stałość cen w okresie trwania umowy, - Wykonawca składa oświadczenia określone w § 18 ust. 3 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualnego - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt.a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Aktualnego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. c, aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumentów (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie c) W ramach pakietów nr 1- 3 oświadczenia dot. udzielonej gwarancji wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ ( Warunki gwarancji ) 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia dotyczącego stałości cen oraz warunków płatności będącego załącznikiem 4 do SIWZ ( Warunki płatności ) 4. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w spawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku, kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć : a) Dokumenty Wymienione w § 18 ust. 1 wystawione indywidualnie dla każdego z wykonawców b) Wspólny formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki o których mowa w § 18 ust. 2 i 3 podpisany przez ustanowionego pełnomocnika c) Zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu, 41-902 Bytom, ul. Stefana Batorego 15, Sekcja Zamówień Publicznych w cenie 24,40 PLN lub pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu przy ul. Batorego 15 ( pokój nr 7 parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.11.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga złożenia : a) Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik A do SIWZ ( dla każdego oferowanego pakietu). b) Dokumentów dopuszczających do obrotu ( wpis do rejestru, świadectwo dopuszczenia, pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, CE ) c) W ramach pakietu nr 26 sztuki testowe celem potwierdzenia wymaganych parametrów..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 NOŻYCZKI RÓŻNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nożyczki do nacięcia krocza typ Braun Stadler , długość ok. 220 mm, 2. Nożyczki chirurgiczne preparacyjne typu Mayo odgięte, długość ok.175 mm, z TC ( z utwardzalną wkładką ) 3. Nożyczki odgięte typu Metzenbaum, długość ok. 100 mm, z TC ( z utwardzalną wkładką ) 4. Nożyczki typu Mayo-Stille, odgiete,długość ok 170 mm, z TC ( z utwardzalną wkładką ) 5. Nożyczki preparacyjne typu Toennis-Adson, podgięte, długość ok. 175 mm, z TC ( z utwardzalną wkładką ) 6. Nożyczki kątowe typu Pottsdemarten, długość ok. 185 mm, 45 stopni, 7 1/4 cala 7. Nożyczki do odcinania pępowiny typu Busch , długość ok. 160 mm, z TC ( z utwardzalną wkładką ) 8. Nożyczki do zdejmowania szwów typu Spencer, nierdzewne, zaokrąglone, z wycięciem, długość ok. 110 mm z TC ( z utwardzalną wkładką ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 WZIERNIKI I INNE NARZĘDZIA GINEKOLOGICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wziernik dwułyżkowy, wąski, typu Kallmorgen, figura 1 , rozmiar 70 x 33 mm, komplet 2. Wziernik dwułyżkowy, wąski, typu Kallmorgen, figura 2 , rozmiar 90 x 33 mm, komplet 3. Wziernik dopochwowy Cusko rozmiar 85 x 35 mm 4. Wziernik dopochwowy Cusko rozmiar 90 x 23 mm 5. Wziernik dopochwowy Cusko rozmiar 75 x 17 mm 6. Wziernik dopochwowy Cusko rozmiar 75 x 36 mm 7. Łyżki Boom a do czyszczenia jamy macicy, ostre, sztywne, figura 16 , długość ok 250 - 300 mm 8. Kulociąg jednozębny typu Braun, długość ok. 250 mm 9. Kulociąg Schroeder długość ok. 240 mm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 NARZĘDZIA RÓŻNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nasadka na ostrza do skalpeli nr 4 2. Trzonek do noży wymiennych, długi nr 4 L 3. Spinaki Backhaus, 110 mm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 IGŁY CHIRURGICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Igła okrągła jelitowa ( z podwójnym oczkiem sprężynowym ) 1/2 koła , figura 9 G - opakowanie a 12 szt. 2.Igła okrągła jelitowa ( z podwójnym oczkiem spreżynowym ) 1/2 koła , figura 10 G - opakowanie a 12 szt. 3.Igła okrągła jelitowa ( z podwójnym oczkiem sprężynowym ) 1/2 koła , figura 13 G - opakowanie a 12 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.28-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU OHIO CARE PLUS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Filtr powietrza rozmiar 17 cm x 32 cm, 2.Zasłony okienek typu Irys ( opak. a 6 szt. ) 3.Zaślepki do połączeń rurowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier do filtrów powietrza rozmiar 95 x 115 mm 2.Mata do odprowadnika rozmiar 22 cm x 38 cm 3.Rękaw węża do inkubatora 4.Butelki do ssaka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 FILTRY DO INKUBATORA TYPU OHMEDA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr powietrza.