Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Kartuzy: Przebudowa drogi powiatowej nr 1923G na odcinku Sławki - Goręczyno w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 223204 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1923G na odcinku Sławki - Goręczyno w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót obejmuje: a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg, b) zakres robót: Lp Obliczenie wielkości Jedn. Ilość 1 2 3 4 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa w terenie równinnym km 0,96 2 Ścinanie drzew piłą mechaniczną wraz z karczowaniem pni. Drzewa o średnicy od 76-90cm szt 5 3 Ścinanie drzew piłą mechaniczną wraz z karczowaniem pni. Drzewa o średnicy od 66-75cm szt 2 4 Ścinanie drzew piłą mechaniczną wraz z karczowaniem pni. Drzewa o średnicy od 56-65cm szt 7 5 Ścinanie drzew piłą mechaniczną wraz z karczowaniem pni. Drzewa o średnicy od 46-55cm szt 2 6 Ścinanie drzew piłą mechaniczną wraz z karczowaniem pni. Drzewa o średnicy od 36-45cm szt 4 7 Ścinanie drzew piłą mechaniczną wraz z karczowaniem pni. Drzewa o średnicy od 26-35cm szt 1 8 Ścinanie drzew piłą mechaniczną wraz z karczowaniem pni. Drzewa o średnicy od 16-25cm szt 4 9 Mechaniczne ścinanie krzaków wraz z karczowaniem korzeni ha 0,1 10 Cięcie nawierzchni bitumicznej piłą mechaniczną do asfaltu - na włączeniach m 10,5 11 Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 5cm wraz z pryzmowaniem urobku na placu budowy w celu późniejszego wbudowania na pobocza m2 184 12 Rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 8cm poprzez frezowanie wraz z pryzmowaniem urobku na placu budowy w celu późniejszego wbudowania na pobocza m2 107 13 Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi, koparka 0,25m3 wraz z pryzmowaniem urobku na placu budowy w celu późniejszego wbudowania na pobocza - wykop na poszerzeniu na gł. 55cm m3 130 14 Wywóz nadmiaru gruntu samochodami samowyładowczymi wraz załadunkiem na 5km m3 52 15 Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi, koparka 0,25m3 wraz z pryzmowaniem urobku na placu budowy w celu późniejszego wbudowania na pobocza - wykop pod wymianę podbudowy na gł. 47cm m3 55 16 Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi, koparka 0,25m3 wraz z pryzmowaniem urobku na placu budowy w celu późniejszego wbudowania - wykop pod wzmocnienie podbudowy na gł. 50cm. 20cm tłucznia oraz 10cm podsypki z rozbiórki do ponownego wbudowania wraz z zagęszczeniem m3 78 17 Wykonanie podsypki piaskowej gr. 30cm wraz z zagęszczeniem m2 376 18 Wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa - tłuczeń kamienny 0-31,5 gr. 20cm wraz z zagęszczeniem m2 531 19 Wykonanie podbudowy górnej z mieszanki mineralno - bitumicznej o uziarnieniu 0/16 gr. 5cm m2 508 20 Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej oraz skropienie emulsją asfaltową m2 2895 21 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12.8 warstwa wiążąca gr. 3cm m2 2388 22 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12.8 warstwa ścieralna gr. 4cm (1.036) m2 2388 23 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12.8 warstwa ścieralna gr. 15cm masa na wyrównaniu (41t) m2 110 24 Oczyszczenie rowu z namułu gr. 30cm wraz z wyprofilowaniem skarp oraz załadunkiem i wywiezieniem namułu na odległość 5km - odtworzenie rowów m 672 25 Oczyszczenie przepustów z namułu, przepusty fi 0,8m wraz załadunkiem i wywiezieniem namułu na odległość 5km m 14 26 Plantowanie poboczy - plantowanie frezami oraz gruntem z wykopu. Grubość plantowania 7cm i szer. 1,5m m2 2160 27 Wykonanie przepustu pod zjazdem z rur betonowych fi 400 na ławie żwirowej m 10 28 Wykonanie ścianek czołowych dla przepustu fi 400 - ścianki z narzutu kamiennego ułożonego na betonie m2 2 29 Ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem, krawężnik 15x30x100 zwykły, wystający na 12cm m 42 30 Ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem, krawężnik 15x30x100 najazdowy, wystający na 4cm m 40 31 Ustawienie obrzeża na ławie betonowej z oporem, obrzeże 8x30x100 m 297 32 Wykonanie chodnika z kostki betonowej prostokątnej, czerwonej o konstrukcji: podsypka piaskowa 10cm, podbudowa betonowa B-7,5 gr.5cm, podsypka cementowo-piaskowa 3cm, kostka gr. 6cm, wraz z wywozem gruntu na odległość 5km m2 194 33 Wykonanie zatoki autobusowej z kostki betonowej prostokątnej, szarej o konstrukcji: podsypka piaskowa 10cm, podbudowa betonowa B-10 gr.20cm, podsypka cementowo-piaskowa 3cm, kostka gr. 8cm, wraz z wywozem gruntu na odległość 5km m2 90 34 Umocnienie skarpy płytami betonowymi typu Meba m2 100 35 Ustawienie słupków do znaków pionowych z rur fi 70 szt 4 36 Montaż tablic znaków drogowych o powierzchni do 0,3m2 szt 6 37 Wykonanie poręczy ochronnych typu U z pochwytem i przeciągiem z rur d60 w rozstawie słupków co 2m m 173 c) uporządkowanie terenu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy w ilości do 50% przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym określonym w pkt. II.1.3)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do zamówienia należy wnieść wadium w kwocie 7000,00zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do dokonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; tzn. zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym tzn. mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym posiadający wymagane uprawnienia do wykonywania w/w robót. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej; zakłada się, że spełnią warunek udziału w postępowaniu wykonawcy, którzy mają dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 200000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie, przez sporządzenie aneksu w zakresie: a) W zakresie terminu realizacji umowy: - opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiającego; - wady i braki w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, - wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót; - wykopaliska lub inne przeszkody uniemożliwiające prowadzenie robót; - zmiany dokumentacji projektowej; b) W zakresie zmiany wynagrodzenia: - wykonanie robót zamiennych i/lub dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy; - ustawowe zmiany wysokości podatku VAT (zmiana wynagrodzenia brutto); c) W zakresie innych zmian: - zmiany umowy polegające na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego dla danego elementu robót lub zmiana technologii, - zmiany w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych wskazanych w harmonogramie; - zmiana w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa; - zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2024-2025.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.