eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DoliceDowóz i odwóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Dolice w roku szkolnym 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Dolice: Dowóz i odwóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Dolice w roku szkolnym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 223174 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dolice , ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5640129, faks 091 5640237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Dolice w roku szkolnym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów (w dni, w których zgodnie z przepisami o organizacji roku szkolnego odbywać się będą zajęcia szkolne) do szkół prowadzonych przez Gminę Dolice z miejscowości znajdujących się na terenie gminy. Od wybranego oferenta zamawiający wymagać będzie również zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. W pojazdach posiadających więcej niż 9 miejsc opieka musi być sprawowana przez osobę inną niż kierowca. Harmonogram dowozów i odwozów na poszczególnych trasach przedstawiają tabele od 1 do 4 zawarte w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ: Łączna średnia dzienna długość tras objętych postępowaniem wynosi 192,4 km. (z czego średnio dziennie: trasa nr 1 - 93,1 km, trasa nr 2 - 60,4km, trasa nr 3 - 19,2 km, trasa nr 4 - 19,7 km. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dziennej długości tras w zależności od tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych w poszczególnych szkołach oraz w sytuacjach których nie można było przewidzieć w momencie rozpoczęcia niniejszego postępowania przetargowego. 3. Zamawiający przyjmie długość trasy od miejsca rozpoczęcia usługi (pierwszy przystanek związany z dowozem do szkół) do miejsca zakończenia usługi (ostatni przystanek związany z odwozem uczniów). Zamawiający odmówi zapłaty za dojazd do miejsca rozpoczynania usługi i powrót pojazdu do miejsca postoju(garażowania). Uwaga: zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wybranemu wykonawcy (art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) wykonania usług dodatkowych nie objętych niniejszym zamówieniem, których wartość nie przekroczy 20% wartości realizowanego zamówienia a usługi te będą niezbędne do jego prawidłowego wykonania i których nie można było wcześniej przewidzieć. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania i do rozliczenia przyjmie stawki przyjęte w postępowaniu przetargowym (arkusz kalkulacyjny). Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia długości trasy w sytuacji zmiany planu lekcyjnego w szkołach co spowoduje zmianę harmonogramu dowozów i odwozów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.30.00-3, 60.11.31.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium na rzecz Urzędu Gminy Dolice, ul Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, w wysokości 4600,00 zł. na całość zamówienia objętego przetargiem, lub w przypadku składania oferty częściowej odpowiednio: a) 1500,00 zł dla części I zamówienia, b) 1500,00 zł dla części II zamówienia, c) 800,00 zł dla części III zamówienia, d) 800,00 zł dla części IV zamówienia.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferenci muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagany dokument licencji na drogowy przewóz osób. Ocena według zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferenci muszą posiadać/dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia (część I autobus o liczbie miejsc min 50, część II autobus o liczbie miejsc min 43 i drugi pojazd o liczbie miejsc min 5, część III pojazd o liczbie miejsc min 9, część IV pojazd o liczbie miejsc min 8. Ocena na podstawie dokumentu rejestracyjnego pojazdu przewidzianego do wykonywania zamówienia (dowód rejestracyjny) Dokument z aktualnymi badaniami technicznymi w tym pojazdu zastępczego/awaryjnego. Ocena wg zasady spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferenci muszą posiadać/dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykaz osób wraz z dokumentami (prawo jazdy) potwierdzającymi posiadanie kwalifikacji do kierowania pojazdami przewidzianymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena wg zasady spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferenci muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ocena na podstawie dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia pojazdu w zakresie OC i NNW i oświadczenia oferenta zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena wg zasady spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny/stawki ofertowej w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany (wzrostu lub spadku) średniej za dany miesięc (kalendarzowy) ceny paliwa o więcej niż 10% w stosunku do ceny obowiązującej w dniu podpisania umowy. Do wyżej wymienionych celów stosuje się ceny według danych PKN Orlen ( www.orlen.pl). Nowa stawka zostania ustalona na wniosek wykonawcy lub z inicjatywy zamawiającego i będzie obowiązywała od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym wykonawca złożył wniosek o zmianę stawki zamawiającemu lub zamawiający powiadomił wykonawcę o dokonaniu zmiany stawki. 6. Przeliczenie ceny/stawki zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór: Wn = W - A + B gdzie: Wn - przeliczona nowa wysokość ceny/stawki, W - obowiązująca cena/stawka, A - umowny udział kosztów paliwa w obowiązującej cenie/stawce (35% ceny/stawki obowiązującej), B - gdzie B = A x C A - umowny udział kosztów paliwa w obowiązującej cenie/stawce (35% ceny/stawki obowiązującej), C - % zmiany ceny paliwa w stosunku do ceny obowiązującej. Do w/w obliczeń stosuje się zaokrąglanie do dwóch miejsc po przecinku na zasadach ogólnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dolice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dolice ul. Ogrodowa 16 73-115 Dolice pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy Dolice ul. Ogrodowa 16 73-115 Dolice pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie usługi na trasie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie opisanej w tabeli 1 załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany planu nauczania w trakcie roku szkolnego oraz w związku z remontem drogi na odcinku Kolin - Morzyca (zakładany termin otwarcia drogi 30.10.2011 - podane w tabeli 1 godziny i trasy dotyczą przejazdu przez odcinek obecnie remontowany). Zamawiający wymaga aby autobus przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 50 miejsc (łącznie ze stojącymi). Średnia dzienna długość trasy 93,1 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.30.00-3, 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie usługi na trasie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie opisanej w tabeli 2 załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty godziny przywozu i odwozu w trakcie trwania umowy Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów na odcinku Ziemomyśl B - Sądów posiadał nie mniej niż 43 miejsca (łącznie ze stojącymi) a pojazd przewidziany do dowozu uczniów na odcinku Sądów - Sądówko i Sądów - Kolonia Sądów posiadał nie mniej niż 5 miejsc. (Zalecane dwa pojazdy na trasie autobus plus sam. osobowy). Średnia dzienna długość trasy 60,4 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.30.00-3, 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie usługi na trasie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie opisanej w tabeli 3 załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty godziny przywozu i odwozu w trakcie trwania umowy Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 9 miejsc. Średnia dzienna długość trasy 19,2 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.30.00-3, 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie usługi na trasie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie opisanej w tabeli 4 załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty godziny przywozu i odwozu w trakcie trwania umowy Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 8 miejsc. Średnia dzienna długość trasy 19,7 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.30.00-3, 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.