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 OPRZYRZĄDOWANIE DO PULSOKSYMETRU KONTRON.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opaska samoprzylepna rozm. 16 - opak. a 20 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA SECHRIST.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Grzejnik ( grzałka ) drenu do zestawu drenów do respiratora Sechrist 900 MR 755 2R 2.Filtr do nawilżacza - bibułka op a 100 szt. 3.Układ oddechowy wielorazowego użytku z możliwością sterylizacji 4.Płucko do ustawiania parametrów respiratora.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA TYPU STEFAN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Układ oddechowy wielorazowego użytku, z możliwością sterylizacji 2.Układ pacjenta wielorazowego użytku, z możliwością sterylizacji zawierający pneumotahograf 3.Butelka do nawilzacza , wielorazowego użytku, z możliwoscią sterylizacji 4.Filtr do nawilżacza, jednorazowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 CZUJNIK DO KARDIOMONITORA BIAZET.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czujnik wielorazowego uzytku do saturacji noworodka typu Y, do kardiomonitora BIAZET.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 OPRZYRZĄDOWANIE DO ENDOSKOPII I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczypczyki biopsyjne gastroskopowe wielorazowego użytku, składające się z łyżeczek owalnych z okienkiem , długość narzędzia min.1550 mm, o minimalnej średnicy kanału roboczego 2,0 mm, o rękojeści niebieskiej 2.Szczotka teflonowa do czyszcenia endoskopów / jednorazowego uzytku/ długość narzędzia 220 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,0 mm - opakowanie a 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 SPRZĘT BIOPSYJNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczypce biopsyjne gastroskopowe (wielorazowego użytku) Łyżeczki biopsyjne standardowe, owalne, z okienkiem i igłą, długość narzędzia 155 cm , min. Średnica kanału roboczego 2,8 mm 2.Szczypce biopsyjne kolonoskopowe (wielorazowego użytku) Łyżeczki biopsyjne standardowe, z okienkiem i igłą, długość narzędzia 230 cm , min. średnica kanału roboczego 2,8 mm 3.Szczypce biopsyjne bronchoskopowe (wielorazowego użytku) Łyżeczki zaokrąglone z okienkami , długość narzędzia 105 cm , min. średnica kanału roboczego 2,0 mm 4.Szczypce bronchoskopowe (wielorazowego użytku) z igłą , duże zaokrąglone łyżeczki z okienkami , długość narzędzia 105 cm , min. średnica kanału roboczego 2,0 mm 5.Szczoteczki cytologiczne jednorazowego użytku, do wymazów oskrzeli, długość narzędzia 115 cm, min. Srednica kanału roboczego 2,0 mm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 KLIPSY ENDOSKOPOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Klipsy endoskopowe, standardowe, jednorazowego użytku, sterylne, ramię klipsa długości 8 mm, kąt zagięcia końcówki ramion 90 stopni, do klipsownicy typu OLYMPUS 2.Klipsy endoskopowe, standardowe, jednorazowego użytku, sterylne, ramię klipsa długości 6 mm, kąt zagięcia końcówki ramion 135 stopni, do klipsownicy typu OLYMPUS.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 CZĘŚCI DO LARYNGOSKOPÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rękojeść do laryngoskopu firmy Farrum 2.Łyżka do laryngoskopu żarówkowego firmy Farrum , wielorazowa, zagieta nr 1 3.Łyżka do laryngoskopu żarówkowego firmy Farrum , wielorazowa, zagieta nr 2 4.Łyżka do laryngoskopu żarówkowego firmy Farrum , wielorazowa, zagieta nr 3 5.Łyżka do laryngoskopu żarówkowego firmy Farrum , wielorazowa, zagieta nr 4 6.Łyżka do laryngoskopu pediatryczna nr 00 - zagięta 7.Łyżka do laryngoskopu pediatryczna nr 0 - zagięta 8.Łyżka do laryngoskopu pediatryczna nr 1 - zagięta.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 NARZEDZIA LARYNGOLOGICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Lusterka krtaniowe rozm. 2 2.Lusterka krtaniowe rozm. 5 3.Watotrzymacz Reda - 14 cm 4.Sonda laryngologiczna do usuwania ciał obcych-kółeczko ( pętla uszna Langenbecka tępa - 13 cm ) 5.Sonda laryngologiczna do usuwania ciał obcych-haczyk- - uszny Langenbecka figura 1 - 14 cm..