Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Nowy Sącz: Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 223184 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, fax 018 4400808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego. Dostarczony sprzęt i akcesoria muszą być nowe i objęte gwarancją producenta. Kody CPV: 30232100-5 sprzęt archiwizujący Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do automatycznego tworzenia kopii zapasowych z czterech serwerów Dell PowerEdge 2950. Specyfikacja techniczna Parametry - Charakterystyka (wymagania minimalne) Typ urządzenia: Autoloader, Napęd: 1x LTO2, Intefrejs: SCSI, wymagany kabel zewnętrzny SCSI - 4m, Obudowa: Maksymalnie 2U dostarczona wraz z szynami do montażu w szafie RACK, Liczba slotów: 16, Obsługa napędów: LTO2, Liczba kaset dostarczonych wraz z biblioteką: 10 x LTO2 (pojemność 200GB bez kompresji) + 1 x taśma czyszcząca, Warunki gwarancji dla autoloadera: Przynajmniej trzy lata gwarancji od momentu podpisania umowy z czasem reakcji maks. do końca następnego dnia , przyjmowanie zgłoszeń 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, Wszystkie naprawy gwarancyjne powinny być możliwe na miejscu zainstalowania sprzętu, Dostawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych, włączając w to koszt części i transportu, W czasie obowiązywania gwarancji dostawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu nowych wersji BIOS, firmware i sterowników (na płytach CD lub stronach internetowych). Pozostałe warunki dostawy : W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest do: Instalacji fizycznej sprzętu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu Instalacji i konfiguracji dostarczonego oprogramowania do backup Testowego wykonania kopii zapasowej przy użyciu zainstalowanego sprzętu i oprogramowania Testu odtworzenia danych z wykonanej wcześniej kopii. Oprogramowanie: Oprogramowanie do automatycznego tworzenia kopii zapasowych przystosowane do obsługi autoloadera oraz kodów kreskowych . Powinno umożliwiać tworzenie kopii zapasowych z 3 serwerów z zainstalowanym systemem Windows Server 2003 oraz z 1 serwera z systemem UNIX.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU I WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na postawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2), 2)spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą ważną ofertę (zał. nr 1) wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2), dołączą do oferty dokumenty wskazane w pkt 12 ppkt 3,4 i 5 niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać: 1)wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2)oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1, treść oświadczenia zawarta jest w zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3)wypełniony formularz cenowy, według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji, 4)oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi dostarczyć opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu i podzespołów wymienionych w pkt. 10. specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.18.2025 "Centrum Aktywnego Wypoczynku na osiedlu Wólki przy ul. Ogrodowej - budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach BO".
- Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi - O/Nowy Sącz, ul. Węgierska 11
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zamówienie na organizację 10 wyjazdów uczniów do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w ramach realizacji projektu pod nazwą "Podniesienie jakości oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe (...)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.