Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Zielona Góra: Dostawę sprzętu i wyposażenia informatycznego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 223222 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Stefana Batorego 18, 65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 456-08-00, faks 0-68 456-08-04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu i wyposażenia informatycznego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Serwer plików - 1 szt., Pakiet II - Telewizor - 1 szt. Pakiet III - Sprzęt peryferyjny i materiały eksploatacyjne: skanery - 4 szt.; drukarka z tonerem - 2 szt.; toner do drukarki - 2szt.; Pakiet IV - Urządzenie wielofunkcyjne: wielofunkcyjne urządzenie z tonerem - 2 szt.; toner do urządzenia wielofunkcyjnego - 2 szt. o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.27.00-1, 48.82.30.00-3, 32.32.46.00-6, 38.52.00.00-6, 30.23.21.20-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze, 65-083 Zielona Góra, ul. Stefana Batorego 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze, 65-083 Zielona Góra, ul. Stefana Batorego 18 - sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego będzie współfinansowana w ramach projektu POPT.02.02.00-00-349/13 Zakup usług telekomunikacyjnych/teleinformatycznych oraz sprzętu i wyposażenia dla Instytucji Audytowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwer plików.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Procesor Dwurdzeniowy, częstotliwość minimum 1,66 GHz, Pamięć RAM min. 1 GB, Kontroler macierzy dyskowych obsługiwane macierze dyskowe: RAID 0,1,5,6,10 Dyski twarde możliwość obsadzenia min. 4 dyskami, zawiera dyski twarde w ilości 2 szt. o parametrach:pojemność min. 2 TB, interfejs SATA, pamięć cache 64 MB, prędkość obrotowa 7200 obr./min. Karta sieciowa min. 1 port RJ45 Gigabit Ethernet, 1 kabel UTP 4p, kategorii 6 o długości 5m,Porty zewnętrzne min. dwa porty USB, min. 1 port e-SATA Oprogramowanie- zapewnia możliwość nadawania uprawnień udziałów, plików i katalogów,wsparcie dla Active Directory do Windows Server 2008 włącznie,panel użytkownika i oprogramowanie po polsku, Dodatkowe wymagania współpraca z UPS, serwer posiada niezbędne kable połączeniowe (w tym do zasilania), zaoferowany serwer jest zaprojektowany i - wyprodukowany zgodnie z wymaganiami normy jakości iso 9001. Gwarancja min. 4 lata. W przypadku konieczności dokonania naprawy poza miejscem użytkowania dyski twarde pozostają u Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Telewizor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przekątna ekranu: Minimum 50 cali Format ekranu: Panoramiczny 16:9 Rozdzielczość: 1920 x 1080 Tuner: DVB-T ( MPEG-4) cyfrowy Sygnał wideo: 1080p Moc głośników:Minimum 2 x 10W Złącze HDMI:Tak, minimum 3 złącza Złącze USB:Tak, minimum 2 złącza Złącze PC VGA:Tak Złącze Ethernet (LAN):Tak Menu wyświetlane na ekranie telewizora w języku polskim:Tak Wyposażenie:Pilot, obrotowa podstawa Klasa energetyczna:Minimum C Gwarancja : 24 m-ce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt peryferyjny i materiały eksploatacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) skanery - 4szt. o parametrach m.in. Typ skanera :Szczelinowy, kolorowy, dwustronny jednoprzebiegowy. Rozdzielczość optyczna :Minimum 600 x 600 dpi Prędkość skanowania za pomocą podajnika automatycznego :Minimum 40 stron na minutę dla formatu A4 (przy rozdzielczości 200 dpi kolor, przy rozdzielczości 300 dpi czarno-biały) Format i gramatura papieru :A4 o gramaturze od 50 do 100 g/m2 Skanowanie dwustronne :Tak, automatyczne. Formaty plików:Skanowanie do formatów plików (minimum): JPEG, TIFF, PDF 2) drukarka z tonerem - 2szt. o prametrach m.in. Rodzaj/technologia wydruku:Druk laserowy monochromatyczny Prędkość druku (czerń, normalna jakość, A4): poniżej 28 stron /minutę Czas wydruku pierwszej strony (format A4):poniżej 9 sekund Jakość druku (czerń, najwyższa jakość):1200 x 1200 dpi Pamięć:min. 32 MB Wydajność /dopuszczalne obciążenie:min. 10 000 / miesiąc 2) Toner do drukarki - 2 szt. - zapakowany fabrycznie, oryginalny, dedykowany do urządzenia przez producenta, wydajność min. 2 400. str. A4 (ISO/IEC 19752)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wielofunkcyjne urządzenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjne urządzenie z tonerem - 2 szt. m.in. z funkcją drukarki, z funkcją kopiarki, z funkcją skanera sieciowego Panel sterowania: Kolorowy panel dotykowy, opis funkcji w języku polskim Papier: Obsługa papieru o gramaturze 60-200g/m2 Monitoring zdalny urządzenia :Zdalna obsługa urządzenia umożliwiająca obsługę urządzenia z komputera poprzez sieć. Oszczędność energii: Automatyczne wyłączenie zasilania po zakończeniu pracy urządzenia. Certyfikaty : Znak CE dla krajów UE Gwarancja: Gwarancja 4 lata w miejscu użytkowania, czas reakcji: następny dzień roboczy, naprawa: 5 dni przy wymianie części eksploatacyjnych, 21 dni przy wymianie części zamiennych, konserwacja: następny dzień roboczy Planowana Obciążalność : Maksymalnie 50.000 stron miesięcznie Materiały eksploatacyjne (dla 5% pokrycia A4) : Wydajność toner: min. 40 000 stron Żywotność developera: min. 200 000 stron Wydajność bębna: min. 200 000 stron.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.27.00-1, 30.23.21.20-1, 38.52.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Szkolenie zawodowe pn."Operator wózków jezdniowych" dla 8 osób w miejscowości Zielona Góra
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rawicz" w ramach realizacji projektu p.n. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Zakup systemów i urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w Starostwie Powiatowym w Żninie oraz w 6 jednostkach organizacyjnych Powiatu Żnińskiego celem zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa.
więcej: Drukarki igłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.