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 MISKI I KUWETY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Miski do fotela ginekologicznego 380 x 130 mm 2.Kuwety małe , metalowe lub emaliowane 230 x 155 x 30 mm 3.Kuwety srednie, metalowe lub emaliowane 300 x 170 x 40 mm 4.Miski nerkowate metalowe, 25 - 30 cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.22.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 USZCZELKI DO LAPAROSKOPII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Uszczelka zewnętrzna do trokarów firmy Aesculap o rozm. 5,0 - 5,5 mm 2.Uszczelka wewnętrzna do trokarów firmy Aesculap o rozm. 5,0 - 8,0 mm 3.Uszczelka wewnętrzna do trokarów firmy Aesculap o rozm.10- 12,2 mm 4.Uszczelka zewnętrzna do trokarów firmy Aesculap o rozm.10 mm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.22.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 OPRZYRZĄDOWANIE DO ERO-SCAN FIRMY OTICON.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Końcówka sondy zewnętrznej 2.Końcówka sondy wewnętrznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 OPRZYRZĄDOWANIE DO ELEKTROKOAGULATORA TYPU EMED ES 350 Z MODUŁEM ARGONOWYM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Uchwyty Ergo-Pen do elektrod 4 mm z wtykiem 3 bolcowym, szeroki, 2 przyciski, długość kabla ok. 4,5 m. 2.Nóż prosty do uchwytu 4 mm 3.Elektroda neutralna silikonowa, wielorazowego użytku z kablem o długości ok. 5 m 4.Lancet prosty, argonowy , długość robocza 40 mm , średnica 5 mm 5.Elektroda argonowa do elektrokoagulacji , długość robocza 25 mm, średnica 5 mm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 OPRZYRZĄDOWANIE DO ELEKTROKOAGULACJI DO APARATU ERBE I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Elektroda neutralna do aparatyu ERBE, jednorazowego użytku, dzielona na połowę, dla dorosłych, o wymiarach 210 x 240 mm 2.Elektroda neutralna do aparatyu ERBE, silikonowa, wielorazowego użytku, dla dorosłych, o wymiarach 250 x 150 mm 3.Kabel do elektrody neutralnej do aparatu ERBE 4.Elektroda monopolarna, nóż prosty, długość 25 mm, kulka prosta 4 mm. 5.Kabel do elektrody monopolarnej końcówką do aparatu ERBE 6.Kabel szczypiec biopolarnych z końcówką do aparatu ERBE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22 OPRZYRZĄDOWANIE DO ELEKTROKOAGULACJI DO APARATU ERBE II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczypce biopolarne do aparatu ERBE,proste, szerokość 3 mm, długość 150 mm. 2.Szczoteczka do ręcznego czyszczenia elektrod, wielorazowego użytku z możliwością sterylizacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23 WKŁADY DO STAPLERA SKÓRNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ładunki do staplera skórnego do klipsownicy Multifire Premium , tytanowe, rozmiar 35 W.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24 TAŚMA DO KOREKCJI WYSIŁKOWEGO NIE TRZYMANIA MOCZU U KOBIET METODĄ BEZ NAPIĘCIOWĄ Z DOSTĘPU INNEGO NIŻ POZAŁONOWY Z ZESTAWEM IGIEŁ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Taśma całkowicie niewchłanialna z polipropyleny monofilamentowego; nierozciągliwa; makropory powyżej 75 mikronów; atraumatyczne brzegi taśmy; szerokość taśmy 15 do 20 mm; całkowita długość 510 mm; narzędzie implantacji jednorazowego użytku, zestaw zaopatrzony w komplet igieł zarówno do drogi załonowej i transobturacyjnej; w trakcie implantacji taśma nie może się strzępić..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25 PROWADNICE DO RUREK INTUBACYJNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Prowadnica do rurek intubacyjnych o rozm. 5,0 - 8,0 , dług. 600 - 800 mm wielorazowego uzytku , metal pokryty tworzywem, miękki koniec.