Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Warszawa: Zakup systemu audiowizualnego oraz systemu do tłumaczeń symultanicznych
Numer ogłoszenia: 223171 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Spotkań z Historią, ul. Karowa 20, 00-324 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8265195, fax 022 8265195.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup systemu audiowizualnego oraz systemu do tłumaczeń symultanicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu audiowizualnego do projekcji filmowych oraz systemu do tłumaczeń symultanicznych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, uruchomienia i przetestowania poprawności działania dostarczonego sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia z podziałem na części objęte przedmiotowym postępowaniem. Część I zamówienia obejmuje dostawę systemu audiowizualnego, Część II zamówienia obejmuje dostawę systemu do tłumaczeń symultanicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Oryginalny kod CPV: 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 13 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w Części VI pkt 27 i formie określonej w Części IV SIWZ: Następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 12.1 Specyfikacji: a)aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, b) oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Ustawy - załącznik nr 5, Oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 2a do SIWZ (w przypadku oferty dla Części 1), formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2b do SIWZ (w przypadku składania oferty dla Części 2),, b) wypełniony formularz cenowy dla oferowanego sprzętu (wg Załącznika nr 3a dla części I przedmiotowego zamówienia, wg Załącznika nr 3b dla części II,), c) wypełniony formularz Zestawienia oferowanego sprzętu (wg Załącznika nr 5a dla części I przedmiotowego zamówienia, wg Załącznika nr 5b dla części II,), d) dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt. 13.1. SIWZ, e) oświadczenie, którą cześć zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - obowiązuje jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia powierzać podwykonawcom. Uwaga: Jeżeli wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia wystarczającym jest złożenie jednego kompletu dokumentów wskazanych w pkt. 13.1. oraz dokumenty wskazane w pkt. 13.2. SIWZ. Zasady składania ofert wspólnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona kopia pełnomocnictwa powinna być załączona do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a)postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b)wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c)ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji (pkt 13.2 lit. b SIWZ) muszą zostać dołączone do oferty; W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno); Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsh.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Spotkań z Historią ul. Krakowskie Przedmieście 13, 00-071 Warszawa parter, pokój nr 6 - siedziba zastępcza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Dom Spotkań z Historią ul. Krakowskie Przedmieście 13, 00-071 Warszawa parter, pokój nr 6 - siedziba zastępcza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa systemu audiowizualnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia Ekran elektryczny z pilotem szt. 1 Projektor multimedialny szt. 1 - z dedykowanym uchwytem umożliwiającym jego zainstalowanie pod sufitem, kable sygnałowe sterujące i zasilające poprowadzone wewnątrz uchwytu. Kamera cyfrowa: 2 szt Prosty Mixer Video: Nagłośnienie: Głośniki 8 szt Wzmacniacz stereo PA - szt. 1 Procesor - szt. 1 Mikser - szt. 1 Mikrofon bezprzewodowy 1 szt Szafka sprzętowa Laptop multimedialny 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa systemu do tłumaczeń symultanicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia Pulpit tłumacza z głośnikiem (4 sztuki) Słuchawki tłumacza (4 sztuki) Monitor LCD do podglądu Sali - 4 szt Czterokanałowy nadajnik (1 szt) Moduł symetrycznego wyjścia audio i moduł tłumaczy (1 sztuka) Promiennik podczerwieni (1 sztuka) Czterokanałowy odbiornik kieszonkowy (80 sztuk) Pojedyncze słuchawki nauszne (80 sztuk) Ładowarka/i walizkowa/e Akumulatory - 80 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.34.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa i montaż telewizorów
- Dostawa interfejsu audio do Studia Nagrań w budynku PPK Centrum Nauki Kopernik.
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.