Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-19
Rzeszów: Dostawa aparatury naukowo badawczej dla Politechniki Rzeszowskiej
Numer ogłoszenia: 223155 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury naukowo badawczej dla Politechniki Rzeszowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Czterokanałowy oscyloskop cyfrowy, przetworniki pomiarowe do pomiaru napięć prądów położenia kątowego wirników, zestaw komputerowy wyposażony w kartę z wejściami i wyjściami cyfrowymi. Szczegółowy opis w zał. nr 5 do SIWZ; A. Sonda prądowa do pomiaru w obwodach o obciążalności 30A w zakresie częstotliwości od 0 do 120MHz. B. Sonda prądowa do pomiaru w obwodach o obciążalności 150A w zakresie częstotliwości od 0 do 20MHz. C. Zestaw sond pola bliskiego do niezależnego pomiaru składowych E i H pola elektromagnetycznego w zakresie częstotliwości od 100kHz do min. 2GHz. Szczegółowy opis w zał. nr 5 do SIWZ ; 1. Stacja lutownicza, 2 szt. 2. Drukarka etykiet, 1 szt. 3. Opalarka (nagrzewnica), 1 szt. 4. Pęsetowy miernik RCL, 1 szt. 5. Zasilacz laboratoryjny, 2 szt. 6. Multimetr przenośny, 1 szt. 7. Oscyloskop cyfrowy, 1 szt. Szczegółowy opis w zał. nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.40.00-3, 33.14.16.41-5, 39.29.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór oferty na dostawy;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku: - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. Przy czym zmiana wymienionych w wykazie osób może odbyć sie wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 207 bud. A ul. W. Pola 2 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oscyloskopu cyfrowego z przetwornikami oraz zestawu komputerowego dla Katedry Samolotów i Silników Lotniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czterokanałowy oscyloskop cyfrowy, przetworniki pomiarowe do pomiaru napięć prądów położenia kątowego wirników, zestaw komputerowy wyposażony w kartę z wejściami i wyjściami cyfrowymi. Szczegółowy opis w zał. nr 5 do SIWZ Czterokanałowy oscyloskop cyfrowy, przetworniki pomiarowe do pomiaru napięć, prądów położenia kątowego wirników, zestaw komputerowy wyposażony w kartę z wejściami i wyjściami cyfrowymi. Szczegółowy opis w zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu sond.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Sonda prądowa do pomiaru w obwodach o obciążalności 30A w zakresie częstotliwości od 0 do 120MHz. B. Sonda prądowa do pomiaru w obwodach o obciążalności 150A w zakresie częstotliwości od 0 do 20MHz. C. Zestaw sond pola bliskiego do niezależnego pomiaru składowych E i H pola elektromagnetycznego w zakresie częstotliwości od 100kHz do min. 2GHz. Szczegółowy opis w zał. nr 5 do SIWZ A. Sonda prądowa do pomiaru w obwodach o obciążalności 30A w zakresie częstotliwości od 0 do 120MHz. B. Sonda prądowa do pomiaru w obwodach o obciążalności 150A w zakresie częstotliwości od 0 do 20MHz. C. Zestaw sond pola bliskiego do niezależnego pomiaru składowych E i H pola elektromagnetycznego w zakresie częstotliwości od 100kHz do min. 2GHz. Szczegółowy opis w zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia laboratorium elektronicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stacja lutownicza, 2 szt. 2. Drukarka etykiet, 1 szt. 3. Opalarka (nagrzewnica), 1 szt. 4. Pęsetowy miernik RCL, 1 szt. 5. Zasilacz laboratoryjny, 2 szt. 6. Multimetr przenośny, 1 szt. 7. Oscyloskop cyfrowy, 1 szt. Szczegółowy opis w zał. nr 5 do SIWZ 1. Stacja lutownicza, 2 szt. 2. Drukarka etykiet, 1 szt. 3. Opalarka (nagrzewnica), 1 szt. 4. Pęsetowy miernik RCL, 1 szt. 5. Zasilacz laboratoryjny, 2 szt. 6. Multimetr przenośny, 1 szt. 7. Oscyloskop cyfrowy, 1 szt. Szczegółowy opis w zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa projektorów wraz z akcesoriami dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE w 2025r - 13 zadań"
- "Dostawa ekspresu do kawy"
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Fizyczny dozór mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2025 - 6 zadań
- Dostawa 50 kpl. 4-częściowych ubrań specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego do przedszkola gminnego "Kasztanowe Ludki" w Kowalach Pańskich w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii, fizyki oraz programowania i robotyki oraz zakup wyposażenia pracowni wirtualnej wieloprzedmiotowej
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
więcej: Sondy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.