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26 IGŁY DO WLEWÓW I ZNIECZULEŃ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych 18 G ( igła Touhy, cewnik epidularny, strzykawka niskociśnieniowa 10 ml, filtr przeciwbakteryjny, łącznik ) 2.Igła do znieczuleń przewodowych - podpajęczynówkowych Standard 22 G (88 - 90 mm) z ostrzem Quincke, wyżłobiony przeźroczysty uchwyt dla łatwej identyfikacji płynu mózgowo rdzeniowego 3.Igła do znieczuleń przewodowych - podpajęczynówkowych Standard 25 G (88 - 90 mm) z ostrzem Quincke, wyżłobiony przeźroczysty uchwyt dla łatwej identyfikacji płynu mózgowo rdzeniowego 4.Igła do znieczuleń przewodowych - podpajęczynówkowych Standard 26 G ( 120-130 mm ) z ostrzem typu Quincke, wyżłobiony przeźroczysty uchwyt dla łatwej identyfikacji płynu mózgowo rdzeniowego, rozmiar igły prowadzącej 20 G 5.Igła do znieczuleń przewodowych - podpajęczynówkowych Pencil Point 25 G (88 -90 mm) , z prowadnicą 20 G ( 35 - 40 mm ) wyżłobiony przeźroczysty uchwyt dla łatwej identyfikacji płynu mózgowo rdzeniowego 6.Igła do znieczuleń przewodowych - podpajęczynówkowych 26 G (88 - 90 mm) z prowadnicą, ostrze o specjalnym dwustrefowym szlifie minimalizujacym otwór w oponie twardej, wyżłobiony przeźroczysty uchwyt dla łatwej identyfikacji płynu mózgowo rdzeniowego, rozmiar igły prowadzacej 22 G 7.Prowadnica 22 G do znieczuleń podpajęczynówkowych - do igieł 25 G i cieńszych 8.Zestaw do kaniulacji dużych naczyń jednokanałowy metodą Seldingera dla dorosłych (elementy zestawu:igła V zabezpieczajaca przed wypływem krwi i zatorem powietrznym, cewnik 16 G/20 cm, igła 18 G, prowadnica dł. 50 cm., rozszerzacz 10 F,skalpel, strzykawka 10 ml,serweta operacyjna) sterylny. 9.Zestaw do kaniulacji dużych naczyń dwukanałowy metodą Seldingera dla dorosłych (elementy zestawu:igła V zabezpieczajaca przed wypływem krwi i zatorem powietrznym, cewnik 16 G/20 cm, igła 18 G, prowadnica dł. 50 cm., rozszerzacz 10 F,skalpel, strzykawka 10 ml,serweta operacyjna) sterylny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 27 CEWNIK DO ODBARCZANIA ODMY OPŁUCNEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik z trocarem neonatologiczny do odbarczania odmy opłucnowej 8 cm, przeźroczysty, sztywny cewnik z PCV z oznaczeniami kontastującymi w RTG, oznaczniki co 1 cm, łącznik luer-lock.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 28 SPRZĘT DO URODYNAMIKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Elektrody rektalne gąbkowe 2.Przetwornik ciśnieniowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 29 RURKI INTUBACYJNE DO SURFAKTANTU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rurka intubacyjna do bez balonika z drenem do podawania surfaktantu nawilżania dróg oddechowych i pomiaru kapnometrycznego (p CO2) od 2,0 do 4,0 sterylna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet Nr 30 STAPLERY I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy wygięty stapler okrężny z nożem o regulowanej wysokości zamknięcia zszywek w zakresie 1,0-2,5 mm wraz z regulowaną kompresją tkanek-o średnicy główki staplera 31 mm. Stapler powiniem posiadać następujące cechy : możliwość redukcji naprężenia linii anastomozy podczas wycofania staplera po wykonaniu zaspolenia oraz powinien umożliwić chirurgowi obsługę jednoręczną. Pakowany pojedynczo.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet Nr 31 STAPLERY II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy prosty stapler okrężny z nożem o regulowanej wysokości zamknięcia zszywek w zakresie 1,0-2,5 mm wraz z regulowaną kompresją tkanek - o średnicy główki staplera 25 mm. Stapler powiniem posiadać następujące cechy : możliwość redukcji naprężenia linii anastomozy podczas wycofania staplera po wykonaniu zaspolenia oraz powinien umożliwić chirurgowi obsługę jednoręczną. Pakowany pojedynczo..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet Nr 32 STAPLERY III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednorazowy ładunek do wielorazowego staplera okrężnego prostego typu EEA Premium, rozmiar 25 mm. Pakowany pojedynczo. 2.Jednorazowy ładunek do wielorazowego stalowego staplera okrężnego prostego typu EEA Premium, rozmiar 31 mm. Pakowany pojedynczo..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Doposażenie pracowni zawodowych w Państwowych Szkołach Budownictwa - Zespołu Szkół w Bytomiu
- Wyburzenie toalety i komórek lokatorskich przy budynku mieszkalnym przy ul. Sztygarska 4 w Sosnowcu, będących własnością SRK S.A. Oddziału AZM
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lampa operacyjna bezcieniowa, dwuczaszowa z kamerą
- Dostawa materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu RTG dla Szpitala w Kamieniu Pomorskim Sp. Z o.o.
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Porty naczyniowe
- Dostawa drobnego sprzętu